Κριτική θεάτρου για το «Παιχνίδι του δολοφόνου» στο Θέατρο Ήβη
Το πρώτο αστυνομικό έργο των Ρέππα - Παπαθανασίου.
Το πρώτο αστυνομικό έργο του Θανάση Παπαθανασίου και του Μιχάλη Ρέππα με τίτλο «Το παιχνίδι του δολοφόνου» που παρουσιάζεται από τον περασμένο Οκτώβριο στο Θέατρο Ήβη φαίνεται πως κερδίζει τις εντυπώσεις του κοινού.
Η παράσταση τα έχει όλα. Κλίμα φόβου, μυστήριο, αγωνία, σασπένς, απαγορευμένο έρωτα και φυσικά μια μεγάλη ανατροπή στο τέλος. Η γραφή του γνωστού συγγραφικού διδύμου πολύ καλοδουλεμένη. Διαθέτει ρυθμό, σπιρτάδα και σεβασμό στο είδος των έργων μυστηρίου. Η σκηνοθεσία αναδεικνύει τη noir ατμόσφαιρα του έργου, με τους ήρωες περικυκλωμένους και φοβισμένους σε ένα γαϊτανάκι έρωτα και θανάτου. Άδηλα λόγια, ανατροπές και ένα θανάσιμο αίνιγμα που καλείται να λύσει ο αστυνόμος Στεφανίδης.
Ο τόπος της ιστορίας είναι μια έπαυλη στην Κηφισιά, όπου τον Απρίλιο του 1959 ο εφοπλιστής Παύλος Μαυρίδης βρίσκεται νεκρός. Στη σκηνή εφτά πρόσωπα του στενού του περιβάλλοντος είναι οι εφτά ύποπτοι, με σημαντικά κίνητρα ο καθένας αλλά και ατράνταχτα άλλοθι.
Οι δύο συγγραφείς του έργου, δανειζόμενοι στοιχεία από την Αγκάθα Κρίστι και τον Γιάννη Μαρή, παρουσιάζουν μια ιστορία που θα εντυπωσιάσει τους λάτρεις του αστυνομικού έργου. Τοποθετούν τη δράση σε ένα και μοναδικό δωμάτιο, δίνοντας έμφαση στον κλοιό που στενεύει γύρω από τον ένοχο. Οι συγκρούσεις προκύπτουν νομοτελειακά ως φυσικές συνέπειες των χαρακτήρων και των διλημμάτων των ηρώων.
Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος κρατά με πολύ πειστικό τρόπο τον ρόλο του αστυνόμου Στεφανίδη, διατηρώντας σε συνοχή όλους τους υπόλοιπους ρόλους. Το παίξιμο της Ελισάβετ Μουτάφη, που υποδύεται την αδερφή του νεκρού, στηρίζεται στα στοιχεία μιας femme fatale, μιας γυναίκας χωρίς όρια και ηθική.
Αέρινη η Σύλβια Δεληκούρα, στον ρόλο της πρώην φιλενάδας του νεκρού, ενώ ο Μιχάλης Μαρίνος, ο Τόνυ Δημητρίου, ο Μάνος Ιωάννου, ο Δημήτρης Κυρατσούδης και η Ευαγγελία Συριοπούλου δημιουργούν ποικίλες υποκριτικές αποχρώσεις, κατάλληλες για το «Παιχνίδι».
Το σκηνικό έχει εμπνευστεί η Παναγιώτα Κοκορού, τα κοστούμια η Έβελυν Σιούπη και τους φωτισμούς που δημιουργούν την αίσθηση του κινηματογραφικού μοντάζ ο Χρήστος Τζιόγκας.