Η Ελένη Ράντου συναντά την «Τζάσμιν» του Γούντι Άλεν στο Θέατρο Διάνα
Η θεατρική διασκευή της ταινίας ανεβαίνει σε παγκόσμια πρεμιέρα την Πέμπτη 1η Νοεμβρίου υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Σταμάτη Φασουλή
Το βραβευμένο έργο του Γούντι 'Αλεν, «Blue Jasmine», στο οποίο έλαμψε η Κέιτ Μπλάνσετ, ανεβάζει σε δική της διασκευή στο Θέατρο Διάνα η Ελένη Ράντου. Η δημοφιλής ηθοποιός εξασφάλισε τα αποκλειστικά δικαιώματα της θεατρικής διασκευής της ταινίας, που ανεβαίνει σε παγκόσμια πρώτη από 1η Νοεμβρίου, με τίτλο «Τζάσμιν», υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Σταμάτη Φασουλή.
«Πριν από πέντε χρόνια, καθισμένη στο καλοκαιρινό Σινέ Παρί στην Πλάκα, έβλεπα το Blue Jasmine. Θυμάμαι να γυρνάω στη φίλη μου και να της λέω... αυτό εγώ θα το κάνω θεατρικό. Πρόκειται για ένα καταπληκτικό έργο που κρύβει μέσα του όλη την παράδοση του αμερικανικού θεάτρου» ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου η Ελένη Ράντου μιλώντας για την πρώτη της «συνάντηση» με την «Τζάσμιν».
Η υπόθεση αφορά μια πλούσια χρεωκοπημένη Νεοϋορκέζα, την Τζάσμιν, η οποία μετά τη διάλυση του γάμου της και την οικονομική καταστροφή του άντρα της προσπαθεί να ξαναφτιάξει τη ζωή της από την αρχή. Το σενάριο του Γούντι 'Αλεν στηριγμένο σε μια άλλη εκδοχή του «Λεωφορείου ο Πόθος», περιγράφει με κωμικοτραγικό τρόπο το οδοιπορικό της πτώσης και την τραυματική εμπειρία της απώλειας. «Μου φάνηκε ιδιοφυές το γεγονός ότι ο Γούντι 'Αλεν δεν επέλεξε να βάλει σε αυτή την περιπέτεια μία ηρωίδα ευάλωτη, αλλά ένα πολύ δυναμικό πλάσμα που θα μπορούσε σε άλλη συνθήκη να στύψει τη ζωή. Στο "Λεωφορείον ο Πόθος" έχουμε την αίσθηση ότι η κεντρική ηρωίδα είναι πολύ εύθραυστη και γι' αυτό της συμβαίνουν όλα αυτά. Είναι τρομερά ενδιαφέρουσα η αντίστροφη που έκανε ο 'Αλεν, μακριά από τα κλισέ του ρόλου που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μέχρι σήμερα» σημείωσε η Ελ. Ράντου.
Σύμφωνα με την ηθοποιό, είναι η πρώτη ταινία που σχολίασε τη φούσκα της Lehman Brothers. «Η αντιμετώπιση αυτής της περιόδου έχει καταγραφεί μέχρι τώρα τόσο στο σινεμά όσο και στο θέατρο με καταγγελτικό τρόπο. Ο Γούντι 'Αλεν το έχει αντιμετωπίσει σαν ένα ψυχολογικό roller coaster. Δεν ασχολήθηκε με την αποτύπωση των γεγονότων της χρηματοπιστωτικής κρίσης, η ματιά του είναι βαθιά υπαρξιακή. Έπιασε τη μεριά των διαπλεκόμενων, των ανθρώπων που τα "φάγανε". Η ηρωίδα που υποδύομαι, ζει μέσα στη φούσκα που η ίδια έφτιαξε» ανέφερε η Ελ. Ράντου.