Η... φωτογράφος Καρολίνα στην ιστορική Villa Kérylos και η κόρη της Κέιτ Μος διά χειρός Πετρόχειλου
Passe Partout
Η παραπολιτική στήλη του Secret
Η... φωτογράφος Καρολίνα στην ιστορική Villa Kérylos
Η ιστορική Villa Kérylos στο γαλλικό θέρετρο Μπολιέ-σιρ-Μερ σχεδιάστηκε το 1908. Το ντιζάιν της είναι βασισµένο σε αντίκες που έφεραν τη σφραγίδα του Γάλλου αρχαιολόγου Θεοντόρ Ράιναχ και σήµερα λειτουργεί ως µουσείο. Ηρθε, λοιπόν, τώρα η ώρα να φωτογραφηθεί από τη νεαρή -µοντέλο στο επάγγελµα- Καρολίνα Μαυρολέων, το «it girl» της εφοπλιστικής οικογένειας, το οποίο συνηθίζει να ποζάρει στη συγγενή της Αλεξία Μαυρολέων. Aν οι λήψεις της sexy ξανθιάς είναι άλφα, βήτα επιπέδου; ∆εν έχει απολύτως καµία σηµασία. Οταν ένα µοντέλο της παγκόσµιας ελίτ αποφασίζει να δει τη ζωή πίσω από την κάµερα, δεν µπαίνεις στη διαδικασία να τη συγκρίνεις, π.χ., µε την top Ελεν φον Ανγουερθ. Απλώς, αναγνωρίζεις την προσπάθειά της. Τα σχόλια, δικά σας.H Ελλάδα είναι πάλι στη μόδα
∆εν είναι µόνο η έκθεση «Olympism», τα εγκαίνια της οποίας γίνονται στο Λούβρο στις 26 Απριλίου - η έκθεση διαρκεί µέχρι τον Σεπτέµβριο, µετά το πέρας των Ολυµπιακών Αγώνων στο Παρίσι. Η Ελλάδα ξαναγίνεται µόδα καθ' όλους τους τρόπους. Η Σαντορίνη έχει πληρότητα για το Πάσχα άνω του 60% και, βεβαίως, δεν είναι το µόνο νησί µας όπου παρατηρείται εισροή ταξιδιωτών µεγαλύτερη του +10% συγκριτικά µε την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Το ότι η Ελλάδα είναι µόδα το βλέπουµε και από τα πτυχωτά ρούχα πασίγνωστων οίκων µόδας. Επίσης, από φωτογραφήσεις στα µεγαλύτερα έντυπα του κόσµου, όπως στο ιστορικό αµερικανικό «Town & Country», που παραπέµπουν ευθέως στον εκθαµβωτικό µινιµαλισµό της αρχαίας Ελλάδας. Και στα props; Σταφύλια. Και βαρύτιµα διαµάντια. Και πλατίνες. Με και χωρίς αγάλµατα.Η κόρη της Κέιτ Μος διά χειρός Πετρόχειλου
Είναι πιο όµορφη από τη µαµά της και το καλό στην περίπτωσή της είναι πως τη θυµίζει κιόλας - έτσι, το µουτράκι της γίνεται ακόµα πιο οικείο στον κόσµο. Η Λίλα Μος είναι µοντέλο, όπως και η µαµά της, Κέιτ Μος. Τώρα, λοιπόν, για τις ανάγκες φωτογράφησης, βάφτηκε από τον κορυφαίο Ελληνα makeup artist Πέτρο Πετρόχειλο. ∆εν το διαπραγµατεύτηκε καν από τη στιγµή που ο Πέτρος ήταν διαθέσιµος να επιµεληθεί εκείνος το λουκ της, αφού, όπως και η µαµά Κέιτ, τον εµπιστεύεται τυφλά. Για την ιστορία, η 20χρονη έχει στο παλµαρέ της συνεργασίες µε Marc Jacobs, Fendi, Miu Miu και άλλους κολοσσούς. Φυσικά και φωτογραφήσεις µε κορυφαία έντυπα, όπως η «δύσκολη» ιταλική «Vogue». Και τα καλύτερα έρχονται.Από άλλο έργο
• Ο Ααρον Τέιλορ Τζόνσον -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- θα είναι ο επόµενος Τζέιµς Μποντ, ο θρυλικός κινηµατογραφικός µυστικός πράκτορας, που απολαµβάνει βότκα µαρτίνι «shaken, not stirred». Και µπορεί οι «µύθοι» Σον Κόνερι και Ρότζερ Μουρ να µη ζουν πια για να του δώσουν (ή όχι) τις ευλογίες τους, αλλά ο Πιρς Μπρόσναν δηλώνει «παρών». Ο Ντάνιελ Κρεγκ δεν περιµέναµε να εκφέρει άποψη για τον διάδοχό του, το έπραξε ωστόσο ο Μπρόσναν. Υποστήριξε ότι έχει όλα τα φόντα για να ενσαρκώσει τον «007». Τι κι αν παλιότερα έλεγε - έτσι απλά: «∆εν µε νοιάζει ποιος θα τον παίξει»; Τώρα άλλαξε γνώµη. Ολοι, άλλωστε, δικαιούνται να αλλάζουν άποψη, έτσι δεν είναι; Μιλώντας στο «The Ray D’Arcy Show», ανακίνησε από τη χοάνη της µνήµης του τις στιγµές που συνεργάστηκαν, το 2009, όταν ο Τζόνσον ήταν πιτσιρικάς, τονίζοντας: «Μία από τις πρώτες ταινίες που φτιάξαµε ήταν το “The Greatest”. Και ήταν ο καλύτερος σε αυτό. Σίγουρα θα έδινα συγχαρητήρια στον συνάδελφο, εάν κατέληγε να ονοµαστεί ως ο επόµενος Μποντ», δήλωσε. Και ο Τζορτζ Λάζενµπι -που, πάντως, πέρασε και δεν... ακούµπησε τον «007». Κατά κοινή οµολογία, υπήρξε ο πιο άχρωµος, άοσµος, άγευστος Μποντ όλων των εποχών- τον ενέκρινε. Φαίνεται, λοιπόν, πως το «µποντικό» τοπίο έχει ξεκαθαρίσει.• Παράλληλα, κυκλοφορεί και φρέσκο «µποντικό» βιβλίο. Σε 492 σελίδες, οι Εκδόσεις Taschen αναβιώνουν την κινηµατογραφική γέννηση του πράκτορα, υπενθυµίζοντάς µας τον... αφορισµό του. «Επικίνδυνο µείγµα βίας, χυδαιότητας, σαδισµού και σεξ» χαρακτήρισε το Βατικανό την κυκλοφορία του «Dr No», του φιλµ που έµελλε να συστήσει στον κόσµο τον «007» και να καταστήσει τάση-κλισέ πια τη φράση «Μποντ, Τζέιµς Μποντ». Μαζί και η πλειονότητα των κριτικών, το µακρινό 1962, αφόρισε το φιλµ. Πλην όµως, ο κόσµος -και ο χρόνος φυσικά- είχε άλλη άποψη. Το «Dr No» έγινε η πέµπτη πιο επιτυχηµένη ταινία στη Βρετανία εκείνη τη χρονιά, τα επόµενα δύο χρόνια κατέκτησε όλον τον πλανήτη και σήµερα θεωρείται κλασική. Ακολούθησαν 24 ταινίες, µε ήρωα τον χαρακτήρα του Ιαν Φλέµινγκ, και το επόµενο ραντεβού κλείνεται πλέον, εκ νέου, στη µεγάλη οθόνη.
• Μετά τον Μποντ, όµως, τώρα -γιατί έχουµε και άλλα ωραία κι ενδιαφέροντα µε άρωµα Χόλιγουντ- ο λόγος για το Μουσείο Επιστηµονικής Φαντασίας στη «Μέκκα του σινεµά», που εγκαινιάζεται στις 27 Μαΐου. Αν θέλετε να δείτε gadgets από το θρυλικό «Star Trek», τη λάτεξ στολή της «Cat Woman», που ενσάρκωσε η καλλονή -και τώρα- Μισέλ Φάιφερ, κοµµάτια από τα αµάξια του Batman, αλλά και µηχανές καταστροφής από τον «Εξολοθρευτή», θα γίνει το καλύτερό σας. Kαι ρέπλικες της γέφυρας «προσγείωσης» στο «Enterprise» του «Star Trek», τις οποίες έφτιαξαν οι σκηνογράφοι Μάικλ Οκούντα και Χέρµαν Τσίµερµαν, περιλαµβάνονται στο «µενού». Σηµειώνουµε ότι οι δύο από τις τρεις χρησιµοποιήθηκαν σε σόου και έπειτα αποσυναρµολογήθηκαν, ενώ η τρίτη περιόδευσε σε Ευρώπη και Ασία («Star Trek: World tour»).