Τα ανάρπαστα αξεσουάρ της Αφροδίτης Λιάντου, η ινκόγκνιτο εμφάνιση της Χίσλοπ στον Άγιο Νικόλαο και το νέο κλιπ του Μουζουράκη
Passe Partout
Η παραπολιτική στήλη του Secret
Από «μούσα», σχεδιάστρια η (ωραία) Αφροδίτη
«Οταν σχεδίαζα αυτή την τσάντα, δεν φανταζόµουν ότι το αποτέλεσµα θα ήταν πέραν των προσδοκιών µου! Σκοπός µου ήταν να δηµιουργήσω κάτι µοναδικό, όχι αναµενόµενο. Μια τσάντα που θα ολοκληρώνει την εικόνα ενός outfi t, καθιστώντας το ξεχωριστό, αλλά θα είναι και πρακτική, κάνοντας τη ζωή µας πιο εύκολη». Πώς λοιπόν σας φαίνεται το αξεσουάρ που έφτιαξε η -ωραία- κόρη της Εβελίνας Παπούλια, Αφροδίτη Λιάντου; Είτε το βρίσκετε basic είτε όχι, έτσι ανακάλυψε τον τρόπο να πολλαπλασιάσει τα έσοδά της από τον «πλανήτη showbiz». Αν «το ’χε» το σχεδιαστικό µέσα της; ∆εν έχει την παραµικρή σηµασία. Αυτό για το οποίο ορκιζόµαστε είναι ότι πρόκειται για τη «µούσα» της φίρµας που διαφηµίζει -και έτσι- για περισσότερο πια από έναν χρόνο.Ινκόγκνιτο στον Άγιο Νικόλαο
Κάτω από τη µύτη µας, παρά και τις πρόσφατες δηλώσεις της σε εγχώρια ΜΜΕ -µίλησε στην «Κυριακάτικη Απογευµατινή»- κατά του Βρετανικού Μουσείου, καθώς εξακολουθεί να κρατάει «αιχµάλωτα», στην κατοχή του, τα Γλυπτά του Παρθενώνα, ήρθε στην Ελλάδα. Η πολυβραβευµένη και πολυδιαβασµένη συγγραφέας Βικτόρια Χίσλοπ τις Απόκριες επισκέφθηκε το δεύτερο σπίτι της, την Κρήτη (εκεί, ως γνωστόν, µένει εδώ και πολλά χρόνια, µετά τη συγγραφή του «Νησιού», που µεταφέρθηκε µε τεράστια επιτυχία στη µικρή οθόνη και χαρήκαµε στο Mega). Και µας το αποκάλυψε πρόσφατα. Παρουσιάζοντας µια τρυφερή λήψη από τότε, σχολιάζει χαρακτηριστικά: «∆ιαγωνισµός καπέλου µε θέµα τη θάλασσα, στον Άγιο Νικόλαο, για το καρναβάλι της Κρήτης». ∆εν είναι σαν δύο ζωγραφιές µαζί µε το κοριτσάκι;«Μεγαλώνει» ο «Μουζού»
Τον Πάνο Μουζουράκη τον γνώρισα τέτοιες µέρες, κοντά στο Πάσχα, 14 χρόνια πριν, στο γαµήλιο πάρτι φίλου µας µπασίστα, του Κωστή Βήχου, στη βίλα του δεύτερου στην Κάντζα. Ενώ ανέβηκε να τραγουδήσει, έπεσε το ρεύµα. Λογικό, µιας και άλλο σπίτι, άλλο κλαµπ! Και τι είπε ο (θεός) «Μουζού» σε Κωστή και σύζυγο; «Βίον ανθόσπαρτον και καλή Ανάσταση». Κλαίγαµε -εννοείται- όλοι από τα γέλια. Τα χρόνια πέρασαν, ο Πάνος «απογείωσε» µουσικά το κασέ του, παντρεύτηκε, έγινε µπαµπάς. Και κάπως έτσι «µεγάλωσε».Μας παρουσίασε λοιπόν τα αγαπηµένα του «κλικ» από το νέο του κλιπ για το κοµµάτι -τι άλλο;- «Μεγαλώνω». Οι στίχοι; Ενδεικτικοί: «Στη γη σκορπάω σαν κοµφετί, να µη µ' απασχολεί, ούτε λίγο ούτε πολύ, που µεγαλώνω». Καθόλου (να µη σ' απασχολεί).
Από άλλο έργο
• ∆ίνω ιδέα για έρευνα. Για XXL έρευνα, πολύκλαδη, µε πολιτιστικό «πυρήνα». Οποιος θέλει ας κάνει focus - οι αντιγραφές επιτρέπονται ελεύθερα, µην ντρέπεστε. Λοιπόν, πληροφορούµαι ότι εδώ και χρόνια -και σας διακτινίζω σε ένα από τα υπεροχότερα νησιά µας, τη Λευκάδα- λείπει η προτοµή του ∆ηµήτρη Γολέµη από την παράταξη στη σειρά όπου έχουν τοποθετηθεί πολλές, στην κεντρική παραλία του καταπράσινου νησιού. Στο «Πάρκο αυτοκινήτων» (όπως το αποκαλούν πολλοί από την τοπική κοινωνία), που έχει δηµιουργηθεί εκεί. Φίλος µού το υπενθύµισε. Εχει, που λέτε, περάσει πολύς καιρός από όταν τοποθετήθηκαν οι υπόλοιπες και η προτοµή του απουσιάζει - επιδεικτικά. Στον χώρο βρίσκονται επίσης το παλιό ηρώo της πόλης, καθώς και η αναθηµατική στήλη για το πέρασµα από τη Λευκάδα των Εβραίων της Κέρκυρας, στον δρόµο για το Αουσβιτς.• Η τελευταία φωτογραφία που τραβήχτηκε µε την προτοµή του Γολέµη ήταν τον Οκτώβριο του 2021, έναν χρόνο προτού ξεκινήσει η ανάπλαση της παραλίας (σηµειωτέον, τοποθετήθηκε το 2004, όταν η Ελλάδα, όπως θα θυµάστε, διοργάνωσε τους Ολυµπιακούς Αγώνες). Εδώ και τρία χρόνια, για να συνεχίσω µε τα επιµέρους, η τύχη της αγνοείται. Και για τους infomaniacs ή για όσους τους... κάνει νούµερα η µνήµη, να θυµίσω ότι ο Γολέµης συµµετείχε στους παρθενικούς Ολυµπιακούς Αγώνες, το 1896, στην Αθήνα, στα 800 µ. και στα 1.500 µ. Στα 800 µ. τερµάτισε τρίτος, µε επίδοση 02:28.0, και στα 1.500 µ. έκτος.
• Αρκετά, µε αυτά και µε αυτά, είναι τα τινά για τους ντόπιους: Ή µε την ανάπλαση ακολουθήθηκε σχέδιο τριακονταετίας, όπως ενηµερώνοµαι, όπου απλώς δεν υπήρχε θέση για τον Γολέµη και τον παραµέρισαν -εικάζει η µία πλευρά-, ή παραλείφθηκε από τις δηµοτικές Αρχές και τη µετέφεραν, προκειµένου να την επανατοποθετήσουν κάπου αλλού. Πιθανολογείται ότι µαζί µε την προτοµή του Αριστοτέλη Βαλαωρίτη φυλάσσεται, ανάµεσα σε άλλες, σε χώρο που γνωρίζουν οι αρµόδιοι. Οι πιο «δύσπιστοι» ελπίζουν στην ενηµέρωση από τον αντιδήµαρχο Πολιτισµού... Γιατί εστιάστηκα στο θέµα; Πολύ απλά: Ψάξτε -για αρχήτις προτοµές που κοσµούσαν ή κοσµούν και τώρα κεντρικά σηµεία των Αθηνών, παραδείγµατος χάριν από τα ’80s, αντιπαραβάλλοντας στιγµιότυπα τωρινά και εκείνης της εποχής. Είναι όλες στη θέση τους; Αν όχι, πού «πέταξαν»;
• Κλείνω µε κάτι ευχάριστο. Που αφορά στο ολικό «λίφτινγκ» της πρωτεύουσας και του λεκανοπεδίου, µε πρόγραµµα 170 εκατοµµυρίων ευρώ. Νίκος Χαρδαλιάς και Λίνα Μενδώνη υπέγραψαν το σχετικό ντιλ, καθώς, άλλωστε, αποτελεί καρπό της συνεργασίας τους, και µας παρείχαν ανάλογες µακέτες. Για να πάρουµε και εµείς µια πρώτη γεύση από το πρότζεκτ τους οπτικοποιηµένο - κατά το δυνατόν. Πού σταθήκαµε; Θα µαντέψετε εύκολα: Στο Τατόι. Ο τέως πρίγκιπας Παύλος και τα υπόλοιπα µέλη της οικογένειας του εκλιπόντος τέως βασιλιά Κωνσταντίνου, αν αντίκριζαν το πλάνο για το κάποτε glamorous παλάτι, θα ήταν περήφανοι. Βάζω το χέρι µου στη φωτιά.