Ο Νιάρχος στο Παρίσι, με τη Μαλού (του)

Το προηγούµενο διάστηµα ο βαθύπλουτος κληρονόµος και ανταποκριτής διεθνών εντύπων, όπως στο παρελθόν του «Guardian» και εδώ και πολλά-πολλά χρόνια του περιοδικού «New Yorker», Νικόλας Νιάρχος, βρισκόταν στην Κένυα. Το σχετικό του άρθρο για το νέο τεύχος του περιοδικού «Granta» λέει τα πάντα για τις εκεί εµπειρίες του. Τώρα, όµως, όπως και ο µικρός γιος του τέως, Φίλιππος, µε τη σύζυγό του, Νίνα Φλορ, βρέθηκε στο Παρίσι. (Και) για τους Ολυµπιακούς. Και µας έδειξε σχετικά στιγµιότυπα. ∆ίχως πάλι να αποχωριστεί τα γυαλιά του. Και η Μαλού Ντάλα Πίκολα, η αγαπηµένη του, ζωγράφος εξ Ιταλίας; Ναι, είναι µαζί του. Πρόκειται για τη µελαχρινή µε το µίνι, δίπλα στη Νίνα Φλορ. Αυτό, βέβαια, που µας άρεσε περισσότερο ήταν τα καπέλα µε το «Greece» των Νικόλα, Φιλίππου και Νίνα.

Η νέα έκθεση και η Κένυα

H Μαλού του Νικόλα, όµως, που φυσικά φόρεσε το καπέλο της πατρίδας της, της Ιταλίας, καθώς το ταξίδι είχε προγραµµατιστεί καιρό πριν, βρήκε πρώτης τάξεως ευκαιρία τους Ολυµπιακούς για να παρουσιάσει στη γαλλική πρωτεύουσα τη νέα της έκθεση. Με τον σύντροφό της όλο το καλοκαίρι είναι µαζί, ορισµένοι, δε, υποστηρίζουν ότι «αν τους αφορούσε, αλλά προς το παρόν κάτι τέτοιο δεν µας το έχουν µεταφέρει, µπορεί σύντοµα να βλέπαµε και κουφέτα». Τι έκανε η ίδια στην Κένυα, ενόσω ο Νικόλας ασχολούνταν µε ρεπορτάζ; Εµπνεόταν για τους πίνακές της και ασχολούνταν µε φιλανθρωπίες. Αλλά και µε την Ελισάβετ µε το ανακυκλωµένο φόρεµά της. Ο Νικόλας έκανε φωτογράφηση σε «πρακτορείο µοντέλων-“προσκόπων” στην Μπιγκόα, στον προσφυγικό καταυλισµό Kακούµα», ενηµερώνει. Υπάρχουν κι αυτά.

Τόπλες εν πλω η sexy Καρολίνα Μαυρολέων

Και περνάω στην προσφιλή οικογένεια των Νιάρχων - και των Greek royals: αυτήν των Μαυρολέων. Ακούω πως η sexy Καρολίνα Μαυρολέων, το «it girl» της οικογένειας, που κάνει µόντελινγκ µε επιτυχία και η οποία σαφώς παρευρέθη στο γκράντε µπαλ µασκέ της Αλεξίας Μαυρολέων τον χειµώνα, όπως και ο Νικόλας Νιάρχος και η Μαλού (του), έχει σχέση. Αυτό δεν το ορκίζοµαι, ορκίζοµαι όµως πως κάνει διακοπές, και εν πλω και µε µεγάλη παρέα. Και ότι, όπου µπορεί, ποζάρει τόπλες. Οι πληροφορίες µιλούν για κρουαζιέρα στη Μεσόγειο και η αλήθεια είναι πως το σκηνικό που βλέπω από τις λήψεις που µου έρχονται είναι γνώριµο. Σαν τη Χαλκιδική, αλλά και σαν τη Μεσόγειο ολόκληρη, ιδίως το καλοκαίρι, δεν έχει. Ετσι είναι.

Από άλλο έργο

  • H Λουάνα Αλόνσο είναι από εκείνες τις αθλήτριες που γυναίκες-άντρες θα πρόσεχαν µε το «καληµέρα». Η ανακοίνωση στους 500.000 ινσταγκραµικούς ακολούθους της πως της ζητήθηκε από την εθνική οµάδα της Παραγουάης να αποχωρήσει από την οµάδα στους Ολυµπιακούς Αγώνες ήρθε έτσι ξαφνικά. ΟΚ, απέτυχε να προκριθεί στους ηµιτελικούς. Αλλά να «εκδιωχθεί» κιόλας; «Κολύµβηση, σε ευχαριστώ που µου επέτρεψες να ονειρεύοµαι, που µε έµαθες να παλεύω, να προσπαθώ, να επιµένω. Μου χάρισες χαρές, φίλους από άλλες χώρες, που θα τους κουβαλάω στην καρδιά µου. ∆εν λέµε αντίο, αλλά εις το επανιδείν», κατέληξε, ανακοινώνοντας πως τερµατίζει το κολύµπι. Οι επιτελικοί της οµάδας της Παραγουάης τής χρέωσαν «ανάρµοστη συµπεριφορά». Είχε αποβληθεί από το Ολυµπιακό Χωριό. Γιατί; Επειδή δεν φορούσε χοντρό µπουφάν προτού πέσει στην πισίνα. Η Λαρίσα Σέρερ, επικεφαλής της αποστολής της Παραγουάης, δήλωσε: «Η παρουσία της δηµιουργεί “ακατάλληλη” ατµόσφαιρα. Την ευχαριστούµε που συµµορφώθηκε στις οδηγίες». «∆εν διανυκτέρευσε εκούσια στο Χωριό των Αθλητών», υποστήριξε.
  • Το ότι δεν συµµορφώθηκε στο σωστό timing µε τα µπουφάν και, καθώς έχει καµπύλες, «αποσπούσε» τους άλλους αθλητές µε το µαγιό της ήταν το θέµα τους; Αυτό το αφήνω σε εσάς. Σηµασία έχει πως έτσι η καριέρα της έληξε µε συνοπτικές διαδικασίες. Προφανώς, το ότι κατέχει τα εθνικά ρεκόρ της Παραγουάης στα 50 µ., 100 µ. και 200 µ. στην πεταλούδα δεν λέει κάτι σε κόουτς, µέντορές της κ.λπ. Αν κάτι έχω µάθει λοιπόν -στο διά ταύτα- για τους σταρ, ανεξάρτητα από τον χώρο όπου ανήκουν, είναι ότι η πτώση πάντα είναι απότοµη. Και ότι ενίοτε έρχεται ακόµα και από το πουθενά. Κάπως έτσι πρέπει να νιώθει και η κολυµβήτρια, που ντεµπουτάρισε στους προηγούµενους Ολυµπιακούς, του Τόκιο, µόλις 17 χρόνων, ούσα από τις νεότερες -ever- στο άθληµα. Παίρνοντας τώρα χιλιάδες µηνύµατα συµπαράστασης στα social, θέλησε να ξεκαθαρίσει (αλλά δεν την πιστεύουµε) πως «η απόσυρση δεν είχε σχέση µε τους Ολυµπιακούς. Μου πήρε καιρό να το αποφασίσω», τόνισε στην «Claro Sports». «Ζητώ συγγνώµη από την Παραγουάη, αλλά έκανα ό,τι µπορούσα».
  • Ετσι, µε ένα «pardon», όχι µε χρονοκαθυστέρηση, όπως των Γάλλων στην τελετή έναρξης των Ολυµπιακών, το έληξε το ζήτηµα. Με τη φίλη Χιώτισσα οµογενή Κέιτι Τσονάκας, ζωγράφο και ηθοποιό, που την έχουµε δει στο πλευρό των Ρόµπερτ ντε Νίρο, Αλ Πατσίνο, Νίκολας Κέιτζ, Ρούντγκερ Χάουερ, από την πλευρά της να εξακολουθεί να «κράζει» τους Ολυµπιακούς. Στην προηγούµενη συνδιάλεξή µας χαρακτήρισε την τελετή έναρξης «κουλή, confusion, συγχυσµένη». Και τώρα «Φρίκη. Αντε, να έρθουν στις ΗΠΑ. Και µετά να τους “επιστρέψουν” στην Ελλάδα», ανέφερε. ∆εν θα µπορούσα παρά να κλείσω µε την «ατάκα-φωτιά» του αγαπηµένου (από το 2011, που βρισκόµασταν σε διπλανά γραφεία), πασίγνωστου ηθοποιού και σεναριογράφου ∆ηµήτρη Αποστόλου: «Το “έγκληµά της” ήταν ότι δεν υποδύθηκε την τρανς στον Μυστικό ∆είπνο. ∆εν είχε µούσια και δεν φορούσε τακούνια για να γίνει τρανς Απόστολος».