Ντύσου σαν Παριζιάνα (Κέιτ)

Στις 27/1 ολοκληρώθηκε η παρισινή Εβδοµάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής, µε τις υπόλοιπες τρεις (Μιλάνο, Νέα Υόρκη και Λονδίνο) να είναι πλέον στην «ατζέντα». Το «S» διακτινίστηκε στην «πόλη του φωτός» και επικεντρώθηκε στις celebrities που «υπερασπίστηκαν» τους τίτλους τους ως fashion icons. Για να καταλήξουµε στο ότι το µότο «Ντύσου σαν Παριζιάνα», off catwalk, βέβαια, προέταξε η… παλιά Kέιτ Μος. Αφού βγήκε πρώτη στην κατάταξη µε τα ωραιότερα supermodels όλων των εποχών από τον Τζούλιαν ντε Σίλβα, τον φηµισµένο πλαστικό, που κάθε τρεις και λίγο µάς απασχολεί µε τις beauty lists του, βασιζόµενος στα αρχαιοελληνικά πρότυπα -της συµµετρίας-, και ο οποίος αυτή τη φορά εµπνεύστηκε από τη µαθηµατική φόρµουλα του «Χρυσού Λόγου», όπως ονοµάζεται, έσπευσε στη γαλλική πρωτεύουσα. Εµφανίστηκε µε το συγκεκριµένο, κοµψό και εκκεντρικό συγχρόνως, λουκ -by Dior- στο ντεφιλέ για την ανδρική σειρά της µπράντας για τη σεζόν Φθινόπωρο-Χειµώνας 2025/2026. Και έκλεψε τα φλας. Αναπόφευκτα.

Συμφωνία στα γκρι

Εκεί είδαµε και «σταθερές» αξίες του µόντελινγκ. Λες και µπήκαµε στη χρονοκάψουλα, µε focus στα '90s. Οι σταθερά -επίσης- καλοντυµένες Λετίσια Κάστα και Κάρλα Μπρούνι εντυπωσίασαν, λες και υπέγραψαν συµφωνία στα γκρι, στα front rows του Dior - και εδώ να επισηµάνω ότι αξίζει να παρακολουθήσετε τη µίνι σειρά 10 επεισοδίων «New look» (του 2024). Ισως οι κονεσέρ θεωρείτε πως αναφέρεται µόνο στον εµβληµατικό Κριστιάν Ντιόρ, αλλά παρουσιάζει στον ίδιο βαθµό και την άγνωστη πλευρά της iconic Κοκό Σανέλ. Για παράδειγµα, πόσοι γνωρίζετε ότι επί µακρόν είχε «εξοριστεί» από τη Γαλλία στην Ελβετία, κατηγορούµενη ως δωσίλογη, ως συνεργάτιδα των ναζί; Ενδεικτικό το παραπάνω clue, στοιχείο για το σίριαλ, και σας επαναφέρω πατ κιουτ στο Παρίσι του 2025. Συνεχίζοντας µε την άβαφη, επίσης στα γκρι, Πάµελα Aντερσον - και το µοιραίο βέλο της.

Ο Μπράντλεϊ Κούπερ και το «αγγελάκι»

Έπεται ο σταρ (επίσης της υποκριτικής) Μπράντλεϊ Κούπερ, που µια χαρά στάθηκε ως µοντέλο, συστήνοντας τις προτάσεις του Louis Vuitton: café au lait παλτό και total black από µέσα. Αλλιώς, ντύσου σαν… Παριζιάνος. ∆ωρικός, µίνιµαλ και µε µαλλί sleek, δεν πετάει ούτε τριχίδιο. Γιατί άλλο κοκέτης, άλλο Παριζιάνος! Φυσικά, δεν γίνεται να µην εστιάσω στην cool εµφάνιση της ξανθιάς καλλονής Romee Strijd, µε τα 8,1 εκατοµµύρια followers στο Instagram, πρώην «αγγελάκι» της Victoria’s Secret, που πρωταγωνίστησε στο υπέροχο ντεφιλέ της Σήλιας Κριθαριώτη. Το «S» εξασφάλισε κλικ και από τα παρασκήνια. Ιδού. J’ adore (Celia K)!

Από άλλο έργο

  • Θέλετε να ασχοληθούµε µε τον «θείο Οσκαρ»; Μέχρι την ώρα που γράφεται το κείµενο, το πού και το πότε θα δοθούν τα βραβεία της Ακαδηµίας Κινηµατογράφου δεν έχει γνωστοποιηθεί (εξυπακούεται λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών που κατέστησαν µεγάλο µέρος του Λος Αντζελες κρανίου τόπο). Ωστόσο, οι υποψηφιότητες από µόνες τους µας κινητοποίησαν. Ξεκινώ µε το φιλµ «Emilia Perez» και τις 13 του υποψηφιότητες, που σηµαίνουν ότι σπάει το ρεκόρ των υποψηφιοτήτων για ξενόγλωσση ταινία. Και ότι µε την κατάκτησή τους -και δη στις βασικές κατηγορίες-, µε τις δύο πρωταγωνίστριες να φλερτάρουν µε το χρυσό αγαλµατίδιο, διεκδικώντας το κορυφαίο κινηµατογραφικό έπαθλο και στη µουσική και στα τραγούδια και, φυσικά, «µαρκάροντας» σόλο ουσιαστικά αυτό της διεθνούς ταινίας, αφού η «Perez» φιγουράρει ως αδιαφιλονίκητο φαβορί, αγγίζει τη δεύτερη θέση από πλευράς αριθµού υποψηφιοτήτων, ισοβαθµώντας µε θρυλικές ταινίες. Ποιες είναι αυτές; «Οσα παίρνει ο άνεµος», «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ», «Οσο υπάρχουν άνθρωποι», «Μαίρη Πόππινς». Από τα πιο πρόσφατα, ο πρώτος «Αρχοντας των ∆αχτυλιδιών», «Σικάγο», Μπέντζαµιν Μπάτον», η συγκινητική «Μορφή του νερού», ο έξοχος «Οπενχάιµερ». Και ο επικός Τοµ Χανκς-Φόρεστ Γκαµπ.
  • Ρεζουµέ: Αλλάζουν -πάλι- οι καιροί. Οι πρωταγωνίστριες (Kάρλα Σοφία Γκασκόν και Ζόε Σαλντάνα) της «Perez» είναι άγνωστες στο ευρύ ελληνικό κοινό. Στη χώρα µας δεν χαίρουν δηµοτικότητας… Μια φορά κι έναν καιρό ήταν η Βίβιαν Λι, η Λιζ Τέιλορ… Η Ντέµπορα Κερ, για να το πάω στο -αριστούργηµα- «Από δω έως την αιωνιότητα» (ή «Οσο υπάρχουν άνθρωποι»). Παγκόσµιες λατρείες. Η «σουπερκαλιφρατζιλίστικ εξπιαλιντόσιους» Τζούλι Αντριους, µε παρτενέρ τον τεράστιο Κρίστοφερ Πλάµερ. Αργότερα, η Ρενέ Ζελβέγκερ, η Κάθριν-Ζέτα Τζόουνς, η Ρόµπιν Ράιτ-Πεν. Σούπερσταρ για τις οποίες όχι µόνο οι σινεφίλ, αλλά όλη η Ευρώπη και η Αµερική επεδίωκαν να ξέρουν -και ήξεραν- λεπτοµέρειες για τη ζωή τους. Γυναίκες που πήγαιναν «πακέτο», τουλάχιστον στις πρώιµες χολιγουντιανές βερσιόν, των '50s και '60s, µε διαµάντια… κοτρόνες. Και µε κασέ απλησίαστα. Αργότερα, στα '90s, ήταν και πρωταγωνίστριες σε καµπάνιες διεθνών οίκων µόδας και ειδών πολυτελείας, για τις οποίες πληρώνονταν αδρά, εκατοµµύρια. Τώρα όµως ήρθαν οι νέας κοπής σταρ. Έτσι, αλλάζουν και τα Οσκαρ.
  • ∆ιαβάζω στο «Empire», την «κινηµατογραφική Βίβλο» διεθνούς διαµετρήµατος των ΜΜΕ, το έντυπο όπου όλοι οι σταρ ανεξαιρέτως θέλουν σαν τρελοί να βλέπουν το όνοµα (και συνέντευξή) τους, ότι επιβάλλεται να συνυπολογίσουµε τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στην κορυφή - αν έχουν επέλθει. Αναφέροµαι στην κατηγορία των ταινιών µε περισσότερες από 13 υποψηφιότητες. «Ολα για την Εύα», «Τιτανικός» και «La La Land» - ισοβαθµούν µε 14 υποψηφιότητες. Εκεί τα πράγµατα φαίνονται λίγο πιο γνώριµα. Στην κορυφή «φιγουράρουν» οι Μπέτι Ντέιβις, Κέιτ Γουίνσλετ… Και η γνωστή στην τελευταία πέτρα της υφηλίου µούσα του «Τζορτζ Λάνθιµος» Εµα Στόουν, η ηρωίδα του «La La Land». Συµπέρασµα: Η κορυφή της οσκαρικής πυραµίδας παραµένει ακλόνητη και είναι φουλ στα εκτυφλωτικά ονόµατα. Μέχρι στιγµής.