Formula 1: O Όσκαρ Πιάστρι παραδίδει μαθήματα!
Ένας οδηγός με στόφα πρωταθλητή
Ο Όσκαρ Πιάστρι θριάμβευσε στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν και στη δεύτερη σεζόν του στη Formula 1 έχει κάνει όλο τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να μιλά για έναν οδηγό με... στόφα πρωταθλητή.
Show ‘em how it’s done Oscar! Στη δεύτερη μόλις σεζόν του στη Formula 1, o Οσκάρ Πιάστρι αναδεικνύεται σε οδηγό με στόφα Πρωταθλητή, καθώς προκαλεί αίσθηση με αυτά που κάνει στην πίστα. Από τους γύρους εισόδου και εξόδου από τα pits που ήταν… αστραπή στο GP Αζερμπαϊτζάν, έως το προσπέρασμα επί του Σαρλ Λεκλέρ από το… πουθενά, έως τους 35 γύρους που άντεξε με την ασφυκτική πίεση του Μονεγάσκου να βρίσκεται ακριβώς πίσω του, ο Πιάστρι παρέδωσε μαθήματα πώς κατακτούνται οι νίκες στη Formula 1, στον αγώνα που η McLaren του είχε ζητήσει να λειτουργήσει ως Νο. 2 οδηγός.
"Προσπάθησα να το κάνω αυτό στο πρώτο stint και κατέστρεψα τελείως τα ελαστικά μου. Έτσι, ο μηχανολόγος μου είπε στον ασύρματο “Ας μην το ξανακάνουμε αυτό“. Τον αγνόησα τελείως στον επόμενο γύρο και τo “έστειλα“ στην εσωτερική. Σε εκείνο το σημείο, ένιωθα ότι αν έμενα πίσω περιμένοντας την καταπόνηση ελαστικών του Σαρλ, δεν επρόκειτο να συμβεί ποτέ".
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο motorone.gr
Η επίδειξη δύναμης του Πιάστρι και τα... μαθήματα στη Formula 1
Παρότι είχε ταλαιπωρήσει τα ελαστικά του στο πρώτο stint στη μάχη με τον Λεκλέρ και είχε βρεθεί 6 δλ. πίσω, ο Piastri βρέθηκε ξανά σε απόσταση βολής από τον Λεκλέρ έπειτα από το pit stop και έπιασε τον Μονεγάσκο στον ύπνο, με ένα προσπέρασμα από 25 μέτρα πίσω στην 1η στροφή. Ο Πιάστρι δήλωσε ότι ήταν 50-50 αν θα κατάφερνε να στρίψει, αλλά πραγματοποίησε ένα υποδειγματικό προσπέρασμα, απέναντι σε έναν Λεκλέρ ο οποίος δεν αμύνθηκε και πολύ, έχοντας ακόμα κρύα ελαστικά, θεωρώντας επίσης ότι θα μπορούσε να ανακτήσει τη θέση με DRS.Ο Πιάστρι έδωσε τα φόντα του για τον θρίαμβό του στο GP του Αζερμπαϊτζάν
Ωστόσο, αυτό το προσπέρασμα έκρινε την έκβαση του αγώνα. Ο Πιάστρι δήλωσε: "Ο καθαρός αέρας βοήθησε αρκετά τα ελαστικά. Αν δεν είχα κάνει την κίνηση τότε δεν θα μπορούσα ποτέ να τα καταφέρω, γιατί απλά κάθεσαι πίσω και χρησιμοποιείς τα ελαστικά σου στο διαταραγμένο αέρα. Όταν είδα ότι ήμασταν τόσο κοντά, ήξερα ότι έπρεπε να προσπεράσω αμέσως. Είδα μισή ευκαιρία μετά το pit stop και ήξερα ότι έπρεπε να προσπαθήσω να την εκμεταλλευτώ. Αυτό μου χάρισε τη νίκη"."Προσπάθησα να το κάνω αυτό στο πρώτο stint και κατέστρεψα τελείως τα ελαστικά μου. Έτσι, ο μηχανολόγος μου είπε στον ασύρματο “Ας μην το ξανακάνουμε αυτό“. Τον αγνόησα τελείως στον επόμενο γύρο και τo “έστειλα“ στην εσωτερική. Σε εκείνο το σημείο, ένιωθα ότι αν έμενα πίσω περιμένοντας την καταπόνηση ελαστικών του Σαρλ, δεν επρόκειτο να συμβεί ποτέ".
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο motorone.gr