Μπαρτσελόνα: Με την... αύρα των Coldplay ετοιμάζονται για τη Ρεάλ Μαδρίτης οι "μπλαουγκράνα"
Συνεργασία για δύο παιχνίδια
Με μία σημαντική αλλαγή αναμένεται να παραταχθεί στη φανέλα της η Μπαρτσελόνα απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης στο "clasico" της La Liga, με τους "μπλαουγκράνα" να έχουν πάνω τους τους Coldplay
Το εκρηκτικό ξεκίνημα της Μπαρτσελόνα στη La Liga είναι το καλύτερο των "μπλαουγκράνα" τα τελευταία χρόνια. Η έλευση του Χάνσι Φλικ στον πάγκο άλλαξε τον αέρα στην ομάδα, η οποία λίγο πριν το ντέρμπι απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης επισημοποίησε τη συμφωνία της με τους Coldplay.
Οι αλλαγές στο ρόστερ των "μπλαουγκράνα" άλλωστε ήταν ελάχιστες, με τον Γερμανό τεχνικό να... αναγεννά παίκτες όπως ο Ραφίνια που ήταν ένα βήμα από την αποχώρηση από το σύλλογο και πλέον παίζει τόσο καλά που τείνει να γίνει αναντικατάστατος.
Ο "καυτός" Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι δεν σταματάει να σκοράρει, ενώ ο Λαμίν Γιαμάλ αναγκάζει πολλούς να ψάξουν αν υπάρχει θέμα με την ηλικία του, καθώς σε καμία περίπτωση αυτός ο παιχταράς δεν μπορεί να είναι μόλις 17 ετών και να έχει τέτοια ευελιξία στο παιχνίδι του.
Όλα αυτά όπως ήταν αναμενόμενο έφεραν καινούργιους "χορηγούς" στην ομάδα, μιας και το brand name αρχίζει σιγά σιγά να παίρνει ξανά τα πάνω του. Η συμφωνία με το Spotify στη φανέλα, ανέβασε τις μετοχές και πλέον όλο και περισσότερες συμφωνίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Μία από αυτές είναι εκείνη με τους Coldplay, με το διάσημο συγκρότημα να δίνει το λογότυπο του στους "μπλαουγκράνα" ενόψει του μεγάλου ντέρμπι του πρωταθλήματος απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ θα βρεθεί στη φανέλα και της ομάδας γυναικών για τον αγώνα κόντρα στην Εϊμπάρ.
Άξιον αναφοράς είναι πως δεν έχουν περάσει κάτι λιγότερο από τέσσερις εβδομάδες από τη στιγμή που το βρετανικό συγκρότημα κυκλοφόρησε μια αγγλο-ισπανική έκδοση του τραγουδιού "We pray", γεγονός που ταιριάζει απόλυτα με τη συγκεκριμένη εξέλιξη.
Με Coldplay στην μπλούζα της η Μπαρτσελόνα απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης
Χρόνια είχαν να δουν τόσο ποιοτικό ποδόσφαιρο οι οπαδοί της Μπαρτσελόνα και φροντίζουν να γεμίζουν το γήπεδο για να χαρούν την αγαπημένη τους ομάδα. Το εντυπωσιακό ξεκίνημα στη La Liga είναι προϊόν του Χάνσι Φλικ, ο οποίος το μόνο που έκανε είναι να βάλει τα... πιόνια στη σωστή θέση.Οι αλλαγές στο ρόστερ των "μπλαουγκράνα" άλλωστε ήταν ελάχιστες, με τον Γερμανό τεχνικό να... αναγεννά παίκτες όπως ο Ραφίνια που ήταν ένα βήμα από την αποχώρηση από το σύλλογο και πλέον παίζει τόσο καλά που τείνει να γίνει αναντικατάστατος.
Ο "καυτός" Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι δεν σταματάει να σκοράρει, ενώ ο Λαμίν Γιαμάλ αναγκάζει πολλούς να ψάξουν αν υπάρχει θέμα με την ηλικία του, καθώς σε καμία περίπτωση αυτός ο παιχταράς δεν μπορεί να είναι μόλις 17 ετών και να έχει τέτοια ευελιξία στο παιχνίδι του.
Όλα αυτά όπως ήταν αναμενόμενο έφεραν καινούργιους "χορηγούς" στην ομάδα, μιας και το brand name αρχίζει σιγά σιγά να παίρνει ξανά τα πάνω του. Η συμφωνία με το Spotify στη φανέλα, ανέβασε τις μετοχές και πλέον όλο και περισσότερες συμφωνίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Barcelona’s men's team will wear a special jersey featuring Coldplay's logo for their El Clásico match against Real Madrid.
— Penya del Barça Kerala (@penyakerala) October 17, 2024
The women's team will also sport the collaboration during their Liga F game against Eibar.
🔵🔴@FCBarcelona @Spotify @coldplay#FCBarcelona #Coldplay pic.twitter.com/S25WuDPJe4
Μία από αυτές είναι εκείνη με τους Coldplay, με το διάσημο συγκρότημα να δίνει το λογότυπο του στους "μπλαουγκράνα" ενόψει του μεγάλου ντέρμπι του πρωταθλήματος απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ θα βρεθεί στη φανέλα και της ομάδας γυναικών για τον αγώνα κόντρα στην Εϊμπάρ.
A Pedri li agrada la nova lona de la Ciutat Esportiva@spotify @coldplay 😏 pic.twitter.com/FFDqNbmyRV
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) October 17, 2024
Άξιον αναφοράς είναι πως δεν έχουν περάσει κάτι λιγότερο από τέσσερις εβδομάδες από τη στιγμή που το βρετανικό συγκρότημα κυκλοφόρησε μια αγγλο-ισπανική έκδοση του τραγουδιού "We pray", γεγονός που ταιριάζει απόλυτα με τη συγκεκριμένη εξέλιξη.
Así se hizo la foto icónica 📸@spotify @coldplay 🌕 pic.twitter.com/3hGTFa2qoC
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) October 17, 2024