Παναθηναϊκός AKTOR: Τη χρονιά που έκανε το back2back, η Αναντολού Εφές είχε ξεκινήσει με ρεκόρ 0-4
Ο Αταμάν το έχει ξαναζήσει
Το έργο που παίζεται φέτος για τον Παναθηναϊκό AKTOR ο Έργκιν Αταμάν το έχει ξαναζήσει, αφού η δική του Αναντολού Εφές, που κατέκτησε τη Euroleague το 2022, είχε ξεκινήσει με ρεκορ... 0-4 και όλοι την είχαν χαμένη
Η ήττα του Παναθηναϊκού AKTOR στη Μαδρίτη από τη Ρεάλ, 90-86, για την τέταρτη αγωνιστική της Euroleague δημιουργεί έναν τρόπον τινά προβληματισμό. Ο Έργκιν Αταμάν, προφανώς, έχει επιλέξει το δρόμο του. Όταν μίλησε μετά το παιχνίδι για την επιλογή του να χρησιμοποιήσει λίγο τον Λορέντζο Μπράουν, μόλις 3'39'', είπε ότι ήθελε να κάνει τον Κώστα Σλούκα να βρει ρυθμό. Ο Αμερικανός, πάντως, δεν έχει παίξει ποτέ λιγότερο σε παιχνίδι στη διοργάνωση.
Ο Τούρκος προπονητής έχει, πάντως, ζήσει τα ίδια και χειρότερα και μάλιστα όχι στο πολύ μακρινό παρελθόν. Τα ερωτήματα για την αμυντική λογική της ομάδας, η οποία δεν θυσίασε φάουλ σε κρίσιμα σημεία με τη Ρεάλ, αλλά και για τον όχι "τεστοστερονικό" τρόπο που αντιμετωπίζει τα παιχνίδια, είναι πολλά. Ωστόσο, δεν είναι κάτι που δεν φτιάχνει.
Για την ακρίβεια, τη σεζόν 2021-22, που κατέληξε στο back2back της Αναντολού Εφές, η κατάσταση ήταν ακόμα πιο χαοτική.
Εν πάση περιπτώσει, στις 21 Οκτωβρίου έφτασε σε μία νίκη-ψυχοβγάλτης, το 71-68 επί της Ούνικς Καζάν. Ωστόσο, λίγες ημέρες μετά ο Παναθηναϊκός την συνέτριψε στο ΟΑΚΑ, 95-69, και έπρεπε να φτάσει η έβδομη αγωνιστική για να πετύχει μία άνετη νίκη, το 95-60 επί της Ζάλγκιρις Κάουνας.
Ασφαλώς, βοηθήθηκε εξαιρετικά από το εμπάργκο στις ρωσικές ομάδες, την ΤΣΣΚΑ, την Ούνιξ και τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης, μετά την εισβολή στην Ουκρανία. Εκείνη η στιγμή ήταν σημαντική για την ομάδα του Αταμάν, που τερμάτισε πέμπτη στην κατάταξη, απέκλεισε την Αρμάνι με πλεονέκτημα έδρας και νίκησε Ολυμπιακό και Ρεάλ Μαδρίτης για να φτάσει στη νέα κατάκτηση του τροπαίου.
Ως εκ τούτου, μπορεί κάποιος να πει πως δεν είναι ουσιαστικά ανάγκη να κρουστεί ο κώδων του κινδύνου για την κατάσταση του Παναθηναϊκού AKTOR. Το πιθανότερο είναι, κιόλας, ότι ο ίδιος ο προπονητής του προτιμά να μπει λάου λάου στη σεζόν. Και να κρατάει τη λίστα με τα ονόματα εκείνων που τον ξεγράφουν.
Ο Τούρκος προπονητής έχει, πάντως, ζήσει τα ίδια και χειρότερα και μάλιστα όχι στο πολύ μακρινό παρελθόν. Τα ερωτήματα για την αμυντική λογική της ομάδας, η οποία δεν θυσίασε φάουλ σε κρίσιμα σημεία με τη Ρεάλ, αλλά και για τον όχι "τεστοστερονικό" τρόπο που αντιμετωπίζει τα παιχνίδια, είναι πολλά. Ωστόσο, δεν είναι κάτι που δεν φτιάχνει.
Για την ακρίβεια, τη σεζόν 2021-22, που κατέληξε στο back2back της Αναντολού Εφές, η κατάσταση ήταν ακόμα πιο χαοτική.
Παναθηναϊκός AKTOR: Πρώτη νίκη στις 21 Οκτωβρίου
Η Εφές έμοιαζε εξαφανισμένη. Ήταν η πρωταθλήτρια Ευρώπης, είχε κρατήσει το δίδυμο των περιφερειακών της, τον Σέιν Λάρκιν και τον Βάσα Μίτσιτς, ωστόσο δεν μπορούσε να... σταυρώσει νίκη. Έχασε στη σειρά στη Μαδρίτη από τη Ρεάλ 82-69, από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στην Κωνσταντινούπολη 100-96, ενώ υπέστη ήττα-ντροπή την τρίτη αγωνιστική, αφού ηττήθηκε από τη Βιλερμπάν 75-73. Στις 15 Οκτωβρίου, δε, έχασε και στο Μιλάνο από την Αρμάνι, 75-71.Εν πάση περιπτώσει, στις 21 Οκτωβρίου έφτασε σε μία νίκη-ψυχοβγάλτης, το 71-68 επί της Ούνικς Καζάν. Ωστόσο, λίγες ημέρες μετά ο Παναθηναϊκός την συνέτριψε στο ΟΑΚΑ, 95-69, και έπρεπε να φτάσει η έβδομη αγωνιστική για να πετύχει μία άνετη νίκη, το 95-60 επί της Ζάλγκιρις Κάουνας.
Ασφαλώς, βοηθήθηκε εξαιρετικά από το εμπάργκο στις ρωσικές ομάδες, την ΤΣΣΚΑ, την Ούνιξ και τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης, μετά την εισβολή στην Ουκρανία. Εκείνη η στιγμή ήταν σημαντική για την ομάδα του Αταμάν, που τερμάτισε πέμπτη στην κατάταξη, απέκλεισε την Αρμάνι με πλεονέκτημα έδρας και νίκησε Ολυμπιακό και Ρεάλ Μαδρίτης για να φτάσει στη νέα κατάκτηση του τροπαίου.
Ως εκ τούτου, μπορεί κάποιος να πει πως δεν είναι ουσιαστικά ανάγκη να κρουστεί ο κώδων του κινδύνου για την κατάσταση του Παναθηναϊκού AKTOR. Το πιθανότερο είναι, κιόλας, ότι ο ίδιος ο προπονητής του προτιμά να μπει λάου λάου στη σεζόν. Και να κρατάει τη λίστα με τα ονόματα εκείνων που τον ξεγράφουν.