Παναθηναϊκός AKTOR: Η διαφήμιση στο glass floor του ΟΑΚΑ περνά σε... άλλη διάσταση!
Ένας "πράσινος" ψηφιακός κόσμος
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR παρουσίασε μέσω εκδήλωσής της τους εντυπωσιακούς τρόπους μέσω των οποίων οι χορηγοί μπορούν να διαφημιστούν στο glass floor του ΟΑΚΑ καθώς και στο νέο app που ετοιμάζεται και έρχεται να... απογειώσει την προβολή τους.
Ο Παναθηναϊκός AKTOR πρωτοπορεί και το glass floor του ΟΑΚΑ... απογειώνει την διαφήμιση
Στην... κουβέντα πέρα από τον κόσμο και τις ομάδες μπαίνουν και οι χορηγοί οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να διαφημιστούν και να προβληθούν με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο μέσω του glass floor στο νέο ΟΑΚΑ. Κι όλα αυτά μέσω μιας ξεχωριστής εκδήλωσης όπου οι "πράσινοι" έδειξαν το πως πώς μπορούν τα logo να τοποθετηθούν με και χωρίς animation σε διαφορετικές φάσεις του παιχνιδιού, όπως στο τζάμπολ, στα τρίποντα, στα καρφώματα, στις διακοπές κλπ.Πέρα από αυτό, η "πράσινη" ΚΑΕ παρουσίασε και τις δυνατότητες προβολής των χορηγών μέσω του νέου app "club 1908" το οποίο δημιουργείται με στόχο να "απογειώσει" την εμπειρία των φιλάθλων. Παραγωγές με βίντεο, συνεντεύξεις, ειδήσεις και radio podcast, μέχρι παιχνίδια, στατιστικά και στιγμιότυπα τα οποία ξετυλίγουν έναν ψηφιακό κόσμο!
Παράλληλα, μέσω του νέου app, ο χρήστης θα μπορεί να προμηθευτεί τα εισιτήρια των αγώνων και τα επίσημα προϊόντα της ομάδας, από το νέο e-shop που θα ενταχθεί στο "club 1908". Πρωτοποριακές κινήσεις από τον Παναθηναϊκό ΑΚΤΟR που δείχνει ότι θέλει να κάνει τη διαφορά. Υπενθυμίζεται ότι το glass floor κόστισε στο "τριφύλλι" 3.200.000 ευρώ!