Ο Παναθηναϊκός AKTOR δεν έκανε απλά τη διαφορά αλλά πρωτοπόρησε για τα... καλά καθώς έγινε η πρώτη ομάδα της Euroleague που τοποθετεί glass floor, μια κίνηση που "απογείωσε" τους "πράσινους" οι οποίοι προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία τόσο στους παίκτες και τα τεχνικά επιτελεία που το απολαμβάνουν από κοντά όσο και στιυς φιλάθλους που βρίσκονται στις εξέδρες! 

Ο Παναθηναϊκός AKTOR πρωτοπορεί και το glass floor του ΟΑΚΑ... απογειώνει την διαφήμιση

Στην... κουβέντα πέρα από τον κόσμο και τις ομάδες μπαίνουν και οι χορηγοί οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να διαφημιστούν και να προβληθούν με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο μέσω του glass floor στο νέο ΟΑΚΑ. Κι όλα αυτά μέσω μιας ξεχωριστής εκδήλωσης όπου οι "πράσινοι" έδειξαν το πως πώς μπορούν τα logo να τοποθετηθούν με και χωρίς animation σε διαφορετικές φάσεις του παιχνιδιού, όπως στο τζάμπολ, στα τρίποντα, στα καρφώματα, στις διακοπές κλπ.

Πέρα από αυτό, η "πράσινη" ΚΑΕ παρουσίασε και τις δυνατότητες προβολής των χορηγών μέσω του νέου app "club 1908" το οποίο δημιουργείται με στόχο να "απογειώσει" την εμπειρία των φιλάθλων. Παραγωγές με βίντεο, συνεντεύξεις, ειδήσεις και radio podcast, μέχρι παιχνίδια, στατιστικά και στιγμιότυπα τα οποία ξετυλίγουν έναν ψηφιακό κόσμο!

Παράλληλα, μέσω του νέου app, ο χρήστης θα μπορεί να προμηθευτεί τα εισιτήρια των αγώνων και τα επίσημα προϊόντα της ομάδας, από το νέο e-shop που θα ενταχθεί στο "club 1908". Πρωτοποριακές κινήσεις από τον Παναθηναϊκό ΑΚΤΟR που δείχνει ότι θέλει να κάνει τη διαφορά. Υπενθυμίζεται ότι το glass floor κόστισε στο "τριφύλλι" 3.200.000 ευρώ!

oaka_panathinaikos
panathinaikos_app
panathinaikos_oaka
panathinaikos_aktor