Η μάχη του τίτλου στην Formula 1 φαίνεται πως φτάνει σιγά σιγά στο τέλος τρεις αγώνες πριν το τέλος, με τον Μαξ Φερστάπεν να παίρνει μία απίστευτη νίκη στο Grand Prix του Σάο Πάολο, παρά το γεγονός πως ξεκίνησε τον αγώνα από την 17η θέση.

Ο Φερστάπεν έδειξε γιατί πρέπει να είναι ο πρωταθλητής στη Formula 1

Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα δεν περίμενε την τροπή που πήρε το Grand Prix στο Σάο Πάολο ο Μαξ Φερστάπεν, με τον Ολλανδό πιλότο να έχει όση τύχη του έλειψε στους προηγούμενους αγώνες μαζεμένη στον πιο κρίσιμο.

Με τον Λάντο Νόρις να ξεκινάει από την Pole Position και εκείνον από την 17η όλα έδειχναν πως η διαφορά τους στην κορυφή θα μειωνόταν από τους 44 βαθμούς που υπήρχε και θα έμπαινε... φωτιά στη διεκδίκηση του τίτλου.

Ο Φερστάπεν όμως κατάφερε ν' ανατρέψει όλα τα προγνωστικά, να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατές συγκυρίες που μπορούσαν να υπάρξουν και να πάρει μία απίστευτη νίκη στη Βραζιλία που τον φέρνει πλέον αγκαλιά με την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Η συνεχόμενη βροχή ανάγκασε τον αγώνα να σταματήσει στο 33ο γύρο, με τον οδηγό της Red Bull να βρίσκεται πίσω από τον Οκόν(!) στη δεύτερη θέση και 10 γύρους μετά που έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας ανέβηκε στην κορυφή και δεν έπεσε ποτέ.

Για να συμβούν βέβαια όλα αυτά χρειάστηκε και τύχη, αλλά και η οξυδέρκεια του παγκόσμιου πρωταθλητή, με τους ανθρώπους της McLaren να έχουν αρκετά παράπονα από τον Όσκαρ Πιάστρι τον οποίο και προσπέρασε στην αρχή του αγώνα με ιδιαίτερη ευκολία.

Ο Νόρις έχασε μία τεράστια ευκαιρία να πάρει τη νίκη και να μειώσει τη διαφορά στη βαθμολογία με τρεις αγώνες να απομένουν για το τέλος της σεζόν, αλλά ο Φερστάπεν έδειξε πως είναι πολύ... σκληρός για να πεθάνει και πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη του.

Το Σάο Πάολο μπορεί να είχε φανεί τυχερό στην αρχή για την McLaren αλλά η έκτη θέση του Νόρις και η έβδομη τελικά του Πιάστρι το μόνο που τη βοήθησαν ήταν να αυξήσει τη διαφορά από τη Ferrari - μιας και τερμάτισε μόνο ο Λεκλέρ πέμπτος - στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Στο βάθρο μαζί με τον Φερστάπεν τερμάτισαν οι Οκόν και Γκάσλι, με τους οδηγούς της Alpine να κάνουν το 2-3, κάτι που είχε πραγματοποιηθεί τελευταία φορά για την ομάδα - τότε ονομαζόταν Lotus - το μακρινό 2013!


Δείτε εκτενές ρεπορτάζ στο Motorone.gr