Formula 1: "Αυτοκράτορας" στο Grand Prix της Ιαπωνίας ο Φερστάπεν και πρώτη νίκη για το 2025
Έφαγαν τη... σκόνη της Red Bull οι δυο McLaren
Θρίαμβος του Μαξ Φερστάπεν στο GP της Ιαπωνίας, με τον Ολλανδό οδηγό να κάνει έναν σχεδόν τέλειο αγώνα και να αφήνει τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι με τις δύο McLaren για να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη στη Formula 1 το 2025.

O Μαξ Φερστάπεν έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 που έχει κατακτήσει τέσσερις συνεχόμενες νίκες στην πίστα της Suzuka, καθώς κατάφερε να επικρατήσει στο GP Ιαπωνίας. O Ολλανδός οδηγός της Red Bull εκμεταλλεύτηκε την pole position του, το γεγονός ότι η καταπόνηση των ελαστικών -το δυνατό σημείο της McLaren- δεν αποτέλεσε ζήτημα σε αυτό τον αγώνα καθώς και ότι τα προσπεράσματα είναι πολύ δύσκολα στη Suzuka.
O Φερστάπεν χρησιμοποίησε τον καθαρό αέρα που είχε μπροστά του για να διαχειριστεί τα ελαστικά του στο πρώτο stint. Το μοναδικό πράγμα που θα μπορούσε να του κοστίσει, ήταν ένα αργό pit stop (3,3 δλ.) από την ομάδα του. Εκεί, η McLaren είχε φέρει στα pits τον Λάντο Νόρις ταυτόχρονα στον 22ο γύρο και ήταν 1 δλ. ταχύτερη στην αλλαγή ελαστικών.
Διαβάστε πιο εκτενές ρεπορτάζ στο Motor One
MAX VERSTAPPEN WINS IN JAPAN!! 🏆
— Formula 1 (@F1) April 6, 2025
The Red Bull driver secures victory after a measured drive under pressure 👏#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/jJHRub1jJo
Επέστρεψε στις νίκες στη Formula 1 ο Φερστάπεν - Επιβλητική η Red Bull στην Ιαπωνία
Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε έναν άψογο αγώνα, για να καταφέρει να διατηρήσει τις McLaren πίσω του και στην ουσία να μην απειληθεί ποτέ ουσιαστικά. Με αυτό τον τρόπο, κατέκτησε την πρώτη του φετινή νίκη, με την ειδικό χρωματισμό της Red Bull, προς τιμήν της Honda, στην τελευταία επίσκεψη στη Suzuka για τη συνεργασία τους. Με αυτή τη νίκη, ο Φερστάπεν δηλώνει "παρών" στη μάχη του τίτλου, καθώς κατάφερε να υποσκελίσει τις ταχύτερες McLaren μόλις στον 3ο αγώνα της σεζόν, για να γίνει ο 3ος διαφορετικός νικητής της σεζόν σε έναν αρκετά διαδικαστικό αγώνα, όπου δεν άλλαξαν οι 6 πρώτες θέσεις.O Φερστάπεν χρησιμοποίησε τον καθαρό αέρα που είχε μπροστά του για να διαχειριστεί τα ελαστικά του στο πρώτο stint. Το μοναδικό πράγμα που θα μπορούσε να του κοστίσει, ήταν ένα αργό pit stop (3,3 δλ.) από την ομάδα του. Εκεί, η McLaren είχε φέρει στα pits τον Λάντο Νόρις ταυτόχρονα στον 22ο γύρο και ήταν 1 δλ. ταχύτερη στην αλλαγή ελαστικών.
Διαβάστε πιο εκτενές ρεπορτάζ στο Motor One