Ο Όσκαρ Πιάστρι επιβεβαίωσε την απόλυτη κυριαρχία της McLaren τη φετινή σεζόν στην Formula 1! Ο Αυστραλός κέρδισε το Grand Prix του Μπαχρέιν, στην πίστα Bahrain International Circuit στην έρημο Σακχίρ, δεν έχασε ποτέ το προβάδισμά του από την εκκίνηση, εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα και τις επιδόσεις του μονοθεσίου του και πανηγύρισε την τέταρτη νίκη της καριέρας του και την δεύτερη φετινή μετά τις 23 Μαρτίου στην Κίνα. Πλησίασε στους τρεις βαθμούς τον Λάντο Νόρις στη "μάχη" του τίτλου.


Με... άγχος τερμάτισε δεύτερος ο Τζορτζ Ράσελ που πιέστηκε στους τελευταίους γύρους από τον Λάντο Νόρις, βελτίωση για Ferrari που δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, στην έκτη θέση και εκτός "μάχης" ο Μαξ Φερστάπεν. Στη βαθμολογία οδηγών ο Νόρις έχει 77 βαθμούς, ο Πιάστρι 74, ο Φερστάπεν 69, ο Ράσελ 63 βαθμούς. Στη βαθμολογία κατασκευαστών McLaren 151, Mercedes 93, Red Bull 71, Ferrari 57. Επόμενος αγώνας στη Σαουδική Αραβία στις 20 Απριλίου.

Formula 1: Θρίαμβος της McLaren στο Μπαχρέιν και δεύτερη φετινή νίκη για Πελίστρι

Στο Grand Prix του Μπαχρέιν, τον 4ο γύρο της φετινής σεζόν της Formula 1, ο Oscar Piastri ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος, και παρότι το αυτοκίνητο ασφαλείας στο μέσο περίπου του αγώνα εκμηδένισε τη διαφορά ασφαλείας που είχε αναπτύξει, δεν απειλήθηκε ποτέ, οδηγώντας άψογα, χωρίς να υπερβάλει, καθώς απομακρυνόταν από τους αντιπάλους του με αργό αλλά σταθερό ρυθμό.

Απέκρουσε με αποφασιστικότητα την επίθεση του George Russell στην εκκίνηση, και από εκεί και έπειτα δεν χρειάστηκε να ανησυχήσει πολύ, καθώς διαχειρίστηκε άψογα και την επανεκκίνηση από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Το μόνο του πρόβλημα ήταν ότι δεν λειτουργούσε το σύστημα πόσιμου υγρού στο μονοθέσιό του προς το τέλος του αγώνα.

Με αυτή τη νίκη, ο Piastri έγινε ο πρώτος οδηγός που ανεβαίνει φέτος στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Επίσης, κατέκτησε την πρώτη νίκη της McLaren στην έδρα των ιδιοκτητών της, δηλαδή της Mumtalakat, του επενδυτικού ταμείου του Μπαχρέιν. Η McLaren ακολούθησε επίσης την ιδανική στρατηγική εκκινώντας με τα μαλακά ελαστικά και έχοντας διαφυλάξει δύο σετ της μέσης γόμας, που αποτέλεσε το καλύτερο ελαστικό του αγώνα.

Διαβάστε πιο εκτενές ρεπορτάζ στο Motor One