Το απόγευμα της Τετάρτης (23/4), η EuroLeague Basketball δημοσίευσε τα στατιστικά σχετικά με τις επιδόσεις των social media των 18 συλλόγων της διοργάνωσης, καλύπτοντας την περίοδο από 1η Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2024. Η διοργανώτρια αρχή έκανε λόγο για ανακριβή στοιχεία, ενώ πρόσθεσε πως πλέον όλοι οι σύλλογοι της Euroleague έχουν λάβει τους σωστούς αριθμούς.

Η Euroleague παραδέχθηκε το σφάλμα μετά την ανάρτηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός

Υπενθυμίζεται, ότι μετά τη δημοσιοποίηση των στοιχείων της Euroleague, η ΚΑΕ Ολυμπιακός είχε αντιδράσει μέσω ανάρτησης στα social media, και πλέον φαίνεται πως δικαιώνεται.

Στην ανακοίνωσή της, η Euroleague Basketball αναφέρει τα εξής: "Σχετικά με τα στοιχεία των social media, τα οποία δημοσιεύθηκαν από μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα το περασμένο Σαββατοκύριακο, η EuroLeague Basketball θέλει να διευκρινήσει πως:

Τα στοιχεία που αναφέρθηκαν, προήλθαν από εμπιστευτική αναφορά. Η EuroLeague Basketball ερευνά την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης και θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει ότι τέτοια περιστατικά δεν θα συμβούν στο μέλλον.

Τα δεδομένα που διέρρευσαν δεν αντικατοπτρίζουν επακριβώς τις προβολές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των συλλόγων που συμμετέχουν στη EuroLeague, ούτε τα παγκόσμια στοιχεία της Λίγκας. Η αναφορά που κοινοποιήθηκε στους 18 συλλόγους που συμμετέχουν στη διοργάνωση, περιείχε ανακρίβειες λόγω ασυνέπειας στα σχετικά δεδομένα.

Τα ακριβή στοιχεία των προβολών των social media της Λίγκας και των ομάδων της, καλύπτουν την περίοδο από 1η Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου και βασίζονται αποκλειστικά στο Facebook, το Instagram, το X, σύμφωνα με το Blinkfire, έχουν ως εξής:

Παναθηναϊκός 90 εκατομμύρια, Παρτίζαν 84.1 εκατομμύρια, Ερυθρός Αστέρας 73.5 εκατομμύρια, Ζάλγκιρις Κάουνας 63.4 εκατομμύρια, Ρεάλ Μαδρίτης 59 εκατομμύρια, Ολυμπιακός 55.2 εκατομμύρια, Φενέρμπαχτσε 50.4 εκατομμύρια, Μπαρτσελόνα 48.1 εκατομμύρια, Παρί 44.8 εκατομμύρια, Μπασκόνια 22.5 εκατομμύρια, Μονακό 20.9 εκατομμύρια, Μπάγερν Μονάχου 20.5 εκατομμύρια, Μακάμπι Τελ Αβίβ 13.8 εκατομμύρια, Βιλερμπάν 10.8 εκατομμύρια, Βίρτους Μπολόνια 8.1 εκατομμύρια, Αναντολού Εφές 6.9 εκατομμύρια, Αρμάνι Μιλάνο 5.4 εκατομμύρια, Άλμπα Βερολίνου 3.1 εκατομμύρια. Όλοι οι σύλλογοι που συμμετέχουν, έχουν λάβει τις ενημερωμένες και σωστές αναφορές".

Η ανάρτηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός που προκάλεσε την αντίδραση της Euroleague

Μετά τη δημοσιοποίηση των στατιστικών στοιχείων για τα social media των ομάδων της Euroleague, η ΚΑΕ Ολυμπιακός είχε γράψει το εξής μήνυμα στο "X": "Για να δούμε... έχουμε συνολικά 3,2 εκατομμύρια προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά μόνο δύο βίντεο στο Instagram έχουν 4.876.815 !

Ουπς! Κάποιος έκανε κοπάνα στο μάθημα των Μαθηματικών και μετά αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει το κομπιουτεράκι!!!"