Πάνω από 1,5 εκατομμύριο θεάσεις για τον τελικό του Copa del Rey μέσω ACTION 24 και Athletiko.gr.

Η Wide Media Group, αξιοποιώντας την ισχύ της τηλεόρασης και τη δυναμική του ψηφιακού κόσμου, επενδύει στρατηγικά στην καινοτομία και οδηγεί τη σύγχρονη τηλεοπτική εμπειρία στο διαδίκτυο, διαμορφώνοντας το νέο τοπίο της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας.

Με εντυπωσιακά αποτελέσματα τόσο στην τηλεθέαση όσο και στην ψηφιακή απήχηση, το ACTION 24 και το Athletiko.gr κέρδισαν κοινό και εντυπώσεις με την ολοκληρωμένη κάλυψη του μεγάλου τελικού του Copa del Rey, αποδεικνύοντας τη δυναμική τους σε όλες τις σύγχρονες πλατφόρμες ενημέρωσης.

Συγκεκριμένα, η ζωντανή μετάδοση του τελικού από το ACTION 24 σημείωσε υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.

athlitiko-ipertheama-2


Πάνω από 250.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν με τη συχνότητα του σταθμού, με το ACTION 24 να ξεπερνά σε τηλεθέαση και μερίδιο πανελλαδικούς σταθμούς. Το ματς του τελικού παρακολούθησε μέχρι και το 32,3% του ανδρικού κοινού, επιβεβαιώνοντας τη μεγάλη απήχηση της διοργάνωσης.

Το κλίμα της Σεβίλλης μεταφέρθηκε ζωντανά στους τηλεθεατές μέσα από την περιγραφή του Βασίλη Μπακόπουλου και τον ξεχωριστό σχολιασμό του κορυφαίου ράπερ ΛΕΞ, προσφέροντας μια νέα, αυθεντική ματιά σε έναν από τους μεγαλύτερους τελικούς της χρονιάς.

athlitiko-ipertheama-3


Ταυτόχρονα, στον ψηφιακό χώρο, το Athletiko.gr παρουσίασε ζωντανά το δικό του Pre & Post Game Show μέσα από το νέο, υπερσύγχρονο στούντιο, ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες των αθλητικών παραγωγών υψηλών προδιαγραφών.

Ο Μιχάλης Τσόχος και η Χριστίνα Βραχάλη, με στοχευμένες αναλύσεις, ζωντανές συνδέσεις από τη Σεβίλλη και σε βάθος σχολιασμό από τον Ντέμη Νικολαΐδη και τον Αιμίλιο Οικονομίδη, αξιοποίησαν στο έπακρο τη δυναμική του νέου υπερσύγχρονου τηλεοπτικού πλατό, μεταδίδοντας στο κοινό τον παλμό και την ένταση του μεγάλου τελικού.

Παράλληλα, το ενδιαφέρον του κοινού ξεπέρασε κάθε προσδοκία στις ψηφιακές πλατφόρμες. Η ζωντανή μετάδοση του τελικού στο YouTube κανάλι του Athletiko συγκέντρωσε περισσότερες από 200.000 μοναδικές IP, με το peak των ταυτόχρονων χρηστών να φτάνει τους 36.462! Σε συνδυασμό με το website του Athletiko, οι συνολικές προβολές άγγιξαν το 1.000.000!

Την ίδια ώρα, οι ψηφιακές πλατφόρμες του ACTION 24 κατέγραψαν περισσότερα από 550.000 views, με το action24.gr να συγκεντρώνει 84.000 προβολές και να φτάνει τους 34.000 ταυτόχρονους θεατές. Οι αριθμοί αυτοί καταγράφηκαν έως το πρωί της Κυριακής και παρουσιάζουν έντονη αυξητική τάση, επιβεβαιώνοντας τη μεγάλη απήχηση του τελικού.

Οι δύο “γίγαντες” του παγκόσμιου ποδοσφαίρου πρόσφεραν αξέχαστες στιγμές συγκίνησης και κορυφαίο θέαμα στο ελληνικό κοινό, με τη Wide Media Group να υπογράφει μια αθλητική εμπειρία νέας εποχής, συνδυάζοντας ιδανικά την τηλεοπτική με την ψηφιακή παρουσία.

Με το ACTION 24 να είναι παντού και το Athletiko.gr να προσφέρει τη μεγάλη εικόνα, η εμπειρία του τελικού έγινε πιο ζωντανή και ολοκληρωμένη από ποτέ.