Η συνάντηση Μητσοτάκη - Καραμανλή για την Αττική Οδό και ο διαγωνισμός που τρέχει
Οι δύο άνδρες συζήτησαν για όλα τα έργα που αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους
με τον Γιάννη Κουρτάκη
Αμέσως μετά την αποθεραπεία του από την περιπέτεια του κοροναϊού, ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, βρέθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου είχε μακράς διάρκειας συνεργασία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Οι δύο άνδρες συζήτησαν για όλα τα έργα που αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους. Βλέπετε, το δίδυμο Καραμανλή - Καραγιάννη επί δύο και πλέον χρόνια έκανε αθόρυβα δουλειά, έχοντας ως στόχο στα μέσα της κυβερνητικής θητείας να μπουν στα περισσότερα από τα μεγάλα έργα οι μπουλντόζες. Και, όπως λένε, αυτό θα συμβεί. Ωστόσο, το μεγάλο θέμα στη συνάντηση των Μητσοτάκη - Καραμανλή ήταν αυτό της Αττικής Οδού, όπου ο αρμόδιος υπουργός παρουσίασε τέσσερα εναλλακτικά σενάρια στον πρωθυπουργό, για να επιλέξει. Πηγή - από τις καλές κυβερνητικές - μού μετέφερε ότι ο πρόεδρος Κυριάκος άναψε το «πράσινο φως» για την προκήρυξη διαγωνισμού κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Μάλιστα, ο διαγωνισμός θα αφορά την παραχώρηση και μόνο. Στην κυβέρνηση εκτιμούν ότι σύμφωνα με το χειρότερο σενάριο για το ελληνικό Δημόσιο θα εισπράξει 2-2,5 δισ. ευρώ.
Οι δύο άνδρες συζήτησαν για όλα τα έργα που αναμένεται να ξεκινήσουν κατά το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους. Βλέπετε, το δίδυμο Καραμανλή - Καραγιάννη επί δύο και πλέον χρόνια έκανε αθόρυβα δουλειά, έχοντας ως στόχο στα μέσα της κυβερνητικής θητείας να μπουν στα περισσότερα από τα μεγάλα έργα οι μπουλντόζες. Και, όπως λένε, αυτό θα συμβεί. Ωστόσο, το μεγάλο θέμα στη συνάντηση των Μητσοτάκη - Καραμανλή ήταν αυτό της Αττικής Οδού, όπου ο αρμόδιος υπουργός παρουσίασε τέσσερα εναλλακτικά σενάρια στον πρωθυπουργό, για να επιλέξει. Πηγή - από τις καλές κυβερνητικές - μού μετέφερε ότι ο πρόεδρος Κυριάκος άναψε το «πράσινο φως» για την προκήρυξη διαγωνισμού κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Μάλιστα, ο διαγωνισμός θα αφορά την παραχώρηση και μόνο. Στην κυβέρνηση εκτιμούν ότι σύμφωνα με το χειρότερο σενάριο για το ελληνικό Δημόσιο θα εισπράξει 2-2,5 δισ. ευρώ.