Στη Frank & Fame η καµπάνια για τους οµογενείς
Η απευθείας ανάθεση του υπουργείου Εσωτερικών
με τον Γιάννη Κουρτάκη
Είναι γνωστό ότι η διαφηµιστική που θα «τρέξει» την καµπάνια της Ν.∆. είναι η φίλα προσκείµενη στην V+O των Βαρβιτσιώτη - Ολύµπιου, Frank & Fame. Για τους γνωρίζοντες την αγορά, πρόκειται για µια εταιρεία που διαθέτει και την εµπειρία, αλλά και την απαιτούµενη τεχνογνωσία για να φέρει ένα καλό αποτέλεσµα σε µια δύσκολη προεκλογική καµπάνια, όπως οµολογουµένως είναι αυτή των δύο αλλεπάλληλων εκλογικών αναµετρήσεων.
Από διαστροφή και µόνο, ψάχνοντας δεξιά κι αριστερά, εντόπισα προσφάτως µια απευθείας ανάθεση του φορέα που οργανώνει τις εκλογές, που δεν είναι άλλος από το υπουργείο Εσωτερικών, προς τη Frank & Fame. Σε σχετικό έγγραφο µε αρ. πρωτ. 9672, επί της ουσίας προσκαλείται (µε το ζόρι) η συγκεκριµένη διαφηµιστική να πάρει 2.419.354,84 ευρώ. Οπως αναφέρει η συγκεκριµένη πρόσκληση, «το υπουργείο Εσωτερικών, ενόψει των βουλευτικών εκλογών, προσκαλεί την εταιρεία µε την επωνυµία “Frank and Fame” να καταθέσει οικονοµική προσφορά, µέσω ΕΣΗ- ∆ΗΣ, για την παροχή υπηρεσιών για την πραγµατοποίηση υπενθυµιστικής διαφηµιστικής καµπάνιας ενηµέρωσης των Ελλήνων εκτός ελληνικής επικράτειας, καθώς αυτή διαθέτει την απαιτούµενη τεχνογνωσία, αφού στην ίδια είχε ανατεθεί η προηγούµενη καµπάνια ενηµέρωσης των Ελλήνων ψηφοφόρων εκτός ελληνικής επικράτειας».
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά στις 11 Φεβρουαρίου 2023
Από διαστροφή και µόνο, ψάχνοντας δεξιά κι αριστερά, εντόπισα προσφάτως µια απευθείας ανάθεση του φορέα που οργανώνει τις εκλογές, που δεν είναι άλλος από το υπουργείο Εσωτερικών, προς τη Frank & Fame. Σε σχετικό έγγραφο µε αρ. πρωτ. 9672, επί της ουσίας προσκαλείται (µε το ζόρι) η συγκεκριµένη διαφηµιστική να πάρει 2.419.354,84 ευρώ. Οπως αναφέρει η συγκεκριµένη πρόσκληση, «το υπουργείο Εσωτερικών, ενόψει των βουλευτικών εκλογών, προσκαλεί την εταιρεία µε την επωνυµία “Frank and Fame” να καταθέσει οικονοµική προσφορά, µέσω ΕΣΗ- ∆ΗΣ, για την παροχή υπηρεσιών για την πραγµατοποίηση υπενθυµιστικής διαφηµιστικής καµπάνιας ενηµέρωσης των Ελλήνων εκτός ελληνικής επικράτειας, καθώς αυτή διαθέτει την απαιτούµενη τεχνογνωσία, αφού στην ίδια είχε ανατεθεί η προηγούµενη καµπάνια ενηµέρωσης των Ελλήνων ψηφοφόρων εκτός ελληνικής επικράτειας».