Εντονο προβληµατισµό προκαλεί στην κυβέρνηση, και πιο συγκεκριµένα στην ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, η στρατηγική που ακολουθεί η µεγάλη γερµανική αλυσίδα supermarket Lidl.

Εκτός από το φορολογικό καθεστώς, που εκ των πραγµάτων δηµιουργεί ένα θέµα, ακόµα και σε επίπεδο ανταγωνισµού, εσχάτως κυβερνητικά στελέχη επισηµαίνουν την απροθυµία που δείχνει η εν Ελλάδι διοίκηση των Lidl να προσαρµοστεί στις νόρµες που προσπαθεί να επιβάλει ο υπερδραστήριος (οµολογώ) υπουργός Κώστας Σκρέκας. Συγκεκριµένα, και όπως αποκάλυψε χθες το καλό οικονοµικό site powergame, η αλυσίδα Lidl έχει αποφύγει να αναρτήσει την πρωτοβουλία της µόνιµης µείωσης τιµής στα προϊόντα της. Οπως είναι λογικό, το γεγονός αυτό βάζει σε σκέψεις όσους γνωρίζουν την αγορά.

Για παράδειγµα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι ο λόγος που τα Lidl δεν συµµετέχουν στην πρωτοβουλία της µόνιµης µείωσης τιµής έχει να κάνει µε το γεγονός ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόµενο τα ίδια προϊόντα που πουλάει στην Ελλάδα να τα πουλάει σε πολύ χαµηλότερη τιµή στη Γερµανία.

Δημοσιεύτηκε στο Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στις 27/11