Οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος
Η τροπολογία για την «Τουρκική Ενωση Ξάνθης», όπως λέγεται για δημοσιογραφική ευκολία, και το νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου με απλή δήλωση από τα 15, θέματα τα οποία προκάλεσαν συζητήσεις και αντιδράσεις, είναι η μία πλευρά της κυβερνητικής οπτικής.
Εκ του αποτελέσματος κρίνοντας βγαίνουν τα πιο ασφαλή συμπεράσματα, διότι έτσι δεν γίνεται δίκη προθέσεων αλλά αποτίμηση αποφάσεων. Ας δούμε τις παράλληλες εξελίξεις σε ζητήματα τα οποία χειρίζεται η κυβέρνηση.
Η τροπολογία για την «Τουρκική Ενωση Ξάνθης», όπως λέγεται για δημοσιογραφική ευκολία, και το νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου με απλή δήλωση από τα 15, θέματα τα οποία προκάλεσαν συζητήσεις και αντιδράσεις, είναι η μία πλευρά της κυβερνητικής οπτικής.
Σχετικά με το πρώτο, ο «φερετζές» -μιας και μιλάμε για Τούρκους- είναι ο σεβασμός των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Επ' αυτού όμως έχει αποφανθεί η ελληνική δικαιοσύνη και σε ό,τι αφορά τους λόγους απαγόρευσης του εθνοτικού προσδιορισμού «τουρκικός» (δημόσια τάξη, εθική ασφάλεια, προώθηση συμφερόντων τρίτης χώρας) και σε σχέση με το ότι οι αποφάσεις του ΕΔΔΑ δεν είναι δεσμευτικές διότι δεν υπερισχύουν των διεθνών Συνθηκών που έχει υπογράψει η χώρα (βλ. Συνθήκη της Λωζάννης).
Παρ' όλα αυτά, η κυβέρνηση επιμένει. Η συνέχεια, δυστυχώς, θα έχει ενδιαφέρον. Με την κακή έννοια. Πληροφορίες αναφέρουν ότι με την καθοδήγηση του τουρκικού προξενείου δεκάδες οργανώσεις ετοιμάζονται να ιδρυθούν ή να μετονομαστούν προσθέτοντας τον όρο «τουρκικός» στους τίτλους τους και το ίδιο σχεδιάζουν οργανώσεις που διεκδικούν το δικαίωμα να ονομάζονται «μακεδονικές»... Ο ΣΥΡΙΖΑ, με την ψήφο και των ΑΝΕΛ, δεν ανοίγει Κερκόπορτα. Τις κεντρικές πύλες ανοίγει διάπλατα.
Σχετικά με την αλλαγή φύλου, ας αντιπαρέλθουμε τι σεξουαλικό γούστο έχει ο καθένας, που είναι δικαίωμά του. Το δικαίωμα αλλαγής φύλου με απλή δήλωση από την ηλικία των 15, όμως, γεννά, αν μη τι άλλο, ερωτήματα. Επειδή παιδιά έχουμε υπάρξει όλοι, ο καθένας κατανοεί πόσο εύκολο είναι να παρασυρθεί ένα παιδί σε αυτή την ηλικία σε οτιδήποτε το οποίο θα μπορούσε αργότερα να μετανιώσει.
Το κράτος τι κάνει; Παρέχει νομική και θεσμική κάλυψη σε πιθανούς ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς που μπορεί να παρασύρουν έναν ανήλικο σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις, ακόμα και αν ο ανήλικος δεν έχει τέτοιο γενετήσιο προσανατολισμό; Ανοίγει κάτι τέτοιο την πόρτα για την ηθική απενεχοποίηση της παιδοφιλίας; Ποιος θα κρίνει αν ένα παιδί προβαίνει σε τέτοια απόφαση με δικά του κριτήρια ή εξωθούμενο από κάποιον τρίτο; Για παιδιά 15 ετών μιλάμε.
Την ίδια ώρα, οι ίδιοι άνθρωποι νομοθετούν για την κατάργηση στα σχολεία της προσευχής, του εθνικού ύμνου, της έπαρσης σημαίας, ως «αναχρονιστικές», «συντηρητικές», ακόμα και «χουντικές» πρακτικές, στοχοποιούν τα θρησκευτικά, την ελληνική ιστορία, τη γλώσσα.
Πρόσφατα κυβερνητικό στέλεχος δήλωσε ότι η προσευχή στα σχολεία πρέπει να καταργηθεί διότι παραπέμπει στο «Ελλάς, Ελλήνων, Χριστιανών». Το συγκεκριμέμο «μότο» είναι επιβαρυμένο από τη χούντα, αλλά, αν το βγάλει κάποιος από το φορτίο που κουβαλά, φανερώνεται ποια είναι αυτά που τους ενοχλούν: η Ελλάδα, οι Ελληνες και οι χριστιανοί.
Η «μεγάλη» εικόνα λοιπόν είναι η εξής: Οι κυβερνητικοί βουλευτές θεωρούν σωστό να ανοίγει ο δρόμος για τη δραστηριοποίηση «τουρκικών» και «μακεδονικών» συλλόγων και οργανώσεων και λογικό παιδιά 15 ετών να αλλάζουν φύλο με μία δήλωση. Την ίδια ώρα ζητούν την κατάργηση της προσευχής, των θρησκευτικών, της έπαρσης σημαίας και της ιστορίας, προφανώς ως επιβλαβή και μη συμβάλλοντα στη διαμόρφωση ορθού χαρακτήρα.
Καλό είναι να κάνουμε μια σούμα από καιρού εις καιρόν και να συνθέτουμε το παζλ, για να καταλαβαίνουμε τι γίνεται.