Ο Σαμαράς, οι «δικαιωματιστές» και οι μεθαυριανές εκλογές
Είπε και άλλα ο πρώην πρωθυπουργός, περιγράφοντας τις αποδομητικές δοξασίες της «Αριστεράς των δικαιωματιστών», που εκφράζονται παραδοσιακά στη χώρα μας από τον ΣΥΡΙΖΑ
Ο πρώην πρωθυπουργός Α. Σαμαράς είναι γνωστός για την προσήλωσή του στη Δύση, στην πατρίδα και την εθνική και χριστιανική κουλτούρα, εκπροσωπώντας στο πέρασμα των χρόνων με ηγετικό ρόλο τη Δεξιά της πολυτασικής Νέας Δημοκρατίας.
Με την ευελιξία και την απόσταση από το εκλογικό άγχος, που του δίνει η θητεία του ως πρώην πρωθυπουργού, αποφάσισε να αναδείξει εν μέσω προεκλογικής περιόδου ένα από τα πλέον κρίσιμα και σημαντικά ζητήματα που αφορούν όχι μόνον την Ελλάδα αλλά όλο το σύστημα της Δύσης. Την αποδόμηση της ταυτότητας και των προτύπων της Δημοκρατίας, της ελευθερίας, της εθνικής ταυτότητας, των αξιών και του δικαιώματος βούλησης και έκφρασης που χαρακτηρίζει ως συνεκτικό θεμέλιο τη Δύση. Μια απειλή που γιγαντώνεται μέσα από κύματα «πολιτικής ορθότητας», ενταγμένα σε μια «woke» κουλτούρα (αφύπνιση), με στόχο να οδηγηθεί, ως παρακμάζουσα νέα Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, σε παρακμή, ικέτιδα μπροστά στον «θρόνο» των δεσποτικών υπερδυνάμεων της νέας Ανατολής.
Ο κ. Σαμαράς «άνοιξε» αυτή την ατζέντα, που αναφέρεται στο παρόν και το μέλλον και όχι στο παρελθόν, στην εκδήλωση της Νέας Δημοκρατίας για την «Ημέρα της Ευρώπης» στο Ζάππειο, αλλά υπήρξε ακόμη πιο αναλυτικός και δηκτικός στη μεγάλη προεκλογική συγκέντρωση στην Καλαμάτα προχθές. Σημείωσε σχετικά: «Βλέπουμε σήμερα στη Δύση αγάλματα να γκρεμίζονται. Ακόμα και του Χριστόφορου Κολόμβου και του Τόμας Τζέφερσον. Κείμενα του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη και άλλων πνευματικών γιγάντων να λογοκρίνονται. Αριστουργήματα της 7ης Τέχνης δεν προβάλλονται πια στη μικρή και μεγάλη οθόνη. Είναι, λένε, σεξιστικά ή ρατσιστικά …Νιώθει σήμερα ο δυτικός άνθρωπος, ο Ευρωπαίος πολίτης, ότι αμφισβητείται ο τρόπος ζωής του, η κουλτούρα του, οι γειτονιές του, η πίστη του. Νιώθει να βάλλεται η οικογένεια, η μάνα και ο πατέρας. Ακούει για γονέα 1, γονέα 2, ακόμη και γονέα 3. Για τους δικαιωματιστές, το φύλο των ανθρώπων δεν είναι βιολογικό αλλά κοινωνικό. Δηλαδή δεν είναι θέμα φύσης αλλά κοινωνίας. Έτσι φθάνουμε σε ακρότητες. Μας προτείνουν να μη λέμε “ο φοιτητής” ή “η φοιτήτρια” αλλά... “τα φοιτητά”. Να μη λέμε ότι “έχω ένα σκυλί”, αλλά να λέμε “είμαι… σκυλογονέας”! Κι έτσι, μέσω της γελοιοποίησης του όρου “γονέας”, αποδομείται η έννοια της οικογένειας. Μας λένε: Μη λέτε “Καλά Χριστούγεννα” αλλά “Καλές Γιορτές».
Είπε και άλλα ο πρώην πρωθυπουργός, περιγράφοντας τις αποδομητικές δοξασίες της «Αριστεράς των δικαιωματιστών», που εκφράζονται παραδοσιακά στη χώρα μας από τον ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά δεν είναι ένα «κλειστά» πολιτικό θέμα. Είναι ένας «ιός» μαζικής κουλτούρας που απειλεί την ίδια τη Δύση όπου αναπτύσσεται, στην Ανατολή δεν επιτρέπονται τέτοια δείγματα αποσάθρωσης, και κινείται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, την παγκόσμια showbiz και την προώθηση καταναλωτικών προϊόντων και προτύπων. Το εύρος και η σημασία αυτής της συζήτησης ξεπερνούν φυσικά τον εκλογικό κύκλο και πρέπει να ανοίξει με σοβαρότητα και στην Ελλάδα, πέραν των πολιτικών ορίων. Για να γίνει κατανοητό τι συμβαίνει, αρκεί να σημειώσουμε ένα γεγονός. Την ώρα που μιλούσε ο πρώην πρωθυπουργός στην Καλαμάτα διαχεόταν σε όλο τον κόσμο η νέα διαφημιστική καμπάνια της πολυεθνικής, γερμανικών συμφερόντων, Adidas, όπου άνδρες μοντέλα παρουσίασαν γυναικεία μαγιό.
Το δελτίο Τύπου της εταιρείας σχετικά μιλά για «μια γιορτή της αυτοέκφρασης και της πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει». Όλα αυτά είναι πολιτική και κοινωνική ορθότητα…
Δημοσιεύτηκε στην ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 19/5
Με την ευελιξία και την απόσταση από το εκλογικό άγχος, που του δίνει η θητεία του ως πρώην πρωθυπουργού, αποφάσισε να αναδείξει εν μέσω προεκλογικής περιόδου ένα από τα πλέον κρίσιμα και σημαντικά ζητήματα που αφορούν όχι μόνον την Ελλάδα αλλά όλο το σύστημα της Δύσης. Την αποδόμηση της ταυτότητας και των προτύπων της Δημοκρατίας, της ελευθερίας, της εθνικής ταυτότητας, των αξιών και του δικαιώματος βούλησης και έκφρασης που χαρακτηρίζει ως συνεκτικό θεμέλιο τη Δύση. Μια απειλή που γιγαντώνεται μέσα από κύματα «πολιτικής ορθότητας», ενταγμένα σε μια «woke» κουλτούρα (αφύπνιση), με στόχο να οδηγηθεί, ως παρακμάζουσα νέα Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, σε παρακμή, ικέτιδα μπροστά στον «θρόνο» των δεσποτικών υπερδυνάμεων της νέας Ανατολής.
Ο κ. Σαμαράς «άνοιξε» αυτή την ατζέντα, που αναφέρεται στο παρόν και το μέλλον και όχι στο παρελθόν, στην εκδήλωση της Νέας Δημοκρατίας για την «Ημέρα της Ευρώπης» στο Ζάππειο, αλλά υπήρξε ακόμη πιο αναλυτικός και δηκτικός στη μεγάλη προεκλογική συγκέντρωση στην Καλαμάτα προχθές. Σημείωσε σχετικά: «Βλέπουμε σήμερα στη Δύση αγάλματα να γκρεμίζονται. Ακόμα και του Χριστόφορου Κολόμβου και του Τόμας Τζέφερσον. Κείμενα του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη και άλλων πνευματικών γιγάντων να λογοκρίνονται. Αριστουργήματα της 7ης Τέχνης δεν προβάλλονται πια στη μικρή και μεγάλη οθόνη. Είναι, λένε, σεξιστικά ή ρατσιστικά …Νιώθει σήμερα ο δυτικός άνθρωπος, ο Ευρωπαίος πολίτης, ότι αμφισβητείται ο τρόπος ζωής του, η κουλτούρα του, οι γειτονιές του, η πίστη του. Νιώθει να βάλλεται η οικογένεια, η μάνα και ο πατέρας. Ακούει για γονέα 1, γονέα 2, ακόμη και γονέα 3. Για τους δικαιωματιστές, το φύλο των ανθρώπων δεν είναι βιολογικό αλλά κοινωνικό. Δηλαδή δεν είναι θέμα φύσης αλλά κοινωνίας. Έτσι φθάνουμε σε ακρότητες. Μας προτείνουν να μη λέμε “ο φοιτητής” ή “η φοιτήτρια” αλλά... “τα φοιτητά”. Να μη λέμε ότι “έχω ένα σκυλί”, αλλά να λέμε “είμαι… σκυλογονέας”! Κι έτσι, μέσω της γελοιοποίησης του όρου “γονέας”, αποδομείται η έννοια της οικογένειας. Μας λένε: Μη λέτε “Καλά Χριστούγεννα” αλλά “Καλές Γιορτές».
Είπε και άλλα ο πρώην πρωθυπουργός, περιγράφοντας τις αποδομητικές δοξασίες της «Αριστεράς των δικαιωματιστών», που εκφράζονται παραδοσιακά στη χώρα μας από τον ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά δεν είναι ένα «κλειστά» πολιτικό θέμα. Είναι ένας «ιός» μαζικής κουλτούρας που απειλεί την ίδια τη Δύση όπου αναπτύσσεται, στην Ανατολή δεν επιτρέπονται τέτοια δείγματα αποσάθρωσης, και κινείται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, την παγκόσμια showbiz και την προώθηση καταναλωτικών προϊόντων και προτύπων. Το εύρος και η σημασία αυτής της συζήτησης ξεπερνούν φυσικά τον εκλογικό κύκλο και πρέπει να ανοίξει με σοβαρότητα και στην Ελλάδα, πέραν των πολιτικών ορίων. Για να γίνει κατανοητό τι συμβαίνει, αρκεί να σημειώσουμε ένα γεγονός. Την ώρα που μιλούσε ο πρώην πρωθυπουργός στην Καλαμάτα διαχεόταν σε όλο τον κόσμο η νέα διαφημιστική καμπάνια της πολυεθνικής, γερμανικών συμφερόντων, Adidas, όπου άνδρες μοντέλα παρουσίασαν γυναικεία μαγιό.
Το δελτίο Τύπου της εταιρείας σχετικά μιλά για «μια γιορτή της αυτοέκφρασης και της πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει». Όλα αυτά είναι πολιτική και κοινωνική ορθότητα…
Δημοσιεύτηκε στην ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 19/5