Με «χρώματα» παράδοσης και Επανάστασης οι εμφανίσεις της Γιάννας Αγγελοπούλου
Ξεχώρισαν οι ενδυματολογικές επιλογές της προέδρου της «Ελλάδα 2021» κατά τους επετειακούς εορτασμούς
Με έμπνευση από την ελληνική παράδοση και πλήρως εναρμονισμένες με το κλίμα των ημερών ήταν οι ενδυματολογικές της Γιάννας Αγγελοπούλου, κατά τους επετειακούς εορτασμούς.
Η πρόεδρος της Επιτροπής Ελλάδα 2021 επέλεξε ενδυμασίες με έντονο το παραδοσιακό στοιχείο φερμένο στη σύγχρονη εποχή.
Η εμφάνιση της Γιάννας Αγγελοπούλου που ξεχώρισε και συζητήθηκε όσο καμιά άλλη ήταν στη Μάνη και συγκεκριμένα στην Αρεόπολη, όπου η πρόεδρος της «Ελλάδα 2021» παρευρέθηκε για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την απελευθέρωσή της.
Η Γιάννα Αγγελοπούλου επέλεξε ένα παραδοσιακό μανιάτικο γιλέκο και ζώνη, από το Εθνογραφικό και Λαογραφικό Μουσείου Χρισσού, του Ηλία Δαραδήμου και ένα πουκάμισο φτιαγμένο από την Αιμιλία Γιαννοπούλου, η οποία διαθέτει εργαστήριο ελληνικών παραδοσιακών φορεσιών στον Πύργο Ηλείας.
Τα βλέμματα ωστόσο μαγνήτισε το τσαντάκι–τσαρούχι της εταιρείας CalistaCrafts.
Με «χρώμα» Επανάστασης ήταν και η εμφάνισή της στα εγκαίνια της Εθνικής Πινακοθήκης και το επίσημο δείπνο στο Προεδρικό Μέγαρο που ακολούθησε.
Η πρόεδρος της Επιτροπής φόρεσε μια μπλε παντελόνα και γόβες στον ίδιο χρωματισμό, η πρόεδρος του «Ελλάδα 2021» επέλεξε ένα ιδιαίτερο λευκό πουκάμισο με όγκο στα μανίκια και παραδοσιακό αμάνικο επενδύτη. Πρόκειται για έναν χρυσοκέντητο επενδύτη πιρπιρί Ιωαννίνων, σε μπλε ύφασμα, δάνειο του μουσείου του Λυκείου Ελληνίδων. Εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η λεπτομέρεια της ηπειρώτικης πόρπης, που επέλεξε να φορέσει ως ζώνη, αλλά και τα σκουλαρίκια, αντίγραφο των εκθεμάτων του Μουσείου Μπενάκη.
Τις ξεχωριστές εμφανίσεις της ολοκλήρωσε η στιλιστική επιλογή στη δοξολογία στη Μητρόπολη Αθηνών για την 25η Μαρτίου και τη μεγαλειώδη στρατιωτική παρέλαση στο Σύνταγμα, που ακολούθησε.
Η κ. Αγγελοπούλου επέλεξε να φορέσει ένα ντουλαμά. Πρόκειται για το πανωφόρι του 19ου αιώνα, ένα μεγαλοπρεπές ρούχο που ολοκλήρωνε την εμφάνιση. Ο συγκεκριμένος είναι φτιαγμένος από τον Αριστείδη Τζονευράκη, τον τελευταίο ίσως, ή έναν από τους τελευταίους Έλληνες ελληνοράπτες ή «τερζήδες» όπως τους έλεγαν επί Τουρκοκρατίας.
Η πρόεδρος της Επιτροπής Ελλάδα 2021 επέλεξε ενδυμασίες με έντονο το παραδοσιακό στοιχείο φερμένο στη σύγχρονη εποχή.
Η εμφάνιση της Γιάννας Αγγελοπούλου που ξεχώρισε και συζητήθηκε όσο καμιά άλλη ήταν στη Μάνη και συγκεκριμένα στην Αρεόπολη, όπου η πρόεδρος της «Ελλάδα 2021» παρευρέθηκε για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την απελευθέρωσή της.
Η Γιάννα Αγγελοπούλου επέλεξε ένα παραδοσιακό μανιάτικο γιλέκο και ζώνη, από το Εθνογραφικό και Λαογραφικό Μουσείου Χρισσού, του Ηλία Δαραδήμου και ένα πουκάμισο φτιαγμένο από την Αιμιλία Γιαννοπούλου, η οποία διαθέτει εργαστήριο ελληνικών παραδοσιακών φορεσιών στον Πύργο Ηλείας.
Τα βλέμματα ωστόσο μαγνήτισε το τσαντάκι–τσαρούχι της εταιρείας CalistaCrafts.
Με «χρώμα» Επανάστασης ήταν και η εμφάνισή της στα εγκαίνια της Εθνικής Πινακοθήκης και το επίσημο δείπνο στο Προεδρικό Μέγαρο που ακολούθησε.
Η πρόεδρος της Επιτροπής φόρεσε μια μπλε παντελόνα και γόβες στον ίδιο χρωματισμό, η πρόεδρος του «Ελλάδα 2021» επέλεξε ένα ιδιαίτερο λευκό πουκάμισο με όγκο στα μανίκια και παραδοσιακό αμάνικο επενδύτη. Πρόκειται για έναν χρυσοκέντητο επενδύτη πιρπιρί Ιωαννίνων, σε μπλε ύφασμα, δάνειο του μουσείου του Λυκείου Ελληνίδων. Εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η λεπτομέρεια της ηπειρώτικης πόρπης, που επέλεξε να φορέσει ως ζώνη, αλλά και τα σκουλαρίκια, αντίγραφο των εκθεμάτων του Μουσείου Μπενάκη.
Τις ξεχωριστές εμφανίσεις της ολοκλήρωσε η στιλιστική επιλογή στη δοξολογία στη Μητρόπολη Αθηνών για την 25η Μαρτίου και τη μεγαλειώδη στρατιωτική παρέλαση στο Σύνταγμα, που ακολούθησε.
Η κ. Αγγελοπούλου επέλεξε να φορέσει ένα ντουλαμά. Πρόκειται για το πανωφόρι του 19ου αιώνα, ένα μεγαλοπρεπές ρούχο που ολοκλήρωνε την εμφάνιση. Ο συγκεκριμένος είναι φτιαγμένος από τον Αριστείδη Τζονευράκη, τον τελευταίο ίσως, ή έναν από τους τελευταίους Έλληνες ελληνοράπτες ή «τερζήδες» όπως τους έλεγαν επί Τουρκοκρατίας.