Σαρώνει ο «ροζ τυφώνας» - Η ταινία «Barbie» σπάει τα ρεκόρ στο Box Office και δίνει ανάσες στις κινηματογραφικές αίθουσες
Οι εισπράξεις δεν αποτελούν το µοναδικό επίτευγµα, όµως, λόγω αυτών, κατόρθωσε να µπει σε ένα κλειστό κλαµπ 53 ταινιών που κατόρθωσαν να «πιάσουν» αυτά τα νούµερα
Σαρώνει στους κινηµατογράφους η «Barbie», τείνοντας να εξελιχθεί σε φαινόµενο αναφορικά µε την απήχηση που είχε τόσο πριν από την ταινία όσο και, φυσικά, από την προβολή της και έπειτα.
Η Μπάρµπι (Μάργκοτ Ρόµπι) και ο Κεν (Ράιαν Γκόσλινγκ) έχουν δηµιουργήσει φρενίτιδα όχι µόνο για την προβολή της ταινίας, αλλά και για τις κοινωνικές προεκτάσεις, αφού θίγει το ζήτηµα της διαφορετικότητας, της σχέσης γυναίκας και άνδρα, συνδυάζοντας την ψυχαγωγία και τη σύνθεση στη σκέψη αναφορικά µε τα ζητήµατα που πραγµατεύεται. Βάσει αριθµών, η «Barbie» για δύο Σαββατοκύριακα ήταν η κορυφαία ταινία παγκοσµίως, έχει κερδίσει µέχρι τώρα ήδη 1,18 δισ. δολάρια στο παγκόσµιο box office.
Οι εισπράξεις δεν αποτελούν το µοναδικό επίτευγµα, όµως, λόγω αυτών, κατόρθωσε να µπει σε ένα κλειστό κλαµπ 53 ταινιών που κατόρθωσαν να «πιάσουν» αυτά τα νούµερα. Σύµφωνα µε την ανακοίνωση της εταιρείας, η ταινία εισέπραξε 459 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ και στον Καναδά και άλλα 572,1 εκατ. στο εξωτερικό, µε τα στοιχεία να επιβεβαιώνονται από την εταιρεία ανάλυσης µέσων ενηµέρωσης Comscore, ενώ οι πωλήσεις κατατάσσονται στη δεύτερη θέση για το 2023, µετά την ταινία «Τhe Super Mario Bros», που συγκέντρωσε 1,357 δισ. δολάρια στο box offi ce.
Θυµίζουµε ότι το αµερικανικό box office υστερεί σε σχέση µε το ρεκόρ του 2018 και του 2019, που σηµείωσε µεγάλο αριθµό στις κυκλοφορίες και τις πωλήσεις εισιτηρίων, µε τις εταιρείες ψυχαγωγίας να βρίσκονται αντιµέτωπες µε οικονοµικές πιέσεις από τη Wall Street, όσο το χρηµατιστήριο ανακάµπτει από τις ταραχές του 2022.
Συγκεκριµένα, µία εβδοµάδα µετά την κυκλοφορία της ταινίας υπήρξε καταιγισµός µηνυµάτων στα social media από ιστορίες γυναικών που ανέφεραν ότι αναθεώρησαν τις σχέσεις τους βλέποντας την ταινία και σκεπτόµενες κατ’ επέκταση τι θέλουν για τη ζωή τους. «Σε ευχαριστώ, “Barbie”, που µε ενδυνάµωσες, που µου έδωσες αυτοπεποίθηση, που µε έκανες να συνειδητοποιήσω ότι αξίζω κάτι καλύτερο», ανέφερε µια χρήστρια του TikTok, ενώ είπε ότι η ταινία την έκανε να αντιληφθεί πως ο σύντροφός της φερόταν απαξιωτικά προς αυτήν, µε συνέπεια να τον χωρίσει. ∆εν παραλείπεται φυσικά και ως... συµβουλή στα ραντεβού να ρωτήσουν τον συνοδό τους ως τεστ κάτι σχετικό.
Αναµφίβολα, η εν λόγω ταινία έχει κατορθώσει να πιάσει αρκετές κορυφές. Αυτήν του δηµόσιου διαλόγου σε κοινωνικό επίπεδο, αλλά και για τις σχέσεις γυναίκας και άνδρα, σε εισπρακτικό επίπεδο, ενώ, φυσικά, έχει εµπνεύσει ήδη αρκετές εταιρείες, που διαφηµίζουν προϊόντα τους µε το λογότυπο της Μάργκοτ Ρόµπι. Και, φυσικά, έδωσε το κίνητρο σε πολλές γυναίκες να πουν τη δική τους ιστορία και να αναθεωρήσουν τις σκέψεις τους αναφορικά µε τις ίδιες.
Δημοσιεύτηκε στo Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στις 26/8
Η Μπάρµπι (Μάργκοτ Ρόµπι) και ο Κεν (Ράιαν Γκόσλινγκ) έχουν δηµιουργήσει φρενίτιδα όχι µόνο για την προβολή της ταινίας, αλλά και για τις κοινωνικές προεκτάσεις, αφού θίγει το ζήτηµα της διαφορετικότητας, της σχέσης γυναίκας και άνδρα, συνδυάζοντας την ψυχαγωγία και τη σύνθεση στη σκέψη αναφορικά µε τα ζητήµατα που πραγµατεύεται. Βάσει αριθµών, η «Barbie» για δύο Σαββατοκύριακα ήταν η κορυφαία ταινία παγκοσµίως, έχει κερδίσει µέχρι τώρα ήδη 1,18 δισ. δολάρια στο παγκόσµιο box office.
Οι εισπράξεις δεν αποτελούν το µοναδικό επίτευγµα, όµως, λόγω αυτών, κατόρθωσε να µπει σε ένα κλειστό κλαµπ 53 ταινιών που κατόρθωσαν να «πιάσουν» αυτά τα νούµερα. Σύµφωνα µε την ανακοίνωση της εταιρείας, η ταινία εισέπραξε 459 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ και στον Καναδά και άλλα 572,1 εκατ. στο εξωτερικό, µε τα στοιχεία να επιβεβαιώνονται από την εταιρεία ανάλυσης µέσων ενηµέρωσης Comscore, ενώ οι πωλήσεις κατατάσσονται στη δεύτερη θέση για το 2023, µετά την ταινία «Τhe Super Mario Bros», που συγκέντρωσε 1,357 δισ. δολάρια στο box offi ce.
Έσοδα
Τα έσοδα της ταινίας µε πρωταγωνίστρια την Μάργκοτ Ρόµπι δίνουν «το φιλί της ζωής» στους κινηµατογράφους, οι οποίοι και ενδέχεται να βρεθούν αντιµέτωποι µε καθυστερήσεις ταινιών από τον Σεπτέµβριο, λόγω της µεγάλης απεργίας σεναριογράφων και ηθοποιών. Στην «ανάσα» που πήραν οι αίθουσες δεν έπαιξε ρόλο µόνο η «Barbie», αλλά και η ταινία «Oppenheimer», που έδωσαν ένα δυνατό έναυσµα για επιστροφή του κόσµου στον κινηµατογράφο µετά την πανδηµία.Θυµίζουµε ότι το αµερικανικό box office υστερεί σε σχέση µε το ρεκόρ του 2018 και του 2019, που σηµείωσε µεγάλο αριθµό στις κυκλοφορίες και τις πωλήσεις εισιτηρίων, µε τις εταιρείες ψυχαγωγίας να βρίσκονται αντιµέτωπες µε οικονοµικές πιέσεις από τη Wall Street, όσο το χρηµατιστήριο ανακάµπτει από τις ταραχές του 2022.
Tα «μηνύματα»
Στην ταινία, όπου η Μάργκοτ Ρόµπι και οι χαρακτήρες ζουν σε µια µητριαρχική ουτοπία ονόµατι Barbieland, η πρωταγωνίστρια ξεκινά ένα ταξίδι αυτοανακάλυψης έπειτα από µια υπαρξιακή κρίση µε συνοδοιπόρο της σε αυτό τον Κεν (Ράιαν Γκόσλινγκ). Η εξέλιξη της ταινίας, καθώς και το φεµινιστικό στοιχείο, που µεταδίδει τα δικά του, ισχυρά µηνύµατα σε κοινωνικό επίπεδο, και σε συνδυασµό µε τον χιουµοριστικό «µανδύα» της ταινίας, φαίνεται ως το έναυσµα που έψαχναν αρκετές γυναίκες µε σκοπό να πραγµατοποιήσουν ριζικές αλλαγές στη ζωή τους, προς το καλύτερο, όπως αναφέρουν.Συγκεκριµένα, µία εβδοµάδα µετά την κυκλοφορία της ταινίας υπήρξε καταιγισµός µηνυµάτων στα social media από ιστορίες γυναικών που ανέφεραν ότι αναθεώρησαν τις σχέσεις τους βλέποντας την ταινία και σκεπτόµενες κατ’ επέκταση τι θέλουν για τη ζωή τους. «Σε ευχαριστώ, “Barbie”, που µε ενδυνάµωσες, που µου έδωσες αυτοπεποίθηση, που µε έκανες να συνειδητοποιήσω ότι αξίζω κάτι καλύτερο», ανέφερε µια χρήστρια του TikTok, ενώ είπε ότι η ταινία την έκανε να αντιληφθεί πως ο σύντροφός της φερόταν απαξιωτικά προς αυτήν, µε συνέπεια να τον χωρίσει. ∆εν παραλείπεται φυσικά και ως... συµβουλή στα ραντεβού να ρωτήσουν τον συνοδό τους ως τεστ κάτι σχετικό.
Αναµφίβολα, η εν λόγω ταινία έχει κατορθώσει να πιάσει αρκετές κορυφές. Αυτήν του δηµόσιου διαλόγου σε κοινωνικό επίπεδο, αλλά και για τις σχέσεις γυναίκας και άνδρα, σε εισπρακτικό επίπεδο, ενώ, φυσικά, έχει εµπνεύσει ήδη αρκετές εταιρείες, που διαφηµίζουν προϊόντα τους µε το λογότυπο της Μάργκοτ Ρόµπι. Και, φυσικά, έδωσε το κίνητρο σε πολλές γυναίκες να πουν τη δική τους ιστορία και να αναθεωρήσουν τις σκέψεις τους αναφορικά µε τις ίδιες.
Δημοσιεύτηκε στo Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στις 26/8