Μιλάνο: Οι οίκοι υψηλής ραπτικής και οι stars που έλαμψαν στην Εβδομάδα Μόδας
Λάμψη, χλιδή και στυλ
Οι εντυπωσιακές παρουσίες που έκλεψαν την παράσταση
Το Μιλάνο έριξε αυλαία. Το αεροδρόμιο γέμισε καλοντυμένους ανθρώπους με επόμενο προορισμό το Παρίσι. Προλάβαμε να δούμε, μέσα σε μία δημιουργική Εβδομάδα Μόδας, ιστορικούς και ευρηματικούς οίκους να τιμούν τις πελάτισσές τους, να αποδομούν το αρχειακό τους υλικό, να εμπνέονται από το παρελθόν με φουτουριστική διάθεση.
Αν μπορούσαμε να σκηνοθετήσουμε μια ταινία μικρού μήκους για τη φετινή Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο, θα θέλαμε οπωσδήποτε να αρχίσει με το περπάτημα της πάντοτε εντυπωσιακής Εύας Χερτζίκοβα, ντυμένης στα μαύρα, με δημιουργία Dolce&Gabbana. Να συνεχίζει με την πληθωρική και επικοινωνιακή Σάλμα Χάγεκ να αλλάζει σύνολο και αξεσουάρ, για να φωτογραφηθεί μέσα κι έξω από τις επιδείξεις των οίκων Bottega Veneta και Gucci. Την Κέιτ Μος σχεδόν θυμωμένη. Την Τζέσικα Άλμπα ντυμένη στα γκρι, μπροστά σε ένα τραμ, με το λογότυπο του οίκου Tod’s.
Και φυσικά την Αν Χεϊθαγουέι με ένα ασφυκτικό δερμάτινο κόκκινο φόρεμα να απαντάει στην Άννα Γουίντουρ αν μπορεί να πάρει ανάσα. «Μπορώ να αναπνεύσω», είπε η Αμερικανίδα ηθοποιός. «Δεν μπορώ να γυρίσω ή να καθίσω με ευκολία». Ποιος μιλάει για άνεση όταν πρωταγωνιστεί η πολυτέλεια;
Παρά το κρύο που επικρατούσε σε όλη τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας, οι σχεδιαστές συνέχισαν να επενδύουν στην τάση της διαφάνειας, από τον Αρμάνι και τον οίκο Gucci μέχρι την Αλμπέρτα Φερέτι. Στους Dolce&Gabbana δεν είδαμε μόνο το σούπερ μοντέλο Ναόμι Κάμπελ στην πασαρέλα αλλά και την Εύα Μέντες στην πρώτη σειρά. Φορέματα από δίχτυ, τριγωνικά σουτιέν, οι 50 αποχρώσεις του μαύρου. Ο Τζόρτζιο Αρμάνι εμπνεύστηκε από την Ιαπωνία με ανθισμένα μοτίβα.
Ένας διαδηλωτής εισέβαλε στην πασαρέλα του οίκου Fendi, ενώ ομάδες για τα δικαιώματα των ζώων έβαλαν στο στόχαστρο και τη Max Mara για την ψεύτικη (και την αληθινή) γούνα. To μακιγιάζ των μοντέλων στην επίδειξη Gucci ήταν επηρεασμένο από τις σταρ του σινεμά στη δεκαετία του ’60. Οι νέες φθινοπωρινές συλλογές του Τομ Φορντ και του Ρομπέρτο Καβάλι απέδειξαν ότι κανείς δεν κρίνεται μόνο από το χειροκρότημα. Στο Μιλάνο συνυπήρχαν αυτές τις ημέρες η Κίρστεν Ντανστ, η Έμα Γουάτσον, η Τζούλια Γκάρνερ. Bρείτε τον διάβολο. Και ποια δεν φορούσε Prada.
*Δημοσιεύθηκε στην «Απογευματινή»
Αν μπορούσαμε να σκηνοθετήσουμε μια ταινία μικρού μήκους για τη φετινή Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο, θα θέλαμε οπωσδήποτε να αρχίσει με το περπάτημα της πάντοτε εντυπωσιακής Εύας Χερτζίκοβα, ντυμένης στα μαύρα, με δημιουργία Dolce&Gabbana. Να συνεχίζει με την πληθωρική και επικοινωνιακή Σάλμα Χάγεκ να αλλάζει σύνολο και αξεσουάρ, για να φωτογραφηθεί μέσα κι έξω από τις επιδείξεις των οίκων Bottega Veneta και Gucci. Την Κέιτ Μος σχεδόν θυμωμένη. Την Τζέσικα Άλμπα ντυμένη στα γκρι, μπροστά σε ένα τραμ, με το λογότυπο του οίκου Tod’s.
Και φυσικά την Αν Χεϊθαγουέι με ένα ασφυκτικό δερμάτινο κόκκινο φόρεμα να απαντάει στην Άννα Γουίντουρ αν μπορεί να πάρει ανάσα. «Μπορώ να αναπνεύσω», είπε η Αμερικανίδα ηθοποιός. «Δεν μπορώ να γυρίσω ή να καθίσω με ευκολία». Ποιος μιλάει για άνεση όταν πρωταγωνιστεί η πολυτέλεια;
Παρά το κρύο που επικρατούσε σε όλη τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας, οι σχεδιαστές συνέχισαν να επενδύουν στην τάση της διαφάνειας, από τον Αρμάνι και τον οίκο Gucci μέχρι την Αλμπέρτα Φερέτι. Στους Dolce&Gabbana δεν είδαμε μόνο το σούπερ μοντέλο Ναόμι Κάμπελ στην πασαρέλα αλλά και την Εύα Μέντες στην πρώτη σειρά. Φορέματα από δίχτυ, τριγωνικά σουτιέν, οι 50 αποχρώσεις του μαύρου. Ο Τζόρτζιο Αρμάνι εμπνεύστηκε από την Ιαπωνία με ανθισμένα μοτίβα.
Ένας διαδηλωτής εισέβαλε στην πασαρέλα του οίκου Fendi, ενώ ομάδες για τα δικαιώματα των ζώων έβαλαν στο στόχαστρο και τη Max Mara για την ψεύτικη (και την αληθινή) γούνα. To μακιγιάζ των μοντέλων στην επίδειξη Gucci ήταν επηρεασμένο από τις σταρ του σινεμά στη δεκαετία του ’60. Οι νέες φθινοπωρινές συλλογές του Τομ Φορντ και του Ρομπέρτο Καβάλι απέδειξαν ότι κανείς δεν κρίνεται μόνο από το χειροκρότημα. Στο Μιλάνο συνυπήρχαν αυτές τις ημέρες η Κίρστεν Ντανστ, η Έμα Γουάτσον, η Τζούλια Γκάρνερ. Bρείτε τον διάβολο. Και ποια δεν φορούσε Prada.
*Δημοσιεύθηκε στην «Απογευματινή»