Για τους περισσότερους ανθρώπους τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους και πολλές φορές έναν τρόπο αποσυμπίεσης από το στρες της απαιτητικής καθημερινότητας. Μπαίνοντας στις γνωστές πλατφόρμες, ο καθένας μπορεί με ένα κλικ να έχει πρόσβαση σε ποικίλο περιεχόμενο ανά πάσα στιγμή. Οι αλγόριθμοι προσαρμόζονται ανάλογα με το προσωπικό γούστο του θεατή και έτσι μπορεί να βλέπει content της προτίμησής του. Ωστόσο, ο αλγόριθμος «παραδίνεται» στους pro players των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Είναι οι content creators που «σέρνουν» από πίσω τους εκατομμύρια ακολούθους που παρακολουθούν το κάθε βίντεο που ανεβάζουν. Για αυτούς τα social είναι δουλειά, και μάλιστα πολύ κερδοφόρα… Και όχι δεν μιλάμε για μία εύκολη δουλειά, πρόκειται για ένα πολύ ανταγωνιστικό επάγγελμα που χρειάζεται ώρες «κοπτοραπτικής» για να φτάσει σε ένα άρτιο αποτέλεσμα που θα επιφέρει χρήματα στον creator. Οσοι πιο πολλοί οι followers, τόσο πιο πολλές οι διαφημίσεις. Και, όσο πιο πολλές οι διαφημίσεις, τόσο πιο πολλά τα χρήματα. Και η επιτυχία έρχεται πιο γρήγορα, αν συνδυάζεται από πρωτοτυπία και ευρηματικότητα. Μιλάμε για μια δουλειά «χρυσωρυχείο», από την οποία πολλοί έχουν γίνει εκατομμυριούχοι. Γυναίκες και άνδρες που μέσα από την έκθεσή τους στα social media έχουν πλουτίσει και πλέον φιγουράρουν στη λίστα του «Forbes» με τους πιο επιτυχημένους content creators του κόσμου.

Παρακάτω θα διαβάσατε για τους πέντε πιο κερδισμένους δημιουργούς περιεχομένου που το 2023 έκλεισε για εκείνους με εκατομμύρια followers και εκατομμύρια δολάρια στην τσέπη.

 
Οι πλουσιότεροι δημιουργοί περιεχομένου για το 2023

1.Το θηρίο του YouTube: Με περισσότερους από 300 εκατομμύρια ακολούθους, η βάση των θαυμαστών του MrBeast είναι τόσο μεγάλη όσο σχεδόν ο πληθυσμός των ΗΠΑ. Η δύναμη και η δημοτικότητα του Τζίμι Ντόναλντσον προέρχονται από τα βίντεο υψηλής παραγωγής και τo πρωτότυπο περιεχόμενο που προσφέρει στους ακολούθους του. Ο τιτάνας του YouTube έχει κερδίσει από την τεράστια επιρροή του καναλιού του μια περιουσία από ψηφιακές διαφημίσεις και έχει δημιουργήσει μια πραγματική αυτοκρατορία. Σύμφωνα με το «Forbes», τα κέρδη του 25χρονου Ντόναλντσον για το 2023 άγγιξαν τα 82 εκατ. ευρώ.

2.Το πρόσωπο της Prime:
Ο Ολατζίντε Ολατούντζι, γνωστός ως KSI, άρχισε να αντιδρά στα βιντεοπαιχνίδια της FIFA στο YouTube το 2009 και να προσελκύει εκατομμύρια οπαδούς για το ιδιόρρυθμο χιούμορ του. Έκτοτε από κωμικός έγινε ράπερ και κυκλοφόρησε δύο σινγκλ το 2023, ενώ μετέπειτα έγινε μποξέρ, με αποτέλεσμα να εξασφαλίσει μια πολυετή συμφωνία διανομής για την προωθητική εταιρεία του, Misfits Boxing. Επιπλέον, ο 30χρονος είναι ο συνιδρυτής της Prime Hydration, η οποία παράγει το διάσημο αθλητικό ποτό που το 2023 έγινε το επίσημο ποτό για τις FC Barcelona, ​​UFC και Arsenal. Ο KSI έχει 112 εκατομμύρια ακολούθους και τη χρονιά που πέρασε έβγαλε τουλάχιστον 24 εκατ. δολάρια.

3.Εκατομμυριούχος μποξέρ:
Ο σταρ του Vine, Τζέικ Πολ, έχει στο κανάλι του στο YouTube 66 εκατομμύρια ακολούθους. Ο Πολ έχει γίνει πολλές φορές στόχος αρνητικών δημοσιευμάτων και έχει προκαλέσει διαμάχες, ενώ υπάρχουν καταγγελίες εις βάρος του για σεξουαλική παρενόχληση, απάτη θαυμαστών και πιο πρόσφατα μια χρέωση της SEC για άγνωστη χορηγία κρυπτονομισμάτων. Ωστόσο, η ικανότητα του 27χρονου, πλέον μποξέρ, να ενορχηστρώνει θεάματα τον έκανε έναν από τους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές το 2022. Έχοντας λάβει χορηγία με το ενεργειακό ποτό Celsius, ίδρυσε την εφαρμογή αθλητικών στοιχημάτων Betr, ενώ το 2023 υπέγραψε ένα συμβόλαιο MMA. Το 2023 κέρδισε πάνω από 34 εκατ. δολάρια.

4.Κολλητοί φίλοι:
Οι δύο πρώην μηχανικοί Ρετ Τζέιμς και Τσαρλς Λίνκολν άρχισαν να δημοσιεύουν κωμικές εκπομπές στο YouTube το 2006. Σήμερα η εταιρεία ψυχαγωγίας τους στο Burbank της Καλιφόρνια, Mythical, απασχολεί περισσότερους από 100 ανθρώπους που δημιουργούν δημοφιλείς σειρές στο YouTube όπως το Good Mythical Morning, το Mythical Kitchen και το κωμικό κανάλι Smosh. Οι δύο άνδρες παράγουν podcasts, ζωντανές περιοδείες και εκδηλώσεις ζωντανής ροής, βιβλία αλλά και τηλεοπτικές εκπομπές. Έχουν συνολικά πάνω 50 εκατομμύρια ακολούθους, ενώ το 2023 έβγαλαν από το διαδίκτυο 35 εκατ. δολάρια.

5.Η βασίλισσα του TikTok: Η Τσάρλι Ντι Αμέλιο συνεχίζει να βασιλεύει ως η κορυφαία γυναίκα δημιουργός στο TikTok και στη λίστα κορυφαίων δημιουργών του «Forbes». Η 19χρονη από το Κονέκτικατ είναι μία από τους πιο viral σταρ στο Διαδίκτυο, ενώ έχει γίνει το πρόσωπο της Prada και έχει κάνει διαφημίσεις για εταιρείες κολοσσούς, όπως η SKIMS, η σειρά ρούχων που έχει ιδρύσει μαζί με την Κιμ Καρντάσιαν. Η Ντι Αμέλιο αφιερώνει επίσης μεγάλο μέρος του περιεχομένου της στην προώθηση των δικών της εμπορικών σημάτων και συνεργασιών. Ένα τεράστιο μέρος αυτού είναι η D'Amelio Brands, η εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων της οικογένειάς της. Λίγο πριν κλείσει τα 20, η D'Amelio υποδέχθηκε το 2024 με κέρδη 17,5 εκατ. δολάρια.