Το "χρυσωρυχείο" Αντέλ κάνει time out: Η βασίλισσα των Γκράμι, που το εισιτήριο για κάθε live της κοστίζει 1.500 δολάρια, σκοπεύει να "εξαφανιστεί"
Το προσωπικό της στοίχημα
«Το ρεζερβουάρ μου είναι αρκετά άδειο αυτή τη στιγμή. Δεν έχω καθόλου σχέδια για νέα μουσική. Δεν τραγουδάω καν στο σπίτι» είπε η Αντέλ
H Αντέλ είναι η βασίλισσα των Γκράμι, των lives, η γυναίκα που μπορεί να καταφέρει τα πάντα με τη φωνή της. Kαι να επανασυστηθεί. Έπειτα από 16 Grammy -τα Oscar της μουσικής, φυσικά- και 25 τραγούδια στο Billboard Hot 100, με 1.500 δολάρια μέσο όρο το τρέχον έτος για ένα πολυπόθητο εισιτήριο για την είσοδο σε συναυλία της, το «χρυσωρυχείο» Αντέλ αποφάσισε ότι μετά την τουρνέ της, που βρίσκεται εν εξελίξει, χρειάζεται διάλειμμα. Αναμενόμενο ήταν: μόλις ανακοίνωσε το «μεγάλο διάλειμμα» από τη μουσική, η είδηση έγινε viral.
Όπως και να είναι, έχει την πολυτέλεια να απέχει. Να βάζει τους δικούς της όρους. Ύστερα από τις sold out εμφανίσεις της στο Caesar’s Palace, με 4.000 οπαδούς της να τραγουδάνε και την τελευταία νότα με πάθος, επιθυμεί να «φρενάρει» λίγο.
«Ήταν μια συναισθηματική ανταλλαγή, μια εξουθενωτική ανταλλαγή ενέργειας», δήλωσε. Θα πρέπει να καταλάβουμε κι εμείς, όσο κι αν απολαμβάνουμε τις δακρύβρεχτες μπαλάντες της, πως μία σούπερ σταρ νοσταλγεί πάντα τη ζωή της προτού γίνει αναγνωρίσιμη παγκοσμίως.
«Μου λείπουν τα πάντα από την εποχή προτού γίνω διάσημη. Μου αρέσει που μπορώ να κάνω μουσική όλη την ώρα, όποτε θέλω, και οι άνθρωποι είναι δεκτικοί σε αυτό και τους αρέσει. Αλλά το κομμάτι της φήμης το μισώ», είπε χαρακτηριστικά.
Και το προσωπικό της στοίχημα; Να συνεχίζουμε να τραγουδάμε τις επιτυχίες της, «Easy On Me», «Hello», «Rolling In The Deep», «Someone Like You». Χωρίς να τα βαρεθούμε. Εμείς και 50.900.000 ακόμη ακροατές, τουλάχιστον μία φορά τον μήνα στο Spotify. Στα 36 της δηλώνει «γκρινιάρα». Το eyeliner δεν θέλει άλλα δάκρυα.
Αντέλ: Δεν έχω καθόλου σχέδια για νέα μουσική, δεν τραγουδάω καν στο σπίτι
Η Βρετανίδα τραγουδίστρια, ύστερα από την αποθέωσή της στο Λας Βέγκας τα τελευταία δύο χρόνια και για 100 εμφανίσεις, στο Μόναχο τον Αύγουστο (για 80.000 φαν κάθε βράδυ), σκοπεύει να «εξαφανιστεί». Όπως δήλωσε στο γερμανικό τηλεοπτικό δίκτυο ZDF: «Το ρεζερβουάρ μου είναι αρκετά άδειο αυτή τη στιγμή. Δεν έχω καθόλου σχέδια για νέα μουσική. Θέλω ένα μεγάλο διάλειμμα μετά από όλα αυτά και νομίζω ότι θέλω να κάνω μόνο άλλα δημιουργικά πράγματα. Δεν τραγουδάω καν στο σπίτι. Πόσο παράξενο είναι αυτό;».Όπως και να είναι, έχει την πολυτέλεια να απέχει. Να βάζει τους δικούς της όρους. Ύστερα από τις sold out εμφανίσεις της στο Caesar’s Palace, με 4.000 οπαδούς της να τραγουδάνε και την τελευταία νότα με πάθος, επιθυμεί να «φρενάρει» λίγο.
«Ήταν μια συναισθηματική ανταλλαγή, μια εξουθενωτική ανταλλαγή ενέργειας», δήλωσε. Θα πρέπει να καταλάβουμε κι εμείς, όσο κι αν απολαμβάνουμε τις δακρύβρεχτες μπαλάντες της, πως μία σούπερ σταρ νοσταλγεί πάντα τη ζωή της προτού γίνει αναγνωρίσιμη παγκοσμίως.
«Μου λείπουν τα πάντα από την εποχή προτού γίνω διάσημη. Μου αρέσει που μπορώ να κάνω μουσική όλη την ώρα, όποτε θέλω, και οι άνθρωποι είναι δεκτικοί σε αυτό και τους αρέσει. Αλλά το κομμάτι της φήμης το μισώ», είπε χαρακτηριστικά.
Και το προσωπικό της στοίχημα; Να συνεχίζουμε να τραγουδάμε τις επιτυχίες της, «Easy On Me», «Hello», «Rolling In The Deep», «Someone Like You». Χωρίς να τα βαρεθούμε. Εμείς και 50.900.000 ακόμη ακροατές, τουλάχιστον μία φορά τον μήνα στο Spotify. Στα 36 της δηλώνει «γκρινιάρα». Το eyeliner δεν θέλει άλλα δάκρυα.