Ιερά Σινδόνη: Νέα ανάλυση επιβεβαιώνει τη Σταύρωση του Ιησού Χριστού ως ιστορικό γεγονός
Νέα ανάλυση για την Ιερά Σινδόνη
Η Σινδόνη του Τορίνο είναι ένα κομμάτι λινό μήκους 14 ποδιών με μια αμυδρή εικόνα του μπροστινού και του πίσω μέρους ενός άνδρα, που οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι είναι ο Ιησούς Χριστός
Στη Βίβλο περιγράφεται λεπτομερώς η Σταύρωση του Ιησού Χριστού, τα άγρια βασανιστήρια που υπέστη, οι σκληροί ξυλοδαρμοί και τα τρυπήματα από τα καρφιά που του έριξαν στα χέρια και τα πόδια, με τους Χριστιανούς να πιστεύουν ότι αυτές οι πληγές αποτυπώθηκαν ως εκ θαύματος στο ταφικό σάβανο, αφού ο Ιησούς αναστήθηκε από τους νεκρούς.
*Διαβάστε εδώ: Γεθσημανή, o Τάφος της Παναγίας: Το ντοκιμαντέρ του parapolitika.gr μας μεταφέρει στην περιοχή των Ιεροσολύμων κοντά στο όρος των Ελαιών, όπου εκοιμήθη και ετάφη η Υπεραγία Θεοτόκος
Μια νέα ανάλυση της Σινδόνης του Τορίνο - γνωστή και ως Ιερά Σινδόνη - ισχυρίζεται ότι έχει αποκαλύψει στοιχεία που επιβεβαιώνουν τη Σταύρωση του Ιησού Χριστού ως ιστορικό γεγονός.
Ειδικότερα, ένας μηχανικός από το Πανεπιστήμιο της Πάντοβα, στην Ιταλία, χρησιμοποίησε σύγχρονη τεχνολογία, για να αναλύσει εκ νέου δείγματα που ελήφθησαν από το ύφασμα τη δεκαετία του 1970, βρίσκοντας μικροσκοπικά σωματίδια αίματος που έδειχναν σημάδια ανεπάρκειας οργάνων, τραύμα, ασθένεια και ακτινοβολία.
Σύμφωνα με πληροφορίες της DailyMail, λέγεται ότι ανακαλύφθηκαν υλικά που ήταν τυπικά στην αρχαία Ιερουσαλήμ, υποδηλώνοντας ότι το σάβανο μπορεί να προέρχεται από εκείνη την περιοχή και όχι από την Ευρώπη, όπου πολλοί σκεπτικιστές πιστεύουν ότι δημιουργήθηκε ως μεσαιωνική πλαστογραφία.
Ωστόσο, ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες απέρριψαν τα ευρήματα, λέγοντας ότι το αίμα θα μπορούσε να έχει μολύνει το ύφασμα οποιαδήποτε στιγμή τα τελευταία 700 χρόνια.
Η Σινδόνη του Τορίνο είναι ένα κομμάτι λινό μήκους 14 ποδιών με μια αμυδρή εικόνα του μπροστινού και του πίσω μέρους ενός άνδρα, που οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι είναι ο Ιησούς.
Το ύφασμα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό τη δεκαετία του 1350, όταν εκτέθηκε σε μια μικρή συλλογική εκκλησία στο Lirey, ένα χωριό στη βόρεια Γαλλία. Μερικοί πιστεύουν ότι είναι ένα μεσαιωνικό ψεύτικο.
Μόλις το 1978 αφαιρέθηκαν τα πρώτα φυσικά δείγματα από το ύφασμα, χρησιμοποιώντας κολλητική ταινία για την προσεκτική ανύψωση των σωματιδίων από τις μπροστινές ίνες και ένα κενό για τη συλλογή σκόνης από το πίσω μέρος.
*Διαβάστε εδώ: Γεθσημανή, o Τάφος της Παναγίας: Το ντοκιμαντέρ του parapolitika.gr μας μεταφέρει στην περιοχή των Ιεροσολύμων κοντά στο όρος των Ελαιών, όπου εκοιμήθη και ετάφη η Υπεραγία Θεοτόκος
Νέα ανάλυση για την Ιερά Σινδόνη
Μια νέα ανάλυση της Σινδόνης του Τορίνο - γνωστή και ως Ιερά Σινδόνη - ισχυρίζεται ότι έχει αποκαλύψει στοιχεία που επιβεβαιώνουν τη Σταύρωση του Ιησού Χριστού ως ιστορικό γεγονός.Ειδικότερα, ένας μηχανικός από το Πανεπιστήμιο της Πάντοβα, στην Ιταλία, χρησιμοποίησε σύγχρονη τεχνολογία, για να αναλύσει εκ νέου δείγματα που ελήφθησαν από το ύφασμα τη δεκαετία του 1970, βρίσκοντας μικροσκοπικά σωματίδια αίματος που έδειχναν σημάδια ανεπάρκειας οργάνων, τραύμα, ασθένεια και ακτινοβολία.
Σύμφωνα με πληροφορίες της DailyMail, λέγεται ότι ανακαλύφθηκαν υλικά που ήταν τυπικά στην αρχαία Ιερουσαλήμ, υποδηλώνοντας ότι το σάβανο μπορεί να προέρχεται από εκείνη την περιοχή και όχι από την Ευρώπη, όπου πολλοί σκεπτικιστές πιστεύουν ότι δημιουργήθηκε ως μεσαιωνική πλαστογραφία.
Ωστόσο, ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες απέρριψαν τα ευρήματα, λέγοντας ότι το αίμα θα μπορούσε να έχει μολύνει το ύφασμα οποιαδήποτε στιγμή τα τελευταία 700 χρόνια.
Η Σινδόνη του Τορίνο είναι ένα κομμάτι λινό μήκους 14 ποδιών με μια αμυδρή εικόνα του μπροστινού και του πίσω μέρους ενός άνδρα, που οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι είναι ο Ιησούς.
Το ύφασμα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό τη δεκαετία του 1350, όταν εκτέθηκε σε μια μικρή συλλογική εκκλησία στο Lirey, ένα χωριό στη βόρεια Γαλλία. Μερικοί πιστεύουν ότι είναι ένα μεσαιωνικό ψεύτικο.
Μόλις το 1978 αφαιρέθηκαν τα πρώτα φυσικά δείγματα από το ύφασμα, χρησιμοποιώντας κολλητική ταινία για την προσεκτική ανύψωση των σωματιδίων από τις μπροστινές ίνες και ένα κενό για τη συλλογή σκόνης από το πίσω μέρος.