Το μαγικό "αντίο" της Βίκυς Λέανδρος στο Ηρώδειο: Το τραγούδι του πατέρα της, η ανάγκη της να βρεθεί με το αθηναϊκό κοινό και το χειροκρότημα
«Επιστροφή στα χρόνια της αθωότητας»
Η Βίκυ Λέανδρος άνοιξε τη συναυλία της με τη σημαντικότερη επιτυχία που της έγραψε: το πασίγνωστο «Apres Toi», νικητήριο τραγούδι της Εurovision το 1972
Το Ηρώδειο ήταν κατάμεστο στην αποχαιρετιστήρια συναυλία της. Είναι βέβαιο ότι αν υπήρχαν και άλλες θέσεις, θα είχαν και αυτές εξαντληθεί. Άλλωστε η Βίκυ Λέανδρος με την τεράστια διεθνή καριέρα παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλής στο ελληνικό κοινό, που φυσικά έσπευσε να τη συνοδεύσει σε αυτή την τόσο σημαντική στιγμή της κορυφαίας ερμηνεύτριας.
Μάλιστα φαίνεται ότι εξομαλύνθηκε η κατάσταση ανάμεσα σε εκείνη, τη διοργανώτρια εταιρεία της συναυλίας και τον πατέρα της Λέο Λέανδρος, που είναι και ο συνθέτης των μεγαλύτερων επιτυχιών της.
Παρά το εξώδικο που της απέστειλε στα μέσα του Αυγούστου, απαγορεύοντάς της να πει δημόσια τις συνθέσεις του, τελικά η Βίκυ Λέανδρος όχι μόνο τα είπε αλλά άνοιξε κιόλας τη συναυλία της με τη σημαντικότερη επιτυχία που της έγραψε: το πασίγνωστο «Apres Toi», νικητήριο τραγούδι της Εurovision το 1972.
Η ερμηνεύτρια διασκέδασε το κοινό με τα κλασικά πια τραγούδια της στο γεμάτο θαυμαστές της Ωδείο Ηρώδου του Αττικού το βράδυ της Παρασκευής 6 Σεπτεμβρίου και εκείνοι που έζησαν από κοντά αυτές τις μοναδικές στιγμές ήταν τυχεροί.
Πράγματι, όσοι την απόλαυσαν μοιράστηκαν στα social media υπέροχα βίντεο από την εμφάνισή της, περιγράφοντας μεταξύ άλλων τη συναυλία της Βίκυς Λέανδρος ως «επιστροφή στα χρόνια της αθωότητας».
Κατά τα άλλα, ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε στους θεατές την Υρώ Μανέ, τη Φωτεινή Ντεμίρη και τη Shaya.
Στα μέσα της συναυλίας η Βίκυ αποκάλυψε ότι σκεφτόταν να ακυρώσει την εμφάνισή της λόγω μιας βρογχίτιδας που την ταλαιπωρούσε. Αλλά η ανάγκη που είχε να βρεθεί με το αθηναϊκό κοινό σε αυτή τη γεμάτη συμβολισμούς τελευταία συναυλία της την όπλισε με κουράγιο και της έδωσε δύναμη. Και, πραγματικά, ανταμείφθηκε.
Έκλεισε τη συναυλία καταχειροκροτούμενη, ενώ λίγο πριν είχε βγάλει τα τακούνια της και ξυπόλυτη πήγε στο κοινό, επιβεβαιώνοντας τη σχέση αμεσότητας και αγάπης που είχε πάντοτε μαζί του. Αναμφίβολα μια σχέση αμοιβαία και σπάνια…
Μάλιστα φαίνεται ότι εξομαλύνθηκε η κατάσταση ανάμεσα σε εκείνη, τη διοργανώτρια εταιρεία της συναυλίας και τον πατέρα της Λέο Λέανδρος, που είναι και ο συνθέτης των μεγαλύτερων επιτυχιών της.
Παρά το εξώδικο που της απέστειλε στα μέσα του Αυγούστου, απαγορεύοντάς της να πει δημόσια τις συνθέσεις του, τελικά η Βίκυ Λέανδρος όχι μόνο τα είπε αλλά άνοιξε κιόλας τη συναυλία της με τη σημαντικότερη επιτυχία που της έγραψε: το πασίγνωστο «Apres Toi», νικητήριο τραγούδι της Εurovision το 1972.
Η ερμηνεύτρια διασκέδασε το κοινό με τα κλασικά πια τραγούδια της στο γεμάτο θαυμαστές της Ωδείο Ηρώδου του Αττικού το βράδυ της Παρασκευής 6 Σεπτεμβρίου και εκείνοι που έζησαν από κοντά αυτές τις μοναδικές στιγμές ήταν τυχεροί.
Πράγματι, όσοι την απόλαυσαν μοιράστηκαν στα social media υπέροχα βίντεο από την εμφάνισή της, περιγράφοντας μεταξύ άλλων τη συναυλία της Βίκυς Λέανδρος ως «επιστροφή στα χρόνια της αθωότητας».
Κατά τα άλλα, ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε στους θεατές την Υρώ Μανέ, τη Φωτεινή Ντεμίρη και τη Shaya.
Στα μέσα της συναυλίας η Βίκυ αποκάλυψε ότι σκεφτόταν να ακυρώσει την εμφάνισή της λόγω μιας βρογχίτιδας που την ταλαιπωρούσε. Αλλά η ανάγκη που είχε να βρεθεί με το αθηναϊκό κοινό σε αυτή τη γεμάτη συμβολισμούς τελευταία συναυλία της την όπλισε με κουράγιο και της έδωσε δύναμη. Και, πραγματικά, ανταμείφθηκε.
Έκλεισε τη συναυλία καταχειροκροτούμενη, ενώ λίγο πριν είχε βγάλει τα τακούνια της και ξυπόλυτη πήγε στο κοινό, επιβεβαιώνοντας τη σχέση αμεσότητας και αγάπης που είχε πάντοτε μαζί του. Αναμφίβολα μια σχέση αμοιβαία και σπάνια…