Πολύ λόγος γίνεται διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα για την ταινία «Ο γιος του ξυλουργού» (Τhe Carpenter’s Son). Διεθνώς επειδή πρόκειται για μια μεγάλη παραγωγή του Χόλιγουντ, τη νέα ταινία με πρωταγωνιστή το σούπερ σταρ Νίκολας Κέιτζ, και στη χώρα μας διότι πολλά από τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, όπως η Αττική και η Κρήτη.

Άλλωστε, την περασμένη εβδομάδα, όπως αποκάλυψε η «ON time», οι συντελεστές και το καστ βρίσκονταν στα Σφακιά, όπου κι εκεί εκτυλίχθηκαν πολλές από τις σκηνές που θα δούμε στην πολυαναμενόμενη ταινία. Η πλοκή της διαδραματίζεται στην αρχαία Αίγυπτο, οι τοποθεσίες της οποίας θα αναπαραχθούν με σκηνικά στην Ελλάδα.
Ωστόσο, μεγάλη έκπληξη αναμένεται να προκαλέσει η υπόθεση, η οποία θα εξιστορεί τη ζωή του Ιησού σε παιδική ηλικία και τα πρώτα «θαύματα» που έκανε και θα βασίζεται στο απόκρυφο Ευαγγέλιο του Θωμά. Η κινηματογραφική εταιρεία παραγωγής Cinenovo, με έδρα το Παρίσι, και η Spacemaker, με έδρα το Λος Άντζελες, έχουν αναλάβει τη διεκπεραίωση του μεγάλου αυτού κινηματογραφικού εγχειρήματος, ενώ η ταινία προσδοκά να σαρώσει το box office! Η εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά στο προφίλ της στα social media: «Η ιστορία του Ιησού όπως δεν την έχετε ξαναδεί»!


Μυστικισμός και ενέργεια

Εκείνο, όμως, που θα προκαλέσει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον, κυρίως στην Ελλάδα, είναι η μεταμόρφωση στην ταινία της Καίτης Μανωλιδάκη, της Ελληνίδας ηθοποιού που θα έχουμε τη χαρά να δούμε να παίζει δίπλα στο χολιγουντιανό πρωταγωνιστή Νίκολας Κέιτζ.

Η Καίτη Μανωλιδάκη υποδύεται μια λεπρή, με τη μεταμόρφωσή της να είναι εντυπωσιακή. Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε μαζί της, μας μετέφερε στην ατμόσφαιρα των γυρισμάτων περιγράφοντας την εμπειρία της από κάποιες από τις σκηνές όπου εμφανίζεται.

Όπως ανέφερε στην «ON time» η κρητικής καταγωγής ηθοποιός: «Αρχικά, γοητεύτηκα από την απίστευτη τέχνη της Βελγίδας special effects make up artist, η οποία με μεταμόρφωσε σε λεπρή! Η βαθιά πληγή στο μέτωπο ήταν τόσο αληθινή, που ανατρίχιαζα κι εγώ και οι άλλοι που με αντίκριζαν».

Στη συνέχεια μας περιέγραψε μια τρομακτική σκηνή: «Σε μια σκηνή η Isla Johnston μου σπάει το χέρι και η κάμερα δείχνει τένοντες, νεύρα και φυσικά το σπασμένο μου κόκαλο! Έριχνα κρυφές ματιές, γιατί κάθε φορά μού ερχόταν να λιποθυμήσω».

Περιγράφοντας ακόμη μία από τις σκηνές της ταινίας, η Καίτη Μανωλιδάκη ανέφερε στην «ON time»: «Η δεύτερη έκπληξη στα νυχτερινά γυρίσματα ήταν που έπρεπε να κατέβω, με βοήθεια φυσικά, μια βαθιά πανέμορφη χαράδρα για τις σκηνές - ένα μεταφυσικό τοπίο που απέπνεε μυστικισμό και απίστευτη ενέργεια. Δεν θα πίστευα ποτέ ότι μέσα στην Αττική υπάρχουν κρυφά απάτητα απόκοσμα κι εκπληκτικά δάση με βουνά και χαράδρες. Μεγάλο ενδιαφέρον βρήκα και όταν διάβαζα το σενάριο που υπογράφει ο σκηνοθέτης του έργου Lotfy Nathan. Μια ιστορία από τα παιδικά χρόνια του Ιησού, βασισμένη στο απόκρυφο Ευαγγέλιο του Θωμά».

Όσο για τη συνεργασία της με το διάσημο πρωταγωνιστή Νίκολας Κέιτζ, μας είπε: «Το να δουλεύεις με επώνυμους ξένους ή Έλληνες συναδέλφους δεν αποτελεί πάντα πρόκληση. Οι επαγγελματίες κάνουν τη δουλειά τους εκείνη τη στιγμή, ξεχνώντας το όνομα, γιατί έχουν στο μυαλό τους μόνο αυτό που υποδύονται οι ίδιοι και οι συμπαίκτες τους. Ο Νίκολας Κέιτζ ήταν τυπικός όπως όλοι».


Ποια είναι

Η Καίτη Μανωλιδάκη έχει διαγράψει αθόρυβα λαμπρή πορεία στο χώρο του θεάτρου και του κινηματογράφου.

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα με καταγωγή από την Κρήτη. Σπούδασε στις σχολές Καρόλου Κουν, Πέλλου Κατσέλη και με υποτροφία στο πρωτοποριακό θέατρο «77», στο Lodz της Πολωνίας, ενώ έχει κάνει σπουδές και στην κλασική κιθάρα, στο κλασικό τραγούδι, στο χορό, στην Commedia Dell' Arte και στη Θεατρολογία.

Έχει συνεργαστεί με σπουδαίους σκηνοθέτες, είναι εγκεκριμένη από το υπ. Πολιτισμού καθηγήτρια υποκριτικής και αυτοσχεδιασμού, ενώ έχει συμμετάσχει σε πολλές διεθνείς παραγωγές, όπως στην ταινία «The Rhapsodist» του Nikolai Hummel, «Return», σε σκηνοθεσία Uberto Pasolini, «The monument», σε σκηνοθεσία Bryan Singer, «The boy with the light blue eyes» και τώρα στη μεγάλη παραγωγή «Τhe Carpenter’s Son».


Από τον Χρήστο Τρεμούλη