"Κώδικας πιπεριάς": Νέα μέθοδο απιστίας έχουν εφεύρει οι παντρεμένοι - Τα σούπερ μάρκετ αντικαθιστούν τις εφαρμογές γνωριμιών
Το νέο trend των παντρεμένων
Καινούργια μέθοδο απιστίας, τον "κώδικα της πιπεριάς", έχουν ανακαλύψει οι παντρεμένοι για την εύρεση πιθανού εραστή ή ερωμένης ενώ βρίσκονται στο σούπερ μάρκετ
Μία διαφορετική μέθοδο απιστίας έχουν ανακαλύψει οι παντρεμένοι για να δηλώσουν διαθέσιμοι να γνωρίσουν κάποιον πιθανό εραστή ή ερωμένη πίσω από την πλάτη του συντρόφου τους και όλα αυτά ενώ κάνουν ψώνια στο σούπερ μάρκετ. Κάποιος ...ύπουλος χρήστης του φόρουμ για φλερτ του ιστότοπου εξωσυζυγικών γνωριμιών Illicit Encounters πρότεινε τον "κώδικα της πιπεριάς".
Η ιδέα τράβηξε γρήγορα την προσοχή άλλων χρηστών στο φόρουμ φλερτ με ένα άτομο να δηλώνει ότι «δεν είχε δει ποτέ τόση επισκεψιμότητα σε ένα θέμα».
«Ίσως πρέπει να διαλέξετε ένα συγκεκριμένο μέρος στο σούπερ μάρκετ για να περιπλανηθείτε όταν πάρετε τις δύο πιπεριές σας γιατί διαφορετικά θα ήταν πολύ δύσκολο. Στους διαδρόμους με τα ψυγεία;» έγραψε κάποιος άλλος.
Ο «κώδικας πιπεριάς» κέρδισε μια σοκαριστικά θετική ανταπόκριση από τα μέλη, με ορισμένα να δηλώνουν ότι «σίγουρα» θα δοκιμάσουν την περίεργη μέθοδο.
Κάποιος είπε: «Αυτό θα μπορούσε να κάνει το σούπερ μάρκετ πολύ πιο ενδιαφέρον. Ανάποδες πιπεριές! Σίγουρα θα το δοκιμάσω».
Άλλοι είπαν ότι το δοκίμασαν ήδη και πέτυχε ενώ άλλοι μάλιστα δημοσίευσαν τις δικές τους προτάσεις για το ποια λαχανικά να χρησιμοποιήσουν.
Ένας χρήστης είπε χιουμοριστικά: «Σίγουρα να μην περπατάς απλώς σαγηνευτικά με μια μελιτζάνα;». Ένας άλλος έγραψε: «Σίγουρα ένα μεγάλο αγγούρι που στέκεται όρθιο θα ήταν πιο κατάλληλο;».
Ο ανανάς που φέρνει τον έρωτα
Δεν είναι η πρώτη φορά, ωστόσο, που οι άνθρωποι είναι τόσο εφευρετικοί για την εύρεση κάποιας ερωτική σχέση. Προσφάτως, στην Ισπανία ξεκίνησε ένα trend στα σούπερ μάρκετ με τρόφιμά που τοποθετούνται με συγκεκριμένο τρόπο στο καρότσι, έτσι ώστε να δηλώνουν τη ερωτική πρόθεση του καταναλωτή.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το συγκεκριμένο trent ο καταναλωτής πρέπει να πάει μεταξυ 7μμ και 8μμ σε συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, να τοποθετήσει στο καλάθι του έναν ανανά γυρισμένο ανάποδα και να κατευθυνθεί στον διάδρομο των κρασιών. Ωστόσο, υπάρχουν κι άλλα προϊόντα που μπορεί να παρατηρήσει κάποιος στο καρότσι ενός άλλου προκειμένου να καταλάβει περισσότερες λεπτομέρειες για το είδος της σχέσης που ψάχνει. Για παράδειγμα, αν κάποιος έχει στο καρότσι του σοκολάτες ή γλυκά, αυτό σημαίνει ότι αναζητά μια μακροχρόνια σχέση ή κάτι πιο σοβαρό. Αντίθετα, ένα όσπριο ή μαρούλι σημαίνει ότι ψάχνει για κάτι πιο περιστασιακό.
"Κώδικας πιπεριάς": η νέα μέθοδος απιστίας στα σούπερ μάρκετ
Ειδικότερα, ο χρήστης πρότεινε να τοποθετούνται δύο πιπεριές στο καλάθι ή στο καρότσι αλλά με τα κοτσάνια γυρισμένα προς τα κάτω. «Κι αν ξεκινήσουμε έναν μυστικό κώδικα στο πιο κοσμικό μέρος όλων, το σούπερ μάρκετ;», πρότεινε. «Είναι σαν μια μυστική χειραψία, αλλά με λαχανικά», έγραφε στην ενθουσιώδη πρότασή του «Σκέψου το. Περπατάς ανέμελα στους διαδρόμους και ξαφνικά εντοπίζεις κάποιον με τις εν λόγω πιπεριές στο καλάθι του. Τα μάτια σας συναντιούνται. Υπάρχει μια αναγνωριστική ματιά. Μια άμεση σύνδεση, όλα χάρη σε μερικές πιπεριές», πρόσθεσε. «Είναι τέλειο! Κανείς δεν θα υποψιαζόταν ποτέ ότι τα εβδομαδιαία ψώνια τροφίμων θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε κάτι πολύ πιο… αχνιστό», έγραψε.Η ιδέα τράβηξε γρήγορα την προσοχή άλλων χρηστών στο φόρουμ φλερτ με ένα άτομο να δηλώνει ότι «δεν είχε δει ποτέ τόση επισκεψιμότητα σε ένα θέμα».
«Ίσως πρέπει να διαλέξετε ένα συγκεκριμένο μέρος στο σούπερ μάρκετ για να περιπλανηθείτε όταν πάρετε τις δύο πιπεριές σας γιατί διαφορετικά θα ήταν πολύ δύσκολο. Στους διαδρόμους με τα ψυγεία;» έγραψε κάποιος άλλος.
Ο «κώδικας πιπεριάς» κέρδισε μια σοκαριστικά θετική ανταπόκριση από τα μέλη, με ορισμένα να δηλώνουν ότι «σίγουρα» θα δοκιμάσουν την περίεργη μέθοδο.
Κάποιος είπε: «Αυτό θα μπορούσε να κάνει το σούπερ μάρκετ πολύ πιο ενδιαφέρον. Ανάποδες πιπεριές! Σίγουρα θα το δοκιμάσω».
Άλλοι είπαν ότι το δοκίμασαν ήδη και πέτυχε ενώ άλλοι μάλιστα δημοσίευσαν τις δικές τους προτάσεις για το ποια λαχανικά να χρησιμοποιήσουν.
Ένας χρήστης είπε χιουμοριστικά: «Σίγουρα να μην περπατάς απλώς σαγηνευτικά με μια μελιτζάνα;». Ένας άλλος έγραψε: «Σίγουρα ένα μεγάλο αγγούρι που στέκεται όρθιο θα ήταν πιο κατάλληλο;».
Ο ανανάς που φέρνει τον έρωτα
Δεν είναι η πρώτη φορά, ωστόσο, που οι άνθρωποι είναι τόσο εφευρετικοί για την εύρεση κάποιας ερωτική σχέση. Προσφάτως, στην Ισπανία ξεκίνησε ένα trend στα σούπερ μάρκετ με τρόφιμά που τοποθετούνται με συγκεκριμένο τρόπο στο καρότσι, έτσι ώστε να δηλώνουν τη ερωτική πρόθεση του καταναλωτή.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το συγκεκριμένο trent ο καταναλωτής πρέπει να πάει μεταξυ 7μμ και 8μμ σε συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, να τοποθετήσει στο καλάθι του έναν ανανά γυρισμένο ανάποδα και να κατευθυνθεί στον διάδρομο των κρασιών. Ωστόσο, υπάρχουν κι άλλα προϊόντα που μπορεί να παρατηρήσει κάποιος στο καρότσι ενός άλλου προκειμένου να καταλάβει περισσότερες λεπτομέρειες για το είδος της σχέσης που ψάχνει. Για παράδειγμα, αν κάποιος έχει στο καρότσι του σοκολάτες ή γλυκά, αυτό σημαίνει ότι αναζητά μια μακροχρόνια σχέση ή κάτι πιο σοβαρό. Αντίθετα, ένα όσπριο ή μαρούλι σημαίνει ότι ψάχνει για κάτι πιο περιστασιακό.