Γιάννης Αντετοκούνμπο: Η μυστική "Μύκονος" του "Greek Freak" και οι business... αλά Λεμπρόν (Εικόνες)
Οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες του Έλληνα σούπερ σταρ
Κινηµατογραφικές παραγωγές, ρούχα, µπουτίκ Antetokounbros, επενδύσεις σε ακίνητα και αµπελώνες συνθέτουν το portfolio του "Greek Freak" εκτός παρκέ
Αυτή η επένδυση είναι µία από τις πιο σηµαντικές που έχουµε πραγµατοποιήσει στην Ελλάδα µέχρι σήµερα», ανέφερε ο ΓιάννηςΑντετοκούνµπο για την εξαγορά
του Village Shopping & More, ενώ ο µεγαλύτερος αδερφός του Θανάσης είπε: «Αυτή η επαγγελµατική κίνηση φέρει έναν συναισθηµατικό χαρακτήρα, καθώς έχουµε ιδιαίτερες αναµνήσεις από τα παιδικά µας χρόνια».
Στην ανακοίνωση της Premia Properties επισηµαίνεται:
«Η συγκεκριµένη επιχειρηµατική κίνηση από τον Γιάννη Αντετοκούνµπο και τον Ηλία Γεωργιάδη έχει στόχο να αναβαθµίσει το γνωστό συγκρότηµα και να δηµιουργήσει στην ευρύτερη περιοχή ένα πρότυπο sports and entertainment center (κέντρο άθλησης και ψυχαγωγίας) και ένα σηµείο συνάντησης για οικογένειες µε παιδιά και νέους ανθρώπους. Οι εγκαταστάσεις του ακινήτου, παρότι είναι σε καλό επίπεδο, θα αναβαθµιστούν άµεσα».
Η νέα επιχειρηµατική κίνηση του Γιάννη δείχνει τη δεδοµένη αγάπη του για την Ελλάδα, τη χώρα στην οποία ανδρώθηκε ως ένα παιδί φτωχών µεταναστών, πριν ανοίξει τα φτερά του για τον µαγικό κόσµο του ΝΒΑ, εκεί όπου «λάµπει» κάθε σεζόν στο παρκέ, έχοντας ήδη ένα δαχτυλίδι πρωταθλητή να φιγουράρει στη συλλογή του µε τους Μιλγουόκι Μπακς. Οµως δεν έµεινε µόνο στην πορτοκαλί θεά, αλλά εισήλθε για τα καλά και στις business εκτός γηπέδων.
Με προσεκτικές και ιδιαίτερα µελετηµένες κινήσεις ο «Greek Freak» του ΝΒΑ, µέσα σε λίγα χρόνια, έχει εξελιχθεί σε έναν πολύ πετυχηµένο επιχειρηµατία, ακολουθώντας το motto «Κάν’ το όπως ο Λεµπρόν». Ο 39χρονος σταρ του NBA ήταν και είναι το είδωλο του δικού µας Γιάννη, όχι µόνο για τη µυθική πορεία του, αλλά και τις επιχειρηµατικές του κινήσεις, οι οποίες τον έκαναν ακόµη πιο πλούσιο, ανοίγοντας εταιρείες και συνεργαζόµενος µε ονόµατα όπως ο πολύς Dr. Dre.
Πολλοί λένε ότι ο Γιάννης ακολουθεί µία σχεδόν παράλληλη πορεία µε αυτή του Λεµπρόν σε ό,τι έχει να κάνει µε τις επενδύσεις, στοχεύοντας σε projects, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι άµεσα συνυφασµένα µε την Ελλάδα. Η συλλογή ρούχων Antetokounbros ήταν µόνο η αρχή της επιχειρηµατικής του δραστηριότητας, που επεκτάθηκε και στην αγορά ακινήτων, µε µια κατοικία στο Ψυχικό και άλλη µια στο Costa Navarino. Εκεί όπου τον Σεπτέµβριο του 2023 ο Γιάννης φωτογραφήθηκε χαµογελαστός µαζί µε τον οµογενή επιχειρηµατία Ηλία Γεωργιάδη στους αµπελώνες του Costa Navarino, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία τους.
Και εγένετο κρασί
O «Greek Freak» και τα αδέρφια του Κώστας, Θανάσης και Αλεξ, µέσω της εταιρείας τους Ante Inc., ένωσαν τις δυνάµεις τους µε τα Ελληνικά Οινοποιεία του Γεωργιάδη αποκτώντας ποσοστό που αγγίζει το 10%, οδηγούµενοι απότη βαθιά επιθυµία τους να υποστηρίξουν στην Ελλάδα την ανάπτυξη της οινοποίησης. Ο Γιάννης Αντετοκούνµπο είχε δηλώσει µεταξύ άλλων τότε: «Χαίροµαι ιδιαίτερα για τη συνεργασία µας µε τον Ηλία Γεωργιάδη. Μαζί θα καταφέρουµε να αναπτύξουµε εταιρείες µε ιστορία, οι οποίες παράγουν φυσικά προϊόντα της ελληνικής γης, όπως το κρασί».
Ο Λεµπρόν, από την άλλη, είναι ο πρεσβευτής µιας ειδικής έκδοσης του µυθικού κονιάκ Hennessy που φέρει το όνοµά του, όµως στον γάµο του φίλου του δοκίµασε το πρώτο κρασί που κυκλοφόρησε ο Γιάννης. Εκεί έγιναν τα αποκαλυπτήρια του ροζέ οίνου που γεννήθηκε από τη συνεργασία Αντετοκούνµπο - Γεωργιάδη, το Sincerely Mariah, που πήρε το όνοµα της συζύγου του «Greek Freak». ∆ηµιουργήθηκε από δύο ποικιλίες σταφυλιών, το Grenache Rouge και το Syrah, που βγάζουν πλούσια αρώµατα κόκκινων φρούτων, όπως η φράουλα. Αναµένονται και άλλα κρασιά, αφού τα Ελληνικά Οινοποιείατου Ηλία Γεωργιάδη, στα οποία έχει µπει ο Γιάννης, σε συνεργασία µε την Τ.Ε.ΜΕΣ. του Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλου, θα αναπτυχθούν στους ιστορικούς ιδιόκτητους αµπελώνες Navarino Vineyards.
Το νέο οινοποιείο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2026, ενώ τα συγκεκριµένα αµπέλια, που βρίσκονται στο Μουζάκι Τριφυλίας σε υψόµετρο 400-600, εκτείνονται σε 600 στρέµµατα και «βλέπουν» τον Μεσσηνιακό κόλπο. Το νέο οινοποιείο, µε τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, θα έχει αρχικά παραγωγική δυναµικότητα που θα ξεπερνά τις 300.000 φιάλες τον χρόνο και θα είναι ανοιχτό σε επισκέπτες. Οι τελευταίοι θα ξεναγούνται στους χώρους του και θα έχουν τη δυνατότητα γευσιγνωσίας των κρασιών του. Στα επιχειρηµατικά χνάρια του Λεµπρόν, που είχε ιδρύσει εταιρεία παραγωγής ταινιών, βαδίζει πλέον και ο «Greek Freak» µαζί µε τον Ελληνοαµερικανό Κρίστοφερ Αντρέ Μαρκς.
Εκαναν δυναµικό µπάσιµο στα παγκόσµια κινηµατογραφικά δρώµενα µε την πρώτη τους διεθνή ταινία, η οποία είναι γυρισµένη στην Ελλάδα, µε τη συµµετοχή γνωστών ξένων και Ελλήνων ηθοποιών και έχει τον τίτλο «Mykonos». Τα γυρίσµατα πραγµατοποιήθηκαν στον πιο διάσηµο ξερόβραχο του Αιγαίου µε συνθήκες άκρας µυστικότητας και απόλυτης εχεµύθειας από τους συµµετέχοντες σε αυτήν.
Στη µεγάλη παραγωγή συµµετέχουν και αρκετοί Ελληνες ηθοποιοί, όπως η Κλέλια Ανδριολάτου, η Μαρία Καβογιάννη, ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης, ο Γιάννης ∆ρακόπουλος, ο Πάνος Κορώνης, ο Μάκης Παπαδηµητρίου, ο Γιώργος Πυρπασόπουλος και ο Χρήστος Πασσαλής. Μαζί τους συµπράττουν οι δηµοφιλείς από ξένες ταινίες και σειρές Ρικάρντο Σκαµάρτσιο, Αντριου Γεωργιάδης, Βίτο Σνάµπελ και Τζούλια Φοξ. Πρόκειται για µια κωµωδία µυθοπλασίας που καταγράφει τις περιπέτειες µιας εκκεντρικής οµάδας ευγενών κλεφτών, οι οποίοι ληστεύουν αλαζονικούς εύπορους τουρίστες, αφού θεωρούν ότι οι συγκεκριµένοι καταστρέφουν κάθε καλοκαίρι το «νησί των ανέµων».
Η πλοκή διαδραµατίζεται µε φόντο το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου, που ενέπνευσε τον Γιάννη για το όνοµα της νεοσύστατης εταιρείας παραγωγής, που είναι και το νέο του επιχειρηµατικό εγχείρηµα. Φέρει τον τίτλο «Studio Galazio» και επικεντρώνεται στη δηµιουργία και το γύρισµα κινηµατογραφικών ταινιών, αλλά και τηλεοπτικών σειρών, που θα έχουν έντονο το ελληνικό στοιχείο.
Η «Mykonos» είναι µόνο η αρχή για το δίδυµο Αντετοκούνµπο - Μαρκς, µε τον δεύτερο να αποκτάφήµη σε Ελλάδα και εξωτερικό ως σκηνοθέτης της ταινίας-ντοκιµαντέρ «King Otto». Στο φιλµ αποτυπώνεται η εξωπραγµατική διαδροµή της ελληνικής εθνικής οµάδας ποδοσφαίρου προς την κορυφή της Ευρώπης, το 2004, µε επικεφαλής τον Γερµανό προπονητή Οτο Ρεχάγκελ.
Η ταινία «Mykonos», µε την οποία εγκαινιάζει τη νέα εταιρεία παραγωγής που έστησαν µε τον Γιάννη, είναι η πρώτη µεγάλου µήκους ταινία σε δικό του σενάριο και σκηνοθεσία. Ιδιαίτερα σηµαντικό είναι και το γεγονός ότι σε αυτό το παρθενικό βήµα του νέου τους εγχειρήµατος οι δύο συνεργάτες βασίστηκαν όχι µόνο σε ξένους, αλλά και σε πολλούς Ελληνες ηθοποιούς.
Επέλεξαν µάλιστα ονόµατα τα οποία έχουν έρθει σε επαφή µε το διεθνές κοινό ως πρωταγωνιστές ελληνικών σειρών, αλλά και διεθνών ταινιών που έχουν κυκλοφορήσει στο Netflix, όπως για παράδειγµα η Κλέλια Ανδριολάτου και η Μαρία Καβογιάννη από το «Maestro in Blue» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Τόσο οι κινηµατογραφικές όσο και οι τηλεοπτικές παραγωγές αποτελούν ένα επιχειρηµατικό βήµα, στο οποίο ο Γιάννης επέλεξε να δραστηριοποιηθεί από πέρυσι ουσιαστικά.
Για τον λόγο αυτό συνέστησε στις αρχές του 2024 την εταιρεία Improbable Media στη οποία συµµετέχουν µέλη της οικογένειάς του και ο πρώην Αµερικανός µπασκετµπολίστας του NBA, Τζέι Γουίλιαµς, που εστιάζει σε ιστορίες αθλητών και ντοκιµαντέρ.
Το «Mykonos» πάντως είναι η πρώτη ταινία µυθοπλασίας στην οποία συµµετέχει ως παραγωγός η εταιρεία του και φρόντισε να το λανσάρει µε ένα ινσταγκραµικό story: «Παιδιά, πόσο αγαπώ τη Μύκονο το ξέρετε... Είµαι πολύ ενθουσιασµένος που ανακοινώνω επίσηµα ότι η εταιρεία παραγωγής µου, Ιmprobable Media, συνεργάστηκε µε τη Studio Galazio για την παραγωγή της πρώτης µου ταινίας µεγάλου µήκους ως παραγωγός... MYKONOS, the Movie, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Christopher André Marks, έρχεται σύντοµα...».
Τα ρούχα είναι σταθερή αξία
∆εν είχαν περάσει παρά λίγες ηµέρες πέρσι τον Ιούνιο αφότου είχε αφιχθεί οικογενειακώς στην Ελλάδα για τις καλοκαιρινές διακοπές ο Γιάννης Αντετοκούνµπο, όταν έγινε γνωστό ότι «χτυπάει» ξανά στο επιχειρείν, µαζί µε τα αδέρφια του. Οι Antetokounbros, σύµφωνα µε δηµοσίευµα της «Milwaukee Journal Sentinel», ετοιµάζονταν να ανοίξουν µια νέα µπουτίκ, µέσα στο ολοκαίνουργιο ξενοδοχείο «Trade», όπερ και εγένετο έπειτα από λίγους µήνες, για την ακρίβεια τον Οκτώβριο του 2023.
Το κατάστηµα λέγεται «Antetokounbros» φυσικά, στεγάζεται στον πρώτο όροφο του νέου ξενοδοχείου κι εκεί µπορεί να βρει κάποιος τα ρούχα, τα καπέλα και άλλα αντικείµενα που έχει λανσάρει ο «Greek Freak» και τα αδέρφια του. Το location του νέου µαγαζιού θεωρείται στρατηγικό, αφού το ξενοδοχείο βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Fiserv Forum, το γήπεδο των Milwaukee Bucks, κάτι που σηµαίνει ότι πολλοί fan του Γιάννη θα το επισκεφθούν.
Τα αδέρφια Αντετοκούνµπο -Γιάννης, Θανάσης, Κώστας, Αλεξ και Φράνσις- εγκαινίασαν το 2022 την πρώτη τους µπουτίκ µέσα στο αεροδρόµιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», µε πλήθος κόσµου να δίνουν το «παρών». Εκτός από µπλούζες, χούντι, ζακέτες και καπέλα στη νέα µπουτίκ του Μιλγουόκι πωλούνται και αντικείµενα όπως κούπες καφέ, µε το σήµα Antetokounbros και το logo «We are all bros», που σηµαίνει «είµαστε όλοι αδέρφια».
Μέρος των εσόδων θα διατεθεί στο «Giant Heart» που υποστηρίζει ευπαθείς οµάδες στην Ελλάδα, τη χώρα όπου µεγάλωσε ο Γιάννης Αντετοκούνµπο και τα αδέρφια του, πριν εκτοξευθεί στο παγκόσµιο µπασκετικό και επιχειρηµατικό πλέον στερέωµα.
* Δημοσιεύθηκε στην Κυριακάτικη Απογευματινή