Η έκθεση «The Face Magazine: Culture Shift» στην Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου, η οποία θα διαρκέσει από τις 20 Φεβρουαρίου έως τις 18 Μαΐου 2025, εστιάζει στο ιστορικό περιοδικό «The Face».



"The Face": Η "Βίβλος του στυλ" που διαμόρφωσε την ποπ κουλτούρα του '80-'90

Το «The Face» θεωρείται η «Βίβλος του στυλ» της Μεγάλης Βρετανίας και είχε τεράστια επιρροή στη διαμόρφωση των δεκαετιών του ’80 και του ’90, όντας το περιοδικό που καθόρισε την ποπ κουλτούρα της εποχής.

Η έκθεση θα προσφέρει μια αναδρομή στο έργο του περιοδικού, αναδεικνύοντας τη δύναμη που είχε στην ανάπτυξη της μουσικής, της μόδας και της κοινωνικής σκηνής εκείνης της περιόδου.

Αυτή η έκθεση θα συγκεντρώσει το έργο περισσότερων από 80 φωτογράφων, συμπεριλαμβανομένων των Sheila Rock, Stéphane Sednaoui, Corinne Day, David Sims, Elaine Constantine και Sølve Sundsbø, και θα περιλαμβάνει περισσότερες από 200 φωτογραφίες - μια μοναδική ευκαιρία να δείτε πολλές από αυτές τις εικόνες για πρώτη φορά μακριά από τη σελίδα του περιοδικού. Από το 1980 έως το 2004 το «The Face» έπαιξε ζωτικό ρόλο στη δημιουργία της σύγχρονης κουλτούρας.

Οι μουσικοί που παρουσιάζονταν στα εξώφυλλά του σημείωσαν παγκόσμια επιτυχία και τα μοντέλα που υποστήριζε -συμπεριλαμβανομένης της νεαρής Κέιτ Μος- αλλά και ηθοποιοί, όπως ο Λεονάρντο ντι Κάπριο και ο Τζόνι Ντεπ, έγιναν τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της εποχής τους. Το περιοδικό εγκαινίασε επίσης την καριέρα πολλών κορυφαίων φωτογράφων και ειδικών της μόδας, στους οποίους δόθηκε η δημιουργική ελευθερία να επαναπροσδιορίσουν ριζικά την οπτική γλώσσα της φωτογραφίας μόδας και να καθορίσουν το πνεύμα της εποχής τους.

Επανακυκλοφορώντας το 2019, το περιοδικό συνεχίζει να παρέχει έναν ανατρεπτικό και δημιουργικό χώρο για τους δημιουργούς εικόνων, υποστηρίζοντας φρέσκα ταλέντα στη φωτογραφία, τη μόδα, τη μουσική και στον γραφιστικό σχεδιασμό. Η επιμέλεια της έκθεσης «Culture Shift» ανήκει στη Sabina Jaskot-Gill, μαζί με τους συμβούλους επιμέλειας Lee Swillingham, πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του «The Face» από το 1992 έως το 1999, και Norbert Schoerner, φωτογράφο, του οποίου η δουλειά εμφανιζόταν στο περιοδικό κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’90.