Το νέο αφεντικό της Boeing υπόσχεται αλλαγή εταιρικής κουλτούρας καθώς αποκαλύπτει ζημίες 6 δις δολαρίων
Ο Κέλι Όρτμπεργκ, 64 ετών ανέλαβε τη διοίκηση της εταιρείας κατασκευής αεροσκαφών τον Αύγουστο
Η Boeing ανακοίνωσε αυτό το μήνα σχέδια για την περικοπή 17.000 θέσεων εργασίας, δηλαδή το 10% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της
Η BOEING ανακοίνωσε τριμηνιαίες ζημίες ύψους 6,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων εν μέσω απεργίας 33.000 μηχανικών, καθώς ο νέος διευθύνων σύμβουλος αγωνίζεται να αποκαταστήσει τη φήμη της. Ο Κέλι Όρτμπεργκ, 64 ετών, ο οποίος ανέλαβε τη διοίκηση του κατασκευαστή αεροσκαφών τον Αύγουστο, ζήτησε «θεμελιώδη αλλαγή εταιρικής κουλτούρας» στην Boeing. Ο ίδιος δήλωσε ότι η εμπιστοσύνη στην εταιρεία έχει υπονομευθεί, ότι «έχει επιβαρυνθεί με υπερβολικό χρέος» και ότι υπήρξαν «σοβαρά κενά» στις επιδόσεις της.
Η εταιρεία βρισκόταν «στο μεταίχμιο», πρόσθεσε, και έπρεπε να βελτιώσει τη λειτουργία των αμυντικών δραστηριοτήτων της και των γραμμών παραγωγής 737 Max και 777. «Πρόκειται για ένα μεγάλο πλοίο που θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να αλλάξει πορεία, αλλά όταν τα καταφέρει, έχει τη δυνατότητα να γίνει και πάλι σπουδαίο», δήλωσε ο Όρτμπεργκ στους υπαλλήλους πριν από την πρώτη του κλήση για τα κέρδη ως διευθύνων σύμβουλος. Η Boeing ανακοίνωσε αυτό το μήνα σχέδια για την περικοπή 17.000 θέσεων εργασίας, δηλαδή το 10% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της.
Η κατασκευή των εμπορικών αεροσκαφών της στη δυτική ακτή της Αμερικής έχει πληγεί από τις απεργιακές κινητοποιήσεις, οι οποίες ξεκίνησαν στις 13 Σεπτεμβρίου και εκτιμάται ότι κοστίζουν στην εταιρεία 50 εκατομμύρια δολάρια ημερησίως. Τα μέλη του συνδικάτου ψήφιζαν την Τετάρτη για μια προτεινόμενη νέα συμφωνία, η οποία περιελάμβανε έναν τετραετή μισθολογικό διακανονισμό ύψους 35%.
Η Boeing βρισκόταν υπό οικονομική πίεση πριν από την απεργία. Αναγκάστηκε να επιβραδύνει την κατασκευή για να βελτιώσει την ασφάλεια μετά την έκρηξη ενός πλαισίου πόρτας από ένα αεροσκάφος 737 Max κατά τη διάρκεια μιας πτήσης τον Ιανουάριο.
Η Boeing είχε ήδη αμαυρωθεί από δύο συντριβές αεροσκαφών 737 Max που προκάλεσαν τον θάνατο 346 επιβατών και πληρώματος το 2018 και το 2019.
Η ζημία ύψους 6,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο έως το τέλος Σεπτεμβρίου είναι η μεγαλύτερη από τα 8,4 δισεκατομμύρια δολάρια που αναφέρθηκαν το τέταρτο τρίμηνο του 2020, όταν η πανδημία προκάλεσε κατάρρευση της ζήτησης για νέα αεροπλάνα. Την Τετάρτη, η Boeing ανακοίνωσε χρέος 57,7 δισ. δολαρίων και τριμηνιαία ταμειακή ρευστότητα 1,96 δισ. δολαρίων, έναντι ταμειακής ρευστότητας 310 εκατ. δολαρίων ένα χρόνο νωρίτερα. Τα τριμηνιαία έσοδα μειώθηκαν κατά 1% σε 17,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Boeing αντιμετωπίζει προκλήσεις για την άμεση επανεκκίνηση της παραγωγής του 737 Max καθώς και των μοντέλων 767 και 777 μετά την απεργία, λόγω των πιέσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού της. Θα πρέπει να πείσει τους προμηθευτές που ανακοίνωσαν απολύσεις και ανέβαλαν επενδύσεις τις τελευταίες εβδομάδες να αντιστρέψουν την πορεία τους και να υποστηρίξουν τα σχέδια παραγωγής της.
Αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες σχετικά με την εταιρική κουλτούρα, ο Όρτμπεργκ δήλωσε ότι οι ηγέτες της Boeing πρέπει να βρίσκονται «στα εργοστάσια, στα συνεργεία και στα εργαστήρια μηχανικής». Ο ίδιος επίσης δήλωσε: «Πρέπει να γνωρίζουμε τι συμβαίνει, όχι μόνο με τα προϊόντα μας, αλλά και με τους ανθρώπους μας. «Και το πιο σημαντικό, πρέπει να αποτρέψουμε την υποβάθμιση των προβλημάτων και να συνεργαστούμε καλύτερα για να εντοπίσουμε, να διορθώσουμε και να κατανοήσουμε τα βαθύτερα αίτια».
Επιπλέον ανέφερε ότι υπάρχουν «μεγάλες ευκαιρίες μπροστά μας», με ένα ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών περίπου μισού τρισεκατομμυρίου δολαρίων και μια πελατειακή βάση «που μας περιμένει και μας χρειάζεται για να πετύχει». Ο Όρτμπεργκ θα πρέπει να αποφασίσει αν θα προχωρήσει στην κατασκευή ενός νέου αεροσκάφους μεσαίας κατηγορίας, το οποίο θα ονομαστεί 797. Οι μετοχές της Boeing, που έχουν υποχωρήσει περισσότερο από το ένα τρίτο από τον Ιανουάριο, υποχώρησαν κατά 1,8% και έκλεισαν στα 157,06 δολάρια στη Νέα Υόρκη το βράδυ της Τετάρτης.
ΠΗΓΗ: Times Media Ltd / News Licensing
Η εταιρεία βρισκόταν «στο μεταίχμιο», πρόσθεσε, και έπρεπε να βελτιώσει τη λειτουργία των αμυντικών δραστηριοτήτων της και των γραμμών παραγωγής 737 Max και 777. «Πρόκειται για ένα μεγάλο πλοίο που θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να αλλάξει πορεία, αλλά όταν τα καταφέρει, έχει τη δυνατότητα να γίνει και πάλι σπουδαίο», δήλωσε ο Όρτμπεργκ στους υπαλλήλους πριν από την πρώτη του κλήση για τα κέρδη ως διευθύνων σύμβουλος. Η Boeing ανακοίνωσε αυτό το μήνα σχέδια για την περικοπή 17.000 θέσεων εργασίας, δηλαδή το 10% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της.
Η κατασκευή των εμπορικών αεροσκαφών της στη δυτική ακτή της Αμερικής έχει πληγεί από τις απεργιακές κινητοποιήσεις, οι οποίες ξεκίνησαν στις 13 Σεπτεμβρίου και εκτιμάται ότι κοστίζουν στην εταιρεία 50 εκατομμύρια δολάρια ημερησίως. Τα μέλη του συνδικάτου ψήφιζαν την Τετάρτη για μια προτεινόμενη νέα συμφωνία, η οποία περιελάμβανε έναν τετραετή μισθολογικό διακανονισμό ύψους 35%.
Η Boeing βρισκόταν υπό οικονομική πίεση πριν από την απεργία. Αναγκάστηκε να επιβραδύνει την κατασκευή για να βελτιώσει την ασφάλεια μετά την έκρηξη ενός πλαισίου πόρτας από ένα αεροσκάφος 737 Max κατά τη διάρκεια μιας πτήσης τον Ιανουάριο.
Η Boeing είχε ήδη αμαυρωθεί από δύο συντριβές αεροσκαφών 737 Max που προκάλεσαν τον θάνατο 346 επιβατών και πληρώματος το 2018 και το 2019.
Η ζημία ύψους 6,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο έως το τέλος Σεπτεμβρίου είναι η μεγαλύτερη από τα 8,4 δισεκατομμύρια δολάρια που αναφέρθηκαν το τέταρτο τρίμηνο του 2020, όταν η πανδημία προκάλεσε κατάρρευση της ζήτησης για νέα αεροπλάνα. Την Τετάρτη, η Boeing ανακοίνωσε χρέος 57,7 δισ. δολαρίων και τριμηνιαία ταμειακή ρευστότητα 1,96 δισ. δολαρίων, έναντι ταμειακής ρευστότητας 310 εκατ. δολαρίων ένα χρόνο νωρίτερα. Τα τριμηνιαία έσοδα μειώθηκαν κατά 1% σε 17,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Boeing αντιμετωπίζει προκλήσεις για την άμεση επανεκκίνηση της παραγωγής του 737 Max καθώς και των μοντέλων 767 και 777 μετά την απεργία, λόγω των πιέσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού της. Θα πρέπει να πείσει τους προμηθευτές που ανακοίνωσαν απολύσεις και ανέβαλαν επενδύσεις τις τελευταίες εβδομάδες να αντιστρέψουν την πορεία τους και να υποστηρίξουν τα σχέδια παραγωγής της.
Αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες σχετικά με την εταιρική κουλτούρα, ο Όρτμπεργκ δήλωσε ότι οι ηγέτες της Boeing πρέπει να βρίσκονται «στα εργοστάσια, στα συνεργεία και στα εργαστήρια μηχανικής». Ο ίδιος επίσης δήλωσε: «Πρέπει να γνωρίζουμε τι συμβαίνει, όχι μόνο με τα προϊόντα μας, αλλά και με τους ανθρώπους μας. «Και το πιο σημαντικό, πρέπει να αποτρέψουμε την υποβάθμιση των προβλημάτων και να συνεργαστούμε καλύτερα για να εντοπίσουμε, να διορθώσουμε και να κατανοήσουμε τα βαθύτερα αίτια».
Επιπλέον ανέφερε ότι υπάρχουν «μεγάλες ευκαιρίες μπροστά μας», με ένα ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών περίπου μισού τρισεκατομμυρίου δολαρίων και μια πελατειακή βάση «που μας περιμένει και μας χρειάζεται για να πετύχει». Ο Όρτμπεργκ θα πρέπει να αποφασίσει αν θα προχωρήσει στην κατασκευή ενός νέου αεροσκάφους μεσαίας κατηγορίας, το οποίο θα ονομαστεί 797. Οι μετοχές της Boeing, που έχουν υποχωρήσει περισσότερο από το ένα τρίτο από τον Ιανουάριο, υποχώρησαν κατά 1,8% και έκλεισαν στα 157,06 δολάρια στη Νέα Υόρκη το βράδυ της Τετάρτης.
ΠΗΓΗ: Times Media Ltd / News Licensing