Η Heineken σχεδιάζει να ανοίξει το πρώτο ζυθοποιείο στο Ντουμπάι
Το Ντουμπάι επέτρεψε για πρώτη φορά την πώληση και κατανάλωση αλκοόλ πριν από περίπου 20 χρόνια
Το ζυθοποιείο πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του μέχρι το τέλος του 2027 και θα παράγει δημοφιλείς μάρκες μπύρας, όπως Heineken, Kingfisher, Amstel και Birra Moretti, στο εμιράτο
Η Heineken σχεδιάζει να κατασκευάσει το πρώτο μεγάλο εμπορικό ζυθοποιείο στο Ντουμπάι προκειμένου να εκμεταλλευτεί τη ζήτηση σε μια πόλη όπου τα λαμπερά μπαρ και εστιατόρια προσελκύουν εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο. Η Sirocco, μια κοινοπραξία μεταξύ της ολλανδικής ζυθοποιίας και της Maritime and Mercantile International με έδρα το Ντουμπάι, έχει εξασφαλίσει τις απαραίτητες άδειες και εγκρίσεις για το έργο και θα ξεκινήσει την κατασκευή του πριν από το τέλος του επόμενου έτους.
Το ζυθοποιείο πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του μέχρι το τέλος του 2027 και θα παράγει δημοφιλείς μάρκες μπύρας, όπως Heineken, Kingfisher, Amstel και Birra Moretti, στο εμιράτο, το οποίο επέτρεψε για πρώτη φορά την πώληση και κατανάλωση αλκοόλ πριν από περίπου 20 χρόνια. Το Ντουμπάι είναι δημοφιλής τουριστικός και οικονομικός κόμβος και το πολυπληθέστερο από τα επτά εμιράτα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Τα ξενοδοχεία, οι παραλίες και τα αξιοθέατά του, όπως ο ψηλότερος πύργος στον κόσμο, το Μπουρτζ Χαλίφα, προσέλκυσαν πέρυσι περίπου 17 εκατομμύρια ανθρώπους, πολλούς από την Ευρώπη, τη Ρωσία και την Ινδία. Γνωστό ως η πρωτεύουσα των πάρτι του Κόλπου, λόγω των παραλιακών κλαμπ και της πιο φιλελεύθερης στάσης του σε σύγκριση με τους «στεγνούς» γείτονες, όπως η Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ, εφαρμόζει εκκοσμικευτικές μεταρρυθμίσεις για να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες.
Αυτές περιλαμβάνουν την απελευθέρωση των νόμων που διέπουν την κατανάλωση αλκοόλ και την αλλαγή της εργάσιμης εβδομάδας ώστε να ευθυγραμμιστεί με εκείνη της Δύσης. Το εμιράτο είχε 9,31 εκατομμύρια διεθνείς διανυκτερεύσεις επισκεπτών κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2024, αύξηση 9% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι. Η πόλη φιλοξένησε πέρυσι το ρεκόρ των 17,15 εκατομμυρίων διεθνών επισκεπτών.
Η επένδυση σηματοδοτεί την επόμενη φάση της πορείας της Sirocco, η οποία εκτείνεται σε περισσότερες από δύο δεκαετίες, κατά τη διάρκεια των οποίων έγινε ο κορυφαίος προμηθευτής μπύρας στα ΗΑΕ. Το ζυθοποιείο δεν θα είναι το πρώτο που θα ανοίξει στον Κόλπο. Στα τέλη του περασμένου έτους, η Craft by Side Hustle έγινε η πρώτη εταιρεία που παρασκεύασε νόμιμα αλκοόλ στο Άμπου Ντάμπι για να το πουλήσει στη συνέχεια σε βαρέλι στις εγκαταστάσεις της, μετά την αλλαγή της τοπικής νομοθεσίας που επιτρέπει την παραγωγή και πώληση αλκοόλ στον χώρο της.
Ο Γεώργιος Πολυμενάκος, γενικός διευθυντής της Sirocco, δήλωσε ότι η εισαγωγή της τοπικής παραγωγής «θα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις απαιτήσεις της τοπικής αγοράς». Είπε ότι το Ντουμπάι έχει τρεις φορές περισσότερους επισκέπτες από ό,τι όταν η Sirocco εισήλθε για πρώτη φορά στην αγορά, υποστηρίζοντας ότι «η μετάβαση στην τοπική παραγωγή θα διασφαλίσει την ικανότητα της Sirocco να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη τουριστική ζήτηση και να προσφέρει μια πιο φρέσκια εμπειρία μπύρας με τα ίδια διεθνή πρότυπα». Ο ίδιος επίσης δήλωσε: «Το ζυθοποιείο θα σχεδιαστεί με γνώμονα τη βιωσιμότητα και θα επιτύχουμε σημαντική μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των δραστηριοτήτων μας λόγω της σημαντικής μείωσης των θαλάσσιων μεταφορών».
Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο μετά την AB InBev, έχει τις ρίζες της 150 χρόνια πίσω, όταν ένας 22χρονος, ο Χέραρντ Χάινεκεν, αγόρασε το πρώτο του ζυθοποιείο στο Άμστερνταμ. Περιλαμβάνει περισσότερα από 300 εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των Amstel, Tiger, Desperados, Moretti, Strongbow και Bulmers και διαθέτει περίπου 2.400 παμπ στη Βρετανία μέσω της επιχείρησης Star Pubs & Bars.
Τον περασμένο μήνα, η Heineken ανέφερε ότι οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου ξεπέρασαν τις προβλέψεις χάρη στις υψηλότερες πωλήσεις μπύρας χωρίς αλκοόλ και μηλίτη. Οι επιδόσεις της βασικής ομώνυμης μάρκας οδήγησαν στην ανάπτυξη, με τον όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 8,7% σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ ο όγκος της μπύρας χωρίς αλκοόλ και του μηλίτη αυξήθηκε κατά 11% εν μέσω της ισχυρής ζήτησης στη Βραζιλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Βιετνάμ για την μπύρα χωρίς αλκοόλ Heineken 0.0. Προβλέπει αύξηση των λειτουργικών κερδών μεταξύ 4% και 8% φέτος.
ΠΗΓΗ: Times Media Ltd / News Licensing
Το ζυθοποιείο πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του μέχρι το τέλος του 2027 και θα παράγει δημοφιλείς μάρκες μπύρας, όπως Heineken, Kingfisher, Amstel και Birra Moretti, στο εμιράτο, το οποίο επέτρεψε για πρώτη φορά την πώληση και κατανάλωση αλκοόλ πριν από περίπου 20 χρόνια. Το Ντουμπάι είναι δημοφιλής τουριστικός και οικονομικός κόμβος και το πολυπληθέστερο από τα επτά εμιράτα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Τα ξενοδοχεία, οι παραλίες και τα αξιοθέατά του, όπως ο ψηλότερος πύργος στον κόσμο, το Μπουρτζ Χαλίφα, προσέλκυσαν πέρυσι περίπου 17 εκατομμύρια ανθρώπους, πολλούς από την Ευρώπη, τη Ρωσία και την Ινδία. Γνωστό ως η πρωτεύουσα των πάρτι του Κόλπου, λόγω των παραλιακών κλαμπ και της πιο φιλελεύθερης στάσης του σε σύγκριση με τους «στεγνούς» γείτονες, όπως η Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ, εφαρμόζει εκκοσμικευτικές μεταρρυθμίσεις για να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες.
Αυτές περιλαμβάνουν την απελευθέρωση των νόμων που διέπουν την κατανάλωση αλκοόλ και την αλλαγή της εργάσιμης εβδομάδας ώστε να ευθυγραμμιστεί με εκείνη της Δύσης. Το εμιράτο είχε 9,31 εκατομμύρια διεθνείς διανυκτερεύσεις επισκεπτών κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2024, αύξηση 9% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι. Η πόλη φιλοξένησε πέρυσι το ρεκόρ των 17,15 εκατομμυρίων διεθνών επισκεπτών.
Η επένδυση σηματοδοτεί την επόμενη φάση της πορείας της Sirocco, η οποία εκτείνεται σε περισσότερες από δύο δεκαετίες, κατά τη διάρκεια των οποίων έγινε ο κορυφαίος προμηθευτής μπύρας στα ΗΑΕ. Το ζυθοποιείο δεν θα είναι το πρώτο που θα ανοίξει στον Κόλπο. Στα τέλη του περασμένου έτους, η Craft by Side Hustle έγινε η πρώτη εταιρεία που παρασκεύασε νόμιμα αλκοόλ στο Άμπου Ντάμπι για να το πουλήσει στη συνέχεια σε βαρέλι στις εγκαταστάσεις της, μετά την αλλαγή της τοπικής νομοθεσίας που επιτρέπει την παραγωγή και πώληση αλκοόλ στον χώρο της.
Ο Γεώργιος Πολυμενάκος, γενικός διευθυντής της Sirocco, δήλωσε ότι η εισαγωγή της τοπικής παραγωγής «θα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις απαιτήσεις της τοπικής αγοράς». Είπε ότι το Ντουμπάι έχει τρεις φορές περισσότερους επισκέπτες από ό,τι όταν η Sirocco εισήλθε για πρώτη φορά στην αγορά, υποστηρίζοντας ότι «η μετάβαση στην τοπική παραγωγή θα διασφαλίσει την ικανότητα της Sirocco να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη τουριστική ζήτηση και να προσφέρει μια πιο φρέσκια εμπειρία μπύρας με τα ίδια διεθνή πρότυπα». Ο ίδιος επίσης δήλωσε: «Το ζυθοποιείο θα σχεδιαστεί με γνώμονα τη βιωσιμότητα και θα επιτύχουμε σημαντική μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των δραστηριοτήτων μας λόγω της σημαντικής μείωσης των θαλάσσιων μεταφορών».
Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο μετά την AB InBev, έχει τις ρίζες της 150 χρόνια πίσω, όταν ένας 22χρονος, ο Χέραρντ Χάινεκεν, αγόρασε το πρώτο του ζυθοποιείο στο Άμστερνταμ. Περιλαμβάνει περισσότερα από 300 εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των Amstel, Tiger, Desperados, Moretti, Strongbow και Bulmers και διαθέτει περίπου 2.400 παμπ στη Βρετανία μέσω της επιχείρησης Star Pubs & Bars.
Τον περασμένο μήνα, η Heineken ανέφερε ότι οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου ξεπέρασαν τις προβλέψεις χάρη στις υψηλότερες πωλήσεις μπύρας χωρίς αλκοόλ και μηλίτη. Οι επιδόσεις της βασικής ομώνυμης μάρκας οδήγησαν στην ανάπτυξη, με τον όγκο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 8,7% σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ ο όγκος της μπύρας χωρίς αλκοόλ και του μηλίτη αυξήθηκε κατά 11% εν μέσω της ισχυρής ζήτησης στη Βραζιλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Βιετνάμ για την μπύρα χωρίς αλκοόλ Heineken 0.0. Προβλέπει αύξηση των λειτουργικών κερδών μεταξύ 4% και 8% φέτος.
ΠΗΓΗ: Times Media Ltd / News Licensing