Instagram: Δεν κατασκοπεύουμε τους χρήστες μας για να τους στέλνουμε διαφημίσεις
Το Instagram δεν παρακολουθεί τις ιδιωτικές συζητήσεις των χρηστών του προκειμένου να τους στέλνει στη συνέχεια στοχευμένες διαφημίσεις, διαβεβαίωσε ο επικεφαλής της δημοφιλούς εφαρμογής Άνταμ Μόσερι, σε μια συνέντευξη στο CBS που προβλήθηκε σήμερα.
«Δεν κοιτάμε τα μηνύματά σας, δεν ακούμε από το μικρόφωνό σας, το να το κάνουμε θα ήταν εξαιρετικά προβληματικό για πολλούς διαφορετικούς λόγους» υπογράμμισε ο Μόσερι.
«Όμως, έχω επίγνωση ότι δυσκολεύεστε να με πιστέψετε» συμπλήρωσε.
Ο επικεφαλής του Instagram, θυγατρικής του Facebook, ερωτήθηκε για το γεγονός ότι διαφημίσεις προϊόντων, στα οποία γίνεται αναφορά κατά τις ιδιωτικές συζητήσεις, μπορούν να εμφανιστούν κατόπιν στη ροή των συγκεκριμένων χρηστών.
«Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορεί να συμβεί αυτό» απάντησε ο Μόσερι.
«Ο ένας είναι απλά ότι γίνεται τυχαία. Ο άλλος είναι ότι ενδεχομένως μπορεί να αναφερθείτε σε ένα θέμα που σας ήρθε στον νου, διότι αλληλεπιδράσατε με αυτού του είδους τα περιεχόμενα πρόσφατα» εξήγησε ο επιχειρηματίας.
«Ας πάρουμε το παράδειγμα ότι ενδιαφέρεστε για τη διατροφή και τα εστιατόρια. Είδατε ένα εστιατόριο στο Facebook ή το Instagram που σας άρεσε. Αυτό σας έμεινε στον νου, ενδεχομένως σε ένα υποσυνείδητο επίπεδο κι αυτό επανέρχεται αργότερα» υποστήριξε ο Άνταμ Μόσερι.
Το ζήτημα της εμπιστευτικότητας των δεδομένων των χρηστών των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα για τη μητρική εταιρεία του Instagram, το Facebook, μετά το σκάνδαλο του 2018 με τα στοιχεία των χρηστών στα οποία απέκτησε πρόσβαση η εταιρεία Cambridge Analytica.
«Δεν κοιτάμε τα μηνύματά σας, δεν ακούμε από το μικρόφωνό σας, το να το κάνουμε θα ήταν εξαιρετικά προβληματικό για πολλούς διαφορετικούς λόγους» υπογράμμισε ο Μόσερι.
«Όμως, έχω επίγνωση ότι δυσκολεύεστε να με πιστέψετε» συμπλήρωσε.
Ο επικεφαλής του Instagram, θυγατρικής του Facebook, ερωτήθηκε για το γεγονός ότι διαφημίσεις προϊόντων, στα οποία γίνεται αναφορά κατά τις ιδιωτικές συζητήσεις, μπορούν να εμφανιστούν κατόπιν στη ροή των συγκεκριμένων χρηστών.
«Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορεί να συμβεί αυτό» απάντησε ο Μόσερι.
«Ο ένας είναι απλά ότι γίνεται τυχαία. Ο άλλος είναι ότι ενδεχομένως μπορεί να αναφερθείτε σε ένα θέμα που σας ήρθε στον νου, διότι αλληλεπιδράσατε με αυτού του είδους τα περιεχόμενα πρόσφατα» εξήγησε ο επιχειρηματίας.
«Ας πάρουμε το παράδειγμα ότι ενδιαφέρεστε για τη διατροφή και τα εστιατόρια. Είδατε ένα εστιατόριο στο Facebook ή το Instagram που σας άρεσε. Αυτό σας έμεινε στον νου, ενδεχομένως σε ένα υποσυνείδητο επίπεδο κι αυτό επανέρχεται αργότερα» υποστήριξε ο Άνταμ Μόσερι.
Το ζήτημα της εμπιστευτικότητας των δεδομένων των χρηστών των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα για τη μητρική εταιρεία του Instagram, το Facebook, μετά το σκάνδαλο του 2018 με τα στοιχεία των χρηστών στα οποία απέκτησε πρόσβαση η εταιρεία Cambridge Analytica.