Ultrex και Novasports.gr: Μία συνάντηση κορυφής
Το Ultrex σε συνεργασία µε την Initiative επέλεξαν το Novasports.gr και συγκεκριμένα την ειδική ενότητα που δημιουργήθηκε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ, προκειμένου να επικοινωνήσουν το Νο1* ανδρικό σαμπουάν στον κόσµο.
Μέσα από ένα πλούσιο, καθημερινό αφιέρωμα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ, με άμεση και έγκυρη ενημέρωση στοNovasports.gr , το Ultrex , κατάφερε να επικοινωνήσει σε ένα στοχευμένο κοινό, εξασφαλίζοντας έντονη προβολή και maximum awareness.
Οι επισκέπτες εκτέθηκαν στην επικοινωνία πάνω από πέντε φορές εξασφαλίζοντας την ενίσχυση του brand awareness ενώ η αποτελεσματικότητα της καµπάνιας στο αφιέρωμα ξεπέρασε το 0,45% CTR!
-
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την ενέργεια επισκεφθείτε το www . novamedia . gr / ultrex
-
Δείτε εδώ όλα τα case studies: www . novamedia . gr / casestudies
-
Κάνετε Follow τα Social Media των υπηρεσιών Nova Media σε www.novamedia.gr/Slideshare και www.novamedia.gr/Linkedin
*Στοιχεία Πωλήσεων σε όγκο-αξία σύνολο αγοράς, μετρήσεις Nielsen (περίοδος 12 μηνών λήγουσα 08/2018). Χωρίς ορατές νιφάδες, με συχνή χρήση.