Μεσάνυχτα, στη χριστουγεννιάτικη Times Square
Καλλιτεχνική «κατάληψη» σε δεκάδες βιντεοοθόνες στην Times Square, από την 42nd Street μέχρι την 49th Street, έχει κάνει ο Νοτιοαφρικανός - και γνωστός σε εμάς από έργα του τα οποία παρουσιάστηκαν σε παλαιότερα Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου αλλά και στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών - Γουίλιαμ Κέντριτζ με το έργο του «Για Ποιον Σκοπό;».
Το έργο εμφανίζεται κάθε βράδυ, μεταξύ 23:57 και 00:00, έως τα τέλη Δεκεμβρίου, και σε αυτό παρουσιάζονται κείμενα και εικόνες από την όπερα δωματίου του Κέντριτζ «Waiting for Sibyl», της οποίας η πρεμιέρα έγινε νωρίτερα μέσα στη χρονιά, στη Ρώμη.
Το πρότζεκτ, το οποίο είναι στο πλαίσιο των τακτικών παραγγελιών Midnight Moments του προγράμματος δημόσιας τέχνης Time Square Arts, δεν είναι η πρώτη εμφάνιση του Κέντριτζ σε έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Νέας Υόρκης. «Πολλά χρόνια πριν, έκανα ένα πρότζεκτ στην Times Square, στο οποίο δινόταν σε καλλιτέχνες ένα λεπτό για μια παρουσίαση σε ηλεκτρονική διαφημιστική πινακίδα. Νομίζω ότι ήταν η πινακίδα της Budweiser» εξήγησε, μιλώντας στην The Art Newspaper, ο Νοτιοαφρικανός καλλιτέχνης. «Ήταν μεγάλη έκπληξη εκείνη την εποχή και, κατά συνέπεια, όταν μου ζητήθηκε μετά από περισσότερα από 15 χρόνια να κάνω κάτι όχι σε μία αλλά σε 15 πινακίδες, δεν μπορούσα να αντισταθώ».
Το έργο εμφανίζεται κάθε βράδυ, μεταξύ 23:57 και 00:00, έως τα τέλη Δεκεμβρίου, και σε αυτό παρουσιάζονται κείμενα και εικόνες από την όπερα δωματίου του Κέντριτζ «Waiting for Sibyl», της οποίας η πρεμιέρα έγινε νωρίτερα μέσα στη χρονιά, στη Ρώμη.
Το πρότζεκτ, το οποίο είναι στο πλαίσιο των τακτικών παραγγελιών Midnight Moments του προγράμματος δημόσιας τέχνης Time Square Arts, δεν είναι η πρώτη εμφάνιση του Κέντριτζ σε έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Νέας Υόρκης. «Πολλά χρόνια πριν, έκανα ένα πρότζεκτ στην Times Square, στο οποίο δινόταν σε καλλιτέχνες ένα λεπτό για μια παρουσίαση σε ηλεκτρονική διαφημιστική πινακίδα. Νομίζω ότι ήταν η πινακίδα της Budweiser» εξήγησε, μιλώντας στην The Art Newspaper, ο Νοτιοαφρικανός καλλιτέχνης. «Ήταν μεγάλη έκπληξη εκείνη την εποχή και, κατά συνέπεια, όταν μου ζητήθηκε μετά από περισσότερα από 15 χρόνια να κάνω κάτι όχι σε μία αλλά σε 15 πινακίδες, δεν μπορούσα να αντισταθώ».