Η Βίκυ Καγιά δεν χρειάζεται συστάσεις. Μοντέλο από τα 15 της, περιζήτητη τόσο στην Ελλάδα, όσο και στη διεθνή πασαρέλα. Τα τελευταία χρόνια αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης. Σε κάθε περίπτωση, μια αναμφισβήτητα όμορφη γυναίκα.

Ωστόσο, όπως συμβαίνει συχνά με τους ανθρώπους που βγαίνουν στην τηλεόραση, άλλο η τηλεοπτική εικόνα και άλλο η πραγματική.
Η τηλεοπτική είναι η αψεγάδιαστη, είτε σε φροντισμένα gros plan, είτε όταν η λήψη ανοίγει. Ο φακός τείνει να λειαίνει τα πάντα και να δείχνει άνδρες και γυναίκες διαφορετικούς από ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Όχι πολύ, αλλά σε κάθε περίπτωση, κάπως αλλιώς.

Περίπου το ίδιο ισχύει και για τις φωτογραφίες σε περιοδικά ή online. Ακόμα κι όταν δεν έχει μπει φίλτρο, οι φωτογραφίες που οι περισσότεροι επιλέγουμε για να ποστάρουμε είναι, πλην ελαχίστων και συγκεκριμένων εξαιρέσεων, οι άψογες. Οι πιο σωστά φωτισμένες, οι πιο κολακευτικές, και, συνήθως, όχι οι πιο κοντινές. Όσο πιο κοντινή μια φωτοφραφία, τόσο πιο αποκαλυπτική. Όμως, τελικά, γιατί αυτό να είναι κακό;

Η Βίκυ Καγιά, στο πλαίσιο της εμφάνισής της στην Berlinale, περπάτησε στο κόκκινο χαλί με μακιγιάζ Armani. Όμως το νέο δεν ήταν αυτό. Τη διαφορά την έκανε η φωτογράφιση, η οποία ήταν από αυτές που δεν έχουμε συνηθίσει. Στο πρόσωπό της, προϊόντα Armani Beauty. Εξαιρετικά ως εφαρμογή. H κοντινή λήψη και η ήρεμη έκφρασή της, ωστόσο, ήταν οι δύο παράμετροι που έκαναν τη διαφορά.