Η Google Assistant κλείνει το καθιερωμένο σας ραντεβού για κούρεμα
Πρόκειται για τον «έξυπνο» βοηθό της Google που θα κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη, αφού θα είναι σαν να έχετε πάντα έναν προσωπικό γραμματέα να κανονίζει τα ραντεβού σας με βάσει το πρόγραμμα σας
Η εικονική βοηθός της Google τώρα μπορεί να κάνει τηλεφωνικές κλήσεις εξ ονόματός σας για να κανονίσει οποιοδήποτε ραντεβού σας, όπως να κάνει κρατήσεις σε εστιατόρια ή να σου καλέσει ένα υδραυλικό και εσείς να κερδίσετε παραπάνω ώρες χαλάρωσης.
Ο ρομποτικός Βοηθός χρησιμοποιεί ένα πρωτότυπη πολύ φυσική ομιλία που περιλαμβάνει δισταγμούς και δηλώσεις όπως «ερ» και «Χμμ», έτσι ώστε να είναι εξαιρετικά δύσκολο να διακριθούν από μια πραγματική τηλεφωνική κλήση. Το συνταρακτικό χαρακτηριστικό, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για το κοινό εντός του τρέχοντος έτους, είναι ενεργοποιημένο από μια τεχνολογία που ονομάζεται Google Duplex, κατά την οποία μπορούν να εκτελεστούν καθημερινές ενέργειες του «πραγματικού κόσμου» στο τηλέφωνο, χωρίς το άλλο πρόσωπο να συνειδητοποιήσει ότι μιλάει σε ένα μηχάνημα. Ο «Βοηθός» αναφέρεται στο ημερολόγιο του ατόμου για να βρει ένα κατάλληλο χρονικό διάστημα και, στη συνέχεια, ειδοποιεί το χρήστη όταν μια συνάντηση είναι προγραμματισμένη.
Ο διευθύνων Σύμβουλος της Google, Sundar Pichai, απέδειξε την ικανότητα αυτή του «βοηθού» στη σκηνή του Αμφιθεάτρου κατά το ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών της επιχείρησηςτου φετινού Google I/O 2018 . Συγκεκριμένα έπαιξε μια καταγραφή της Google «Βοηθός» να κάνει κλήσεις και να αλληλεπιδρά με κάποιον στο κομμωτήριο ώστε να κλείσουν ένα ραντεβού.
Όταν μία υπάλληλος του κομμωτηρίου σηκώνει το τηλέφωνο, μια γυναικεία φωνή που δημιουργείται με υπολογιστή ζητά να κλείσει ένα κούρεμα για «έναν πελάτη» στις 3 Μαΐου. Η εργαζόμενη στο σαλόνι λέει «δώσε μου ένα δευτερόλεπτο», στην οποία το ρομπότ απαντά «Χμμ» (μια απάντηση που προκάλεσε ένα κύμα γέλιου στο ακροατήριο του αμφιθεάτρου). «Τι ώρα ψάχνετε;» ρωτά η εργαζόμενη στο σαλόνι. «Στις 12 μ.μ.» απαντά το ρομπότ. Στο κομμωτήριο δεν υπάρχει άνοιγμα τότε λέει η υπάλληλος και έτσι το ρομπότ προτείνει ένα παράθυρο μεταξύ 10: 00 και 12: 00, πριν από την επιβεβαίωση της κράτησης και ειδοποιεί τον κάτοχο του λογαριασμού.